Skip to content

תצוגת קסטרו אביב קיץ 2012 – הצד הנשי

קולקציית האופנה של קסטרו לאביב קיץ 2012 שנחשפה השבוע, הציגה את קו ה-Black המוקפד והקלאסי, אוסף של טרנדים בקו ה-Red, ופריטים מוצלחים מג'ינס בקו ה-Blue. אולם, חוסר נועזות אופנתית גורם לנו לחמוד בעיקר את הפריטים בהדפסי הפייזלי והדקלים מקולקציית הגברים מאת גילי גולנדר השבוע התקיימה תצוגת האופנה של קסטרו לעונת אביב-קיץ 2012, בה הוצגו קולקציות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קולקציית האופנה של קסטרו לאביב קיץ 2012 שנחשפה השבוע, הציגה את קו ה-Black המוקפד והקלאסי, אוסף של טרנדים בקו ה-Red, ופריטים מוצלחים מג'ינס בקו ה-Blue. אולם, חוסר נועזות אופנתית גורם לנו לחמוד בעיקר את הפריטים בהדפסי הפייזלי והדקלים מקולקציית הגברים

מאת גילי גולנדר

השבוע התקיימה תצוגת האופנה של קסטרו לעונת אביב-קיץ 2012, בה הוצגו קולקציות הנשים והגברים, והושק קו ה-Black החדש של החברה המכוון להיות מחוייט ואיכותי ולתת מענה ללקוחות המתוחכמים יותר. את התצוגה הובילו הפרזנטורים הוותיקים גל גדות ויונתן ווגמן, בתוספת שחקנית חיזוק חדשה – הדוגמנית לירז דרור.

עיצוב השיער קרץ לשנות השישים, עם תסרוקות מנופחות (Bouffant) לנשים ושיער מהוקצע משוח בג'ל לגברים, אולם האיפור המינימליסטי לנשים (למעט קו האייליינר העליון א-לה-טויגי) ומאידך איפור עיניים מודגש לגברים החזיר אותנו לשנות האלפיים.

לירז דרור, יונתן ווגמן וגל גדות מדגמנים קסטרו Black
לירז דרור, יונתן ווגמן וגל גדות מדגמנים קסטרו Black (צילום: אבי ולדמן)

בקו ה-Black המדובר, קסטרו לא לקחה סיכונים והלכה על בטוח, בפריטים מחוייטים ומינימליסטיים בשחור ולבן, אבן וניוד (nude). הפריטים נראו טוב למדי, הייתה הקפדה על פרטים כגון כפתורים קטנים ושחורים בחולצות או דשי סאטן בג'קטים, וניכר הרצון לייצר קלאסיקה מודרנית, אך חידוש או ריגוש לא היו שם. לטעמי, שמלות הערב עם הפאייטים, שנראו פחות טוב, היוו את נקודת התורפה של קולקציה זו. מספר פריטים בהשראת שנות ה-20, עם פרנזים, קרושה ותחרה, שברו קצת את המינימליזם והתכתבו עם הטרנד.

מכנסיים בגזרה גבוהה וחולצה מחוייטת מקו ה-Black
מכנסיים בגזרה גבוהה וחולצה מחוייטת מקו ה-Black (צילום: אבי ולדמן)
מכנסי חיתול וחולצה גיאומטרית מקו ה-Black
מכנסי חיתול וחולצה גיאומטרית מקו ה-Black (צילום: אבי ולדמן)

הקו הרגיל של החברה, המכונה קו ה-Red, היה למעשה אוסף "הכל כלול" של טרנדים. ראינו שימוש בהדפס הפולקלוריסטי הטרנדי איקט (Ikat), אשר מקורו בסגנון אריגה, בחצאיות ובשמלות מקסי. בכלל, קסטרו הולכת חזק על אורך המקסי העונה, בחצאיות, בשמלות, באוברולים ובקפטנים (ואגב, הקפטן השחור בעיטור זהב היה קצת יותר מדי דומה לזה של דורית בר אור). עוד בהדפסים – הדפס צבעוני נאה בסגנון מיסוני, ודוגמת זברה בשחור לבן.

שמלה בהדפס איקט
שמלת קולר מקסי בהדפס איקט (צילום: אבי ולדמן)

טרנד הקולור בלוק ממשיך גם העונה בקסטרו, הפעם בדוגמאות גיאומטריות של ריבועים עם חפיפות וראשי חץ (Chevron). הצבעים טורקיז, תכלת, אפרסק, חמרה, מוקה, כסף וזהב מטאליים וכתום העונה, העונה לשם האקזוטי טנג'רין טנגו, הפגינו נוכחות אך הצהוב היה ללא ספק הדומיננטי מכולם.

הצהוב שולט - שמלת shift ותיק
הצהוב שולט - שמלת shift ותיק (צילום: אבי ולדמן)

הקו המוצלח בתצוגה מבחינתי היה קו הג'ינס של קסטרו, המכונה, איך לא, Blue. שמלות, אוברלים, חולצות וכמובן מכנסיים מוואריאציות דקות של הבד היו טובים ברובם. בלטו במיוחד ג'קט ללא שרוולים שנסגר בחגורת קימונו מבד ג'ינס כהה יותר, שמלה עם שרוולים גיאומטריים, וחולצות בטן (crop top) מהבד הכחול כחול הזה (למי שיכולה להרשות לעצמה כמובן). המשקפיים הכחולים שליוו את הפריטים היו שיחוק ושדרגו לגמרי את המראה.

ג'קט ג'ינס ללא שרוולים ומשקפיים כחולים
ג'קט ג'ינס ללא שרוולים ומשקפיים כחולים (צילום: אבי ולדמן)

לסיכום, למרות כמה פריטים נאים במיוחד, לא נפלתי מהקולקציה החדשה של קסטרו לנשים. בנוסף, את מכנסי החיתול, שממש לא שמחתי לפגוש שוב בגלגול הזה, ואת פריטי הפאייטים הלא מוצלחים, עריכה קפדנית יותר הייתה מנפה מהקולקציה. לא נותר לי אלא לקנא בקולקצית הגברים הנועזת יותר ולחמוד את הפריטים המגניבים שלהם עם הדפסי הפייזלי והדקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן