Skip to content

המלחמה היחידה המוצדקת

גם לבתי תמחוי לניצולי שואה אין מימון, מן הסתם כדי שמתנחל שמן, חובש כיפה סרוחה שצורח בקול "מוות לערבים" יקבל כביש עוקף, הקלות במס, איזה וילה קטנה לא רחוק מקבר של איזו עז שמישהו החליט שהיא קדושה. או שמא עוד מחסנית לנשק האישי שלו, כדי שיעשה עבודת קודש בשם איזה רב איזוטרי שהמדינה היתה מזמן […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הם ירדפו אתכם לנצח - איור: עמית מנדלזון

בהסטוריה של כל עם יש שלב בו צריך להפסיק להיות נאיביים. מתווה הגז הוא דוגמא מעולה למצב שכזה. ממשלת ישראל עושה הכל כדי שהגז של הציבור הישראלי יגיע לידיים של תשובה ונובל אנרג'י, היא השתלטה על התקשורת ומשתיקה אותה, עוצרת ומרחיקה מארגני הפגנות פוגעת בכל סעיפי חופש הדיבור הקדושים בדמוקרטיה נורמלית. ראש הקנוניה הוא הוא ראש הממשלה מעביר שרים ורגולטורים מתפקידם, המרוויח הראשי משחד פקידי ממשל ועם ישראל … מפגין. הרי רק בנס לא עבר מתווה הגז עד היום באופן סופי.

מה זו תנועת מחאה אמיצה ? גרינפיס זו תנועת מחאה אמיצה אנשים יצאו לחבל באסדות גז ונפט כדי למנוע את ההרס שהן גורמות כי ממשלות לא מקשיבות. המחאה בישראל לא תוביל לכלום שוד הגז יצליח כי אף אחד לא פוחד "ממחאה אמיצה" סטייל מדינת ישראל

זה הרגע בו הדמוקרטיה איננה כבר וגם האזרחים לא מחוייבים לה יותר כי זכויותיהם נשללו זה מכבר. הנציגים הבודדים שעדיין לצידו של הציבור בכנסת מועפים מהוועדות הרלוונטיות על ידי עבריינים, כמובן שהם גאים בנאומים שלהם אבל האם משהו עוזר, בוודאי שלא.

אבל יצחק תשובה שמקומו בתא כלא קטן ודחוס ולא בוילה מפוארת מסתובב חופשי ומשחד את העיתונות את פקידי הממשל ואת השרים ומקבלי ההחלטות גם הציבור יכול לקחת את החוק בידיים ולהעלות את עסקיו באש. האם זה יזיז לו ? ועוד איך, כי הוא ידע מה זה פחד הוא ידע שזהו נגמרו הימים בהם הוא מסתובב חופשי ועובר על החוק בכל מקום, נגמרו הימים שהכוח של הכסף שלו יותר חזק מהציבור, נגמרו הימים שבו איש עסקים כושל ומושחת יכול לעשוק עם שלם.

ועידן עופר? כי"ל עבורכם, כימיקלים לכיס של משפחת עופר, עוד אחד ממשאבי הציבור שהלך לכיסו הפרטי של נוכל רב מעללים. אחרי שיצא בשקט ושלווה מהפיטורים הנרחבים, אחרי שמיקם את עסקיו בלונדון (כימיקלים לישראל לא ?), הצליח לשכנע את כנסת ישראל לתת לו זכיון לכריית פוספטים באזור ערד. בדיוק מה שהיה חסר שם. עוד רעל לחיסול ציבור המתנגדים אדרבא ואדרבא נרעיל את תושבי ערד וחלאס לא תהיה יותר התנגדות.

אבל זה לא נגמר כאן.

העלאת משכורות החיילים נבלמה בכנסת, כן החיילים, אלו שעבור 700 שקלים בחודש מסכנים את חייהם ונאלצים לחיות על חשבון ההורים. שגם להם אין כלום. בטוח שעשיתם חשבון מה המשמעות של 700 שקלים בחודש לחייל קרבי עכשיו תחשבו מה זה 350 שקל בחודש לחייל שאיננו קרבי. להיות חייל בישראל זו עבדות עם סיכון חיים. ומי מסכן את חייהם של החיילים אלו שמעלים לעצמם את המשכורות ב-1000 ש"ח בלי להניד עפעף, משכורות הכפולות מכל פרלמנט אחר בעולם. והצבא איננו מתמרד ושר הביטחון? בוגי, אלו החיילים שלך מדוע תהפוך עולמות כדי לשמר את הפנסיות המנופחות של אנשי הקבע אבל לא תוודא שחיל בסדיר יוכל לאכול פלאפל בלי להיכנס למשיכת יתר.

ולא אמרתי מילה על החייל המסכן ואלפים שכמותו שמשלמים את מחיר היותם חיילים "טובים" ויוצאים לקרב בשם ממשלת ישראל. ולא מקבלים אפילו טיפול נאות. אם בכלל.

בית תמחוי לניצולי שואה… כן שמעתם טוב במדינת ישראל יש בית תמחוי לניצולי שואה. אוי לזוועה, ניצול שואה רעב ללחם ונאלץ לאכול בבתי תמחוי. אז זהו שזה לא נגמר כאן. גם להללו אין מימון, מן הסתם כדי שמתנחל שמן, חובש כיפה סרוחה שצורח בקול "מוות לערבים" יקבל כביש עוקף, הקלות במס, איזה וילה קטנה לא רחוק מקבר של איזו עז שמישהו החליט שהיא קדושה. או שמא עוד מחסנית לנשק האישי שלו, כדי שיעשה עבודת קודש בשם איזה רב איזוטרי שהמדינה היתה מזמן צריכה לכלוא.

גימלאים אינם מקבלים קצבאות, וחלקם כבר עומד בתור לבתי תמחוי שיסגרו בקרוב, או שילדיהם, בני מעמד הביניים שכל המדינה המחורבנת הזו רוכבת להם על הצוואר (כן אלו שילדיהם משרתים בצבא …) ואין להם גרוש שחוק על הישבן יאלצו להאכיל ולטפל בהוריהם. וזה כולל כמובן תשלום מתחת לשולחן לרופאים מנתחים, שכן אם לא הם יאלצו לראות את הוריהם הזקנים נמקים במסדרונות בהמתנה לטיפול נאות.

ועכשיו, כנסת ישראל, אסופת הנוכלים והגנבים בראשות מפלגת השלטון וסיעות הבוזזים חובשי הכיפה (הן השחורה והן הסרוגה) מונעת הגדלה של קצבאות הנכים ל…שכר המינימום שממנו אי אפשר להתקיים.

מה עוד צריך לקרות כדי שתבינו? אין לכם דמוקרטיה אין לכם עתיד וגם ההווה לוט בערפל, הילדים שלכם משולים למתים , כי בניגוד למדינות אירופה לילדים שלכם אין לאן ללכת כי "אין לכם ארץ אחרת?" אז או שתדאגו שתהייה לכם ארץ אחרת או שתנקו עם אקונומיקה חזקה במיוחד את זו הקיימת .
רק להזכירכם יש כתמים קשים שלא יורדים עם כלום חוץ מסכין חדה

2 Comments

  1. גידי
    3 בדצמבר 2015 @ 9:31

    המאמר מזכיר לי את תחנת הרדיו בסגנון גבלס של "קול הרעם מקהיר" שבאה לפגוע ברוח העם וביכולתו להתמודד ,כששיאו היה כשדווח שבמלחמת ששת הימים הכוחות המצרים בדרך לשיח מוניס(תל אביב)…כשכוחותינו כבר היו על גדות תעלת סואץ…!
    כנראה שהקליינטים של מאמרים נדושים וממוחזרים בסגנון זה (אלה שחיים בארץ! )מתמעטים לכן סגנון ההסתה מחריף.הישרים שבהם בוודאי לא מזהים בדיוק את המדינה המפוררת שבתיאור של "קול הרעם מקהיר"(ממרסיי).
    נכון לא הכל מושלם ויש לי טענות בחלק מהנושאים הנ"ל ,אני כמו עמית בטוח שהמודל שלנו זה אירופה.שם אין פשע (סמים סחר בנשים וכו…), שוחד(פוולצווגן, סימנס, בנקים),טרור(פריס בריסל ספרד),גזענות(פליטים וצוענים ויהודים),שחיתות (כדורגל, פחם ,קריסת יוון וכו..)ו.אוליגרכים וטייקונים…!
    מאמר מערכת לעלובי נפש,רפיי שכל, אכולי שנאה שמנצלים את הדמוקרטיה.

    • עמית מנדלזון
      3 בדצמבר 2015 @ 9:52

      מסכן גידי, אני לא יכול שלא לצחוק. משלמים לך על העבודה הזו, אתה אהבל לא מבדיל בין ימינך ושמאלך, לא יודע מה זה פאשיסט או מה זה קומוניסט לא יודע מי היה גבלס (הוא היה שר ההסברה של השלטון הנאצי – שלטון גידי שלטון, הוא לא כתב בעבור הציבור) וכותב שטויות, מסכן אתה סובל. אתה חייב אפילו לקרוא לפני שאתה מגיב, זה נורא ואיום כי אתה לא מבין אף מילה. תגיד לבוס שלך שאתה אהבל ותתפטר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן