Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

שימורי מזון מלא של Whiskas מבית Mars  החברה הרחיבה את ליין המוצרים שלה לחתולים, עם ההשקה של שימורי מזון מלא לחתולים. מדובר בשלושה מוצרים – עוף, טונה ובקר – המשלבים בצד הבשר גם תוספת פרוטאין. אנו מתקשים להבין את המושג מזון מלא – האם יש דבר כזה מזון ריק? – אבל עם ההצלחה קשה היה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שימורי מזון מלא של Whiskas מבית Mars 

החברה הרחיבה את ליין המוצרים שלה לחתולים, עם ההשקה של שימורי מזון מלא לחתולים. מדובר בשלושה מוצרים – עוף, טונה ובקר – המשלבים בצד הבשר גם תוספת פרוטאין. אנו מתקשים להבין את המושג מזון מלא – האם יש דבר כזה מזון ריק? – אבל עם ההצלחה קשה היה לנו להתווכח. החתול שהפך לפתע לנסיין, התענג על שימורי העוף שהוא קיבל, וכל מנה שהוא קיבל חוסלה במהרה עם יללות של שביעות רצון. בחברה מבטיחים כי הרכיבים יסייעו לשמור על עור ופרווה בריאים, ושהם קלים לעיכול; כל שאנו יכולים לומר, אחרי התנסות קצרה, שהעיכול עבר בהצלחה.

9.9 שלקים ל-400 גרם. להשיג בחנויות המתמחות וברשתות השיווק.

צילום: אודי דגן

אאורה של נוה פארמה

מוצר זה מוגדר על ידי החברה כ"תמצית יופי לטיפוח העור", אך דווקא השם באנגלית מעיד על מהותו – שמן לטיפוח. וליתר דיוק, שמן יבש, כזה שנספג היטב בעור ולא משאיר אחריו שכבה של שמנוניות. יש לו ריח נעים במיוחד והוא מיועד לעור הפנים והגוף. אנו לא היינו מציעים להתיז את כולו על כל עור הגוף, שכן המוצר יקר. אך אם מגבילים את השימוש לעור הפנים, נהנים מתוספת לחות. כך, במקרים של עור רגיל/מעורב, המוצר יכול להחליף את השימוש בקרם לחות. השימוש הקבוע במוצר גם משפר במעט את מראה העור.

179.9/259.9 שקלים ל-50/100 מ"ל (לפני הנחות). להשיג ברשתות הפארמה.

צילום: אורי גרון

Colgate MaxFresh Acti Clean של Colgate

משחת השיניים החדשה הזו תוכננה על בסיס טכנולוגיה כלשהי, שאמורה לייצר "קצף חכם". כלומר, חומר מסויים הנמצא בתערובת, היוצרים קצף שאמור להגביר את הפעילות של המשחה על הפה – לסייע בסילוק ריח רע ולתת חווית ניקוי ורעננות מוגברת. אנו יכולים להעיד שאכן, המשחה מייצרת יותר קצף ממה שאנו רגילים אליו ממשחות שיניים. יחד עם שאר הרכיבים, מתקבלת תחושת רעננות, אם כי השפעה מוגברת על ריח רע מהפה לא הרגשנו.
15.9-21.9  שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אפרת אשל

פרימייר של SACARA

המוצר הזה הוא הוכחה לכך שלא תמיד מחיר גבוה מבטיח איכות גבוהה. יותר נכון, לפעמים יכול להיות מוצר מצוין במחיר אטרקטיבי במיוחד. הכוונה היא לפרימייר החדש שהשיקה הרשת הישראלית, בעל מרקם נוזלי-חלבי שנספג במהירות אל תוך העור. הנוזל יוצר מעין שכבה המגנה על פני העור, המשפר משמעותית את עמידות המייק אפ שמורחים לאחר מכן. הוא הוסיף מידת מה של לחות לעור – אם כי הוא לא מחליף קרם לחות; ובשונה מהרגיל, הוא מנע תופעות של גירוד שלעיתים נגרמות מהמייק אפ.

39.9 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: קית' גלסמן

Hair Thickening Spray של Riviera Hair System

הפתרון הזה מיועד by le" href="#89719877"> לכל מי שיש לו – או לה- שיער דליל. הוא לא יגרום לשיער להיות יותר מלא, אבל כן יעזור להסוות את הדלילות. כיצד? בכל התזה יוצאים מהמיכל סיבי שיער, הנצמדים לשערות הטבעיות. הסיבים מעבים את השיער, וגורמים לו להראות יותר עבה – ולכל הראש להראות יותר מלא. הסיבים יורדים בחפיפה אך לא ירדו מהשיער בגלל שאתם מזיעים. הוא נמכר ב-11 גוונים שונים, ועושה עבודה מצויינת.

260 שקלים, לפני הנחות. להשיג ב-http://www.rivierahair.com/  או בשדרות ירושלים 9, רמת גן.

צילום: Riviera Hair System

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן