Skip to content

שוטר מג"ב נדקר בנהרייה – אפשר כי על רקע לאומני

נער בן 16.5 תושב אחד הכפרים בגליל המערבי תקף בסכין שוטר שהיה בדרכו לביתו שבפסוטה. השוטר נפצע קל עד בינוני וטופל במרכז הרפואי לגליל. הדוקר נמלט אך נלכד לאחר סריקות וטען כי דקר בעקבות וויכוח עם השוטר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לוחם מג"ב נפצע באורח קל עד בינוני הערב (שישי) בשדרות הגעתון בנהרייה ליד התחנה המרכזית. הדוקר, נער כבן 16.5 תושב אחד הכפרים בגליל המערבי נמלט בעקבות הדקירה אך נלכד לאחר כשעתיים על ידי המשטרה ונלקח לחקירה. לטענת הדוקר קודם לדקירה התעורר בין השניים ויכוח מילולי, אך עדיין לא נשללת האפשרות כי מדובר בדקירה על רקע לאומני. ממשטרת חוף נמסר כי "כל כיווני החקירה נבדקים". מפרטים ראשונים עולה כי לוחם מג"ב בן 37, תושב הכפר פסוטה הסמוך למעלות תרשיחא, היה בדרכו לביתו כשנדקר בידי הנער. ממצלמות האבטחה של התחנה המרכזית ניתן לראות בבירור כיצד הנער מתקיף את הלוחם שנאבק בו. עובר אורח מנסה להשתלט על הנער אך נכשל. השוטר פונה לטיפול בבית החולים המרכז הרפואי לגליל שבנהריה.

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
מתוך סרטון מצלמות האבטחה
מתוך סרטון מצלמות האבטחה

פרמדיק מד"א עופר בנסל, שטיפל תאר את המקרה וסיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בן 37 בהכרה מלאה. הוא התהלך וסבל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. העלנו אותו מיד לניידת טיפול נמרץ והענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום, תוך פינוי מהיר לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".
מנהל חדר הטראומה במרכז הרפואי לגליל אמר כי לבית החולים הגיע שוטר מג"ב "עם מספר דקירות באזור הראש, צוואר וחזה. מצבו יציב ולא נשקפת סכנה לחיו מצבו קל". הוא הוסיף כי השוטר סיפר כי "הוא לא הבין בהתחלה מה עושים לו. פתאום מישהו תקף אותו, אבל הוא נאבק בו והיכה אותו עם כת הנשק שלו".
אחיו של השוטר שהגיע עם בני המשפחה לבית החולים מסר לתקשורת כי : קיבלנו את ההודעה על דקירתו של אחי בדאגה רבה, אנחנו שמחים שהוא בסדר ומצבו טוב. מודים לצוות הרפואי על הטיפול המסור. בשלב הזה כל הנושא נמצא בחקירה ואנחנו סומכים את ידינו על המשטרה ומערכת הביטחון שיחקרו את האירוע עד תום, בשלב הזה אנו מעדיפים לא להתייחס לאירוע מבחינת הנסיבות והרקע ונמתין לתוצאות החקירה, אנו מודים לכולם על ההתעניינות ועל הסבלנות".

סרטון הדקירה והמאבק מתוך מצלמת אבטחה בתחנה המרכזית

2 Comments

  1. גידי
    28 בנובמבר 2015 @ 9:54

    אליק
    מדובר במחבל מאבו סנאן שאביו עובד עירייה בנהריה. הרקע לאומני ובעבר מכפר זה יצא גם המחבל מתאבד שגרם לחמישה נרצחים.וכן נתפסו סוכנים של חיזבאללה.
    מדובר בכפר מעורב דרוזים ומוסלמים ,נוצרים ובדואים. בכפר התנועה האיסלמית מאוד חזקה ולצערי השבכ ישן.
    בתחילת גל הטרור תושבים מאבו סנאן ירדו לכביש הראשי ורגמו מכוניות של יהודים.

    • אליק מאור
      30 בנובמבר 2015 @ 17:24

      גידי, לעניין היותו בן לאב עובד עירייה, מה עניין שמיטה להר סיני?. לעניין "הכפר ממנו יצא מחבל", היות ואני מכיר מקרוב את הכפר אבו סנאן, אומר לך רק כך: יש שכנים רבים שלו היה ניתן, הייתי מרחיקם ומביא תחתם את הקהילה המעורבת מאבו סנאן. ודי לחכימא ברמיזה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן