Skip to content

סמ"ר בנימין יעקובוביץ' שנפצע בפיגוע דריסה בצומת חלחול – נפטר מפצעיו

הוריו של בנימין בן ה-19, שנפגע בפיגוע דריסה הסכימו לתרום את אבריו על מנת להציל חיים או לשפר את חיי הזולת. לוויתו של לוחם מג"ב תערך מחר בקרית אתא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סמל ראשון בנימין יעקובוביץ' (19) שנפצע בפיגוע הדריסה ביום רביעי שעבר בפיגוע הדריסה בצומת חלחול נפטר הערב מפצעיו בבית החולים הדסה עין כרם. הוא השאיר אחריו הורים, אח ושתי אחיות. משפחתו החליטה לתרום את אבריו ומסרה כי "ברגעי היגון והצער יתרמו אבריו של בננו היקר כ"מעשה היכול להוביל להצלת חיים או שיפור משמעותי בחייו של אדם הזקוק לכך".
הלוויתו תתקיים מחר (יום ב) בשעה 18:30 בחלקה הצבאית שבקריית אתא. לבקשת המשפחה הלוויה לא תהיה פתוחה לסיקור תקשורתי והתקשורת התבקשה מלסקר זאת.

סמ"ר בנימין יעקובוביץ ז"ל (צילוםבאדיבות המשפחה)
סמ"ר בנימין יעקובוביץ ז"ל (צילוםבאדיבות המשפחה)

כאמור, ברביעי לחודש (רביעי), סמוך לשעה 16:00 בצומת חלחול הגיח רכב לעבר צוות לוחמי משמר הגבול שפעלו במקום, לפתע הסיט נהג הרכב את רכבו ופגע בעוצמה רבה בבנימין ז"ל, הלוחמים שעמדו בסמוך פתחו בירי מדויק לעבר המחבל וזה חוסל. ממשטרת ישראל נמסר על השתתפותה בצער המשפחה וכי סמל בנימין יעקובוביץ' הועלה בדרגה לאחר מותו. "בנימין ז"ל הגיע לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא נפצע בפיגוע באורח אנוש, שם נלחמו הרופאים על חייו. היום, נקבע מותו של בנימין ז"ל" נמסר בהודעת המשטרה. מבית החולים נמסר כי הדסה משתתפת בצער משפחתו של בנימין, לוחם מג׳ב, שנפטר הערב. "בנימין ז"ל נפגע בפיגוע דריסה בצומת חלחול ב-4/11, ופונה אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם במצב אנוש" נמסר מבית החולים, "הוא טופל ביחידה לטיפול נמרץ ולמרות מאמצי הצוות הרפואי נפטר מפצעיו".
במרכז הלאומי להשתלות הודו למשפחה על תרומת אבריו ואמרו כי "הוריו של לוחם מג"ב יעקובוביץ בנימין בן ה-19, שנפגע בפיגוע דריסה ביום ד ונקבע לו היום מוות מוחי, הסכימו לתרום את אבריו ולהציל חיים. בימים הקרובים נעדכן לגבי ההשתלות שיבוצעו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן