Skip to content

נאשמת בשימוש בסם עם בן זוג: "גלגלתי לו ג'וינטים שיחוש שהוא גבר ולא יתעייף"

שני צעירים שחזרו מבלוי נעצרו עם שלל סמים ברכבם והאשימו אחד את השנייה באחזקת הסם. הצעירה סיפרה כי היא חסרת בית וחייה עם גברים שמכלכלים אותה, אבל לגבר הזה רק העניקה חום ואהבה. עו"ד מלאך, פרקליט החשוד : "הגיע הזמן שהמשטרה תפסיק לרדוף אחרי משתמשי מריחואנה, סם קל ולא מסוכן"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש השבוע על ידי פרקליטות צפון כנגד גבר נכה בן 36, תושב נהרייה, וצעירה בת 26 תושבת חיפה בגין שימוש בסמים ואחזקתם לצריכה עצמית. בעוד הגבר טוען ששמש כבלדר עבור הצעירה, טוענת הצעירה כי היא נוהגת להתפרנס כלכלית מגברים להם היא מספקת שירותי סקס, כי הסמים היו ברשותו של הגבר והיא התבקשה לגלגל עבורו ג'וינטים כדי שיחוש גבר ולא יתעייף. פרקליטו של הגבר, עורך הדין ראובן מלאכי שחררו ממעצר עוד בתחנת המשטרה ומצוי במשא ומתן מול המשטרה בכוונה להגיע להרשעת מרשו ללא רישום פלילי. "חבל שהמשטרה תבזבז זמן על סטייה קלה של מרשי", אומר עורך הדין.
שני צעירים נסעו ברכבו של הגבר מכיוון חיפה לנהריה, עוכבו בכניסה לעיר על ידי משטרת התנועה לבדיקת רישיונות רגילה.

צילום אילוסטרציה : אתר קנאביס
צילום אילוסטרציה : אתר קנאביס

השוטרים הריחו את עשן המריחואנה בחלל הרכב ואחת השוטרות הבחינה בסיגריה מגולגלת המונחת על רצפת הרכב שעוררה את חשדה. השוטרים הורו לנהג ולנוסעת לצאת מהרכב וערכו עליהם, וברכב, חיפוש מדוקדק. בתיקה של הצעירה נמצאו מספר סיגריות מגולגלות שהכילו גראס, וכן שקית גראס. בחיפוש שנערך ברכב עצמו נמצאו עוד שתי סיגריות נוספות שהכילו גראס. שני הצעירים נלקחו לאחר כבוד לתחנת המשטרה בנהרייה ושם החליטו להודות אך להפיל זו על זה וזה על זו את האשמה. הצעירה טענה שהיא חסרת בית והיא נסמכת על גברים המכלכלים אותה תמורת יחסי מין. לדבריה הוסכם בינה לבין הגבר שהוא יביא לה גראס, והיא רק תגלגל לו את הסיגריות. לשאלת החוקרים מדוע היה עליה לגלגל עבורו את הסיגריות, ענתה: "כי הוא אוהב להיות גבר ולא אוהב להתעייף". היא סיפרה כי שניהם מעשנים, אך לא מקיימים יחסי מין. לטענתה היא מעניקה לו "חום ואהבה".
הגיעה העת שהמשטרה תרפה ממעשני הגראס (עו"ד מלאכי)
הגיעה העת שהמשטרה תרפה ממעשני הגראס (עו"ד מלאכי)
הגבר טען לעומתה, שהיא זו שסיפקה את הסם, ושהוא בכלל לא מעשן, ולא קשור לעולם הסמים. הגבר התבקש לחזק את טענותיו ולבצע בדיקת פוליגרף שתחזק את אמיתות דבריו ובמקביל לבצע בדיקות דם למציאת שרידי סם בגופו וסירב. לטענתו הסירוב בא מהחשש שמצבו הרפואי עלול להכשיל אותו בשתי הבדיקות הללו.
החוקרים לא התעצלו ובררו היכן בילו השנים לפני הגעתם לנהרייה. בררו וחשפו בפני השניים צילומי מצלמת אבטחה שהמעידים שבבית הקפה בו שהו הם עשנו עישנו סמים, ובבדיקה שנעשתה במכשירי הטלפון הסלולריים של השניים התגלתה תכתובת מסרונים בין הגבר לצעירה בה כתב לה בין השאר: "יש לי וורד ירוק בשבילך". בשלב זה הודה הגבר כי הוא זה שהביא את הסמים אבל טען להגנתו כי שימש בלדר ורק הביא לצעירה את הסמים.
מרשי הוא נכה בכיסא גלגלים וסובל מבעיות בריאותיות רבות" אומר מלאך, "אין מדובר בסוחר סמים או בתפיסת איזו רשת לממכר סמים בסופרמרקט. בכלל, הגיע הזמן שהמשטרה תפסיק לרדוף אחרי משתמשי מריחואנה, סם קל ולא מסוכן, שמעולם לא הוכח שהוא מגביר את הסיכוי למעורבות בתאונות דרכים". מלאך מציין כי "המריחואנה הוא סם שאושר לשימוש ברבות מארצות המערב, כולל במדינות רבות בארה"ב".

"בכלל, הגיע הזמן שהמשטרה תפסיק לרדוף אחרי משתמשי מריחואנה, סם קל ולא מסוכן,
שמעולם לא הוכח שהוא מגביר את הסיכוי למעורבות בתאונות דרכים, ואשר כבר אושר לשימוש ברבות מארצות המערב, כולל במדינות רבות בארה"ב" אומר עו"ד מלאך. שני הצעירים שוחררו לחלופת מעצר ומחכים למשפטם בו יואשמו באחזקה ושימוש, כשהגבר מואשם בנהיגה תחת השפעת סמים ו/או אלכוהול וסירוב לעבור בדיקת שיכרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן