Skip to content

עריקאת: נתניהו ניצח, העם הפלסטיני איבד כל תקווה לשלום

בראיון ששודר הלילה ב- BBC הבריטי, בחר בכיר הרשות לתקוף את ראש הממשלה אישית, האשימו במצב הביטחוני ואיבוד כל תקווה לשלום ולשתי מדינות, זו לצד זו ואמר כי "הוא (נתניהו) מאמין כי אם יתעלם מהעובדות אז הן ייעלמו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בכיר הרשות הפלסטינית, סאיב עריקאת ששימש בעבר נציג הרשות בשיחות השלום והסכמי אוסלו, תקף הלילה (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו אישית והאשימו באחריות ישרה למצב הביטחוני של היום והזהיר מפני היום שאחרי.

עריקאת - מאשים את נתניהו בהרס מוחלט של התקווה לשלום (צילום מסך: KhamakarPress)
עריקאת - מאשים את נתניהו בהרס מוחלט של התקווה לשלום (צילום מסך: KhamakarPress)

בראיון שנערך ברשת ה-BBC הבריטית טען עריקאת כי נתניהו הצליח להשתלט על ממשלה שתגיב בחיוב למעשיו וגרם להרס כל תיקווה ברחוב הפלסטיני. "נתניהו הצליח להרוס אנשים כמוני, אנשים מתונים המכירים במדינת ישראל, הרוצים לחיות ולתת לחיות ולהציל חיי פלסטינים וישראלים", אמר עריקאת. לשאלת המראיין האם הוא מאשר כי הוא ואבו מאזן למעשה לא רלוונטיים עבור העם הפלסטיני השיב עריקאת : "זה שובר את ליבי לומר לך שכן. לפני 23 שנה יצאנו עם קריאה להפסיק אלימות, לנהל שיחות שלום ולפתור את הסכסוך הישראלי פלסטיני, אבל לא הבאנו לעמנו כלום", בשלב זה פנה עריקאת למצלמה ואמר: מר נתניהו, אני מקווה שאתה שומע את דבריי, אתה אישית גרמת למצב הזה בו העם הפלסטיני איבד כל תקווה לשלום עם ישראל". :הוא רואה רק את ההתנחלויות והכיבוש", הוסיף בכיר הרשות, "הוא מאמין שאם יתעלם מהעובדות אז הן ייעלמו".
מלשכת ראש הממשלה לא נתקבלה כל תגובה לגברי עריקאת עד לרגע פרסום הידיעה הזו.

1 Comment

  1. יפה יוסף
    5 בנובמבר 2015 @ 16:34

    לעאריקאת.שיחות השלום של לפני 23 שנה הביאו לשפיכות דמים נוראה לכן לא רואים בסתם שיחות איזה שלום.הכל מוכן לשלום. ישראל מגינה על הארץ השלמה מפני מחבלים ולא יותר . מדינת ישראל נותנת חופש לפלסטינים להקים אוטונומיה בלי שיחות.צריךלהתחיל לעשות. תפנו למדינות ערב העשירות שיעזרו לכם לפתח את הממשל שלכם ולהביא בשורה טובה לאזרחיה..להאשים זו לא שיטה טובה.בהצלחה רבה לשני העמים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן