Skip to content

חברת פרסום שלא הצליחה לגבות חוב מח"כ חזן הפכה אותו ל"כוכב נולד באריאל"

חברת פרסום שטוענת כי הצ'קים של חבר הכנסת חזרו בלי שכובדו, הציבה הבוקר שלטים ברחבי אריאל עיר מגוריו של אורן חזן. בשלטים שהוצבו מככב חבר הכנסת בשלל הפרשיות האחרונות בהן שורבב שמו. לדברי בעלי חברת הפרסום הסיבה להצבת השלטים בעיר - היא אי יכולתו לגבות את החוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלטי חוצות ובהם מתנוססת דמותו של חבר כנסת  אורן חזן הוצבו הבוקר (שישי) באריאל. השלטים שייכים לחברת "מבט", אשר לטענתה,  ח"כ חזן, חייב לבעלי החברה סכום העומד על כ 12,000 שקלים על חובות פרסום של מסעדה שהיתה בבעלותו לפני מספר שנים.

שלטי החוצות באריאל,אורן חזן צילום : פייסבוק
שלטי החוצות באריאל,אורן חזן צילום : פייסבוק

באתר לב החדשות  שבאריאל שפרסם את הידיעה לראשונה, צוין כי חזן רכש מחברת "מבט" שלט חוצות גדול ומספר שלטים קטנים שהוצבו בזמנו ברחבי העיר אריאל ובהם פורסמה מסעדה שהיתה בבעלותו של חזן "הבאבא גריל" במרכז המסחרי ברובע א'. אך, לטענת החברה שלושת ההמחאות אותן מסר חזן לבעלי החברה, מוקי גרוסברג, חזרו מן הבנק ללא כיסוי. גרוסברג שניסה לגבות את כספיו בשנים האחרונות אומר כי חזן איננו מעביר את הכספים למרות ההתכתבויות ביניהם כאשר לאחרונה, הגיש גרוסברג תביעה כספית כנגד חזן בבית המשפט המחוזי בירושלים. חזן אמור להגיב לכתב התביעה בחודש הקרוב.

מדוע מככב חבר הכנסת חזן בשלטי חוצות באריאל? צילום: פייסבוק
מדוע מככב חבר הכנסת חזן בשלטי חוצות באריאל? צילום: פייסבוק

גרוסברג, הסביר כי בצר לו, החליט לפרסם בשלטי החוצות את עיקרי הכתבות הקשורות בהדחתו של חזן ממליאת הכנסת השבוע. כמו כן, אומר גרוסברג כי הוא "מצר על כך שאנשים כאלו יושבים בכנסת". גרוסברג מחזיק בידיו שלוש המחאות כל אחת על סכום של 4,400 שקלים שחזרו מן הבנק בסמוך למועד פרסום המסעדה של חזן בשלטי החוצות שבבעלות חברת "מבט".  גרוסברג: "אין לי כוונה להרע לחבר הכנסת חזן ולכן, פרסמתי בשלטי החוצות דברים שעיקרם אמת". גרוסברג הוסיף כי ההחלטה לפרסם את תמונותיו של חזן בשלטי החוצות קרמה עור וגידים לאחר שנשלח מכתב אזהרה לחבר הכנסת על ידי עורכי דינם של חברת "מבט". מחבר הכנסת חזן לא נתקבלה תגובה עד לרגע פרסום הכתבה,  אך נפרסמה לאחר שתתקבל.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן