Skip to content

נועם ארנון, דובר מתנחלי חברון: "חייבים לשחרר את חברון"

בתגובה לגל הטרור: היישוב היהודי בחברון דורש לשחרר את העיר הנשלטת לדבריו בידי ארגוני טרור שמרבית פעילותם היא הסתה רדיקלית אנטישמית. "ממשלת ישראל לא תוכל לאפשר למוקד טרור זה להתקיים ותיאלץ לשחרר את העיר להשליט בה שלטון ישראלי" טוענים המתנחלים. מנגד דורש ארגון שמאל רדיקאלי לא פחות לפנות את חברון לאלתר מהמתנחלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

העיר חברון היא בין המובילות בכלכלת הרשות הפלסטינית כאשר היא מייצרת כארבעים אחוזים מתוצרת הרשות, היא מונה כ200,000 תושבים מתוכם, היישוב היהודי מונה כשלושה אחוזים בלבד. מרבית העיר סגורה בפני יהודים המצטופפים ברחוב אחד קטן בשוליה של העיר העתיקה. מרבית תושביה הערבים של חברון מחזיקים בתעודת זהות כחולה ונהנים משגשוג תעשייתי וכלכלי בעיר אומר ארנון,לכן ההסבר השמאלני הטוען לתסכול ומצוקה כלכלית איננו הגיוני. בעיר ניתן למצוא קניונים, חנויות הומות ואלפי תושבים ערביים ואילו קומץ יהודי שנמנעת ממנו האפשרות להסתובב בחופשיות בעיר האבות.

נועם ארנון (צילום מדף הפייסבוק)
נועם ארנון (צילום מדף הפייסבוק)

גל הטרור הזה,חשף בפנינו את הסכנה הטמונה בשנאה אותה מלבים תושבי חברון כלפי העם היהודי. פיגועים בתל אביב ובקריית גת הם תוצאה ישירה של מחבל מחברון שהתעורר בבוקר אחד כאשר מול עיניו מטרה אחת והיא לרצוח יהודים. חברון במתווה הנוכחי שלה מסכנת את חייהם של תושבי מדינת ישראל אומר ארנון לכן, שינוי מהותי הוא הכרח קיומי הוא אומר."יש לשחרר את חברון מהכיבוש הפלסטיני" , לבטל את הרשות הפלסטינית ולפרוש מטריה ישראלית מעל העיר חברון כולה. הוא משתמש במשפט "להדביר את הטרור כולו" ומוסיף כי מרבית ערביי חברון יברכו בסתר על צעד זה.

"חברון היא בסיס הזהות היהודית בארץ ישראל; מחברון נובעים שרשי עם ישראל, ובה נמצא "ישראל" הראשון בעולם – יעקב אבינו.  כעת גם המציאות הבטחונית מחייבת להתחיל בחברון את שחרור הארץ, תיקון העיוות ההיסטורי ואת העידן החדש של עצמאות ובטחון ישראל."

על שיחות שניהל ארנון עם מנהיגים ערביים בחברון הוא מספר כי פעמים רבות הם הטיחו בו את האשמה -"אתם אשמים" – אשמים שהבאתם את עראפת מטוניס , אשמים במצב הביטחוני. הרי בהסכם "אוסלו" בשנת 1993 נכנעה ישראל לארגון הטרור "אש"פ" ,העניקה לו שטח טריטוריאלי והכרה. ישראל היא זו שיצרה את "העם הפלסטיני" את "הרשות". ישראל היום, מתמודדת עם מפלצת שהיא ילדה וטיפחה במשך שנים, העניקה לה שטח, כסף וכלכלה ואף הכרה בינלאומית. הניצחון הראשון של האיסלאם הרדיקלי ניתן לו במתנה על ידי מדינת ישראל. אלפי ערבים בחברון התחננו לפני החתימה על הסכמי אוסלו לא לאפשר לאש"פ לשלוט בהם ולהשאירם בחסות ישראלית.ישראל זו שדחפה אותם לזרועות החמאס אותו מצאו כמפלט מושחת פחות מאש"פ. את ההזדמנות ליצור טרור,ניצלו בהמשך מטיפי חמאס ובהמשך "דאעש" כאשר החלו לזרוע שטנה ותאוות רצח שהביאו את גל הטרור הנוכחי אומר ארנון.

מחר(רביעי) תתקיים משמרת מחאה מול משרד הביטחון בתל אביב של ארגוני השמאל הקוראים להפסיק את הכיבוש. "לא נחייה על החרב, לא נשלים עם הכיבוש ולא נשתוק מול הדם שנשפך הם אומרים.יוזמת המחאה, תנועת "התחברות" – תראבוט קוראת למתנחלים לצאת מיד מחברון "מאז תחילת אוקטובר למעלה מ120 הרוגים פלסטינים וישראלים אומרת התנועה ומסבירה את ההרג כאחת מהסלמות הכיבוש. מאות פצועים, משפחות פגועות וחיים שנגדעו בגוף ובנפש אומרת התנועה וקוראת – די! בכל רחבי הגדה המערבית ובשכונות הפלסטיניות במזרח ירושלים נמשכות התקפות חוזרות ונשנות על האוכלוסייה, שכלל לא מדווחות בתקשורת העברית.

"ההתנחלות הגזענית בחברון יוצרת אפרטהייד ומוקד בלתי פוסק של אלימות. עשרות אלפי אנשים חווים התעללות יומיומית, מאות משפחות כבר פונו מבתיהן ועסקיהן נסגרו, מאות רבות על הכוונת. המתנחלים שופכים זבל על ראשי הפלסטינים בשוק וברחוב. ההשפלות היומיומיות היו מקוממות כל אחד ואחת מאיתנו".

"גם כאן, בתוך ישראל, מעשי הלינץ׳ והוצאה להורג ללא משפט בעקבות הדקירות הפכו לעניין יום-יומי בחסות הסתה של אישי ציבור ובראשם ראש הממשלה", טוען הארגון השמאל רדיקאלי.

7 Comments

  1. יפעת אריאלי
    12 בדצמבר 2015 @ 14:50

    הבנתי:)

  2. גידי
    9 בדצמבר 2015 @ 12:22

    אאיך הבחור הזה לא במעצר מנהלי…?

    • אליק מאור
      9 בדצמבר 2015 @ 14:07

      בקצב הזה תצטרך להכניס עוד 10 אלפי איש למעצר מנהלי. הבעיה היא כפילות הלשון של הממשלה והכנסת. עין אחת בוכה והשניה צוחקת. עין אחת עצומה והשניה פקוחה.

    • יפעת אריאלי
      10 בדצמבר 2015 @ 13:49

      על מה בדיוק צריך להכניס אותו למעצר מנהלי? על דעותיו? האם אינך מאמין בדמוקרטיה??

      • עמית מנדלזון
        11 בדצמבר 2015 @ 1:27

        יפעת תכירי זה גידי הטרול הפרטי של מגפון, והוא מנסה להיות ציני. הוא ועוד אחד הם הימניים היחידים שקוראים מגפון וכנראה משלמים להם להכניס תגובות. הם לא מבריקים אבל הם בהחלט יותר אינטיליגנטים משאר המגיבים בעיתונות הישראלית. בקיצור הוא מנסה להיות ציניקן הוא אפילו הצהיר שטוב לו להיות נאצי.

        • יפעת אריאלי
          11 בדצמבר 2015 @ 10:01

          עמית נעים מאוד גם אני ימנית אמיתית. אני גרה באריאל ואני בעלים של חדשות לב השומרון. נועם ארנון הוא חבר יקר שלי ואני לא בטוחה שדעה פוליטית ימנית מראה על מחסור באינטיליגנציה:) הצהרה של "להיות נאצי" היא נוראית ולא עומדת בקנה אחד עם עמדת המתיישבים ביו"ש. מדובר באוכלוסיה נהדרת אם נתעלם ממקבץ של קיצוניים (דרך אגב גם לשמאל יש קיצונים פנאטים)
          שבת שלום

          • עמית מנדלזון
            12 בדצמבר 2015 @ 1:06

            אני מדבר על גידי חיית המחמד שלנו לא על נועם ארנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן