Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (26.12)

מרק עגבניות להכנה מהירה, מי פה לשיניים רגישות, מוצרים לצחצוח הנעליים, ג'ל לעיצוב הגבות ומוצרי טיפוח לגברים, אלו המוצרים המקבלים השבוע במה במדור. את מה אהבנו ועל מה אפשר לוותר?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוצרים לצחצוח והברקת נעליים של Silver

סדרה חדשה של מוצרים לטובת הנעליים שלנו הגיע לישראל, הפעם הודות לחברת אינטרסן. ההשקה כוללת קרם להברקת נעליים בבקבוק לחיץ עם ספוג, המתאים לנעליים שחורות או חומות, וכן נוזל להברקת נעליים עם ספוג, משחה להברקת נעליים עם ספוג, ספוג מבריק נעליים עם צבע ונטורל, ועוד. אנו ניסינו את הספוג המבריק, שהתגלה כאחד הפתרונות הגאונים ביותר לכל אותם מצבים בהם הנעליים מתכסות בקצת בוץ או חול, אך הן לא ממש צריכות צחצוח. אחרי מספר תנועות מהירות עם הפוג, והנעל חוזרת להיות נקיה ומבריקה כפי שהיתה.

6.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: אינטרסן

מי פה לשיניים רגישות של סנסודיין

כפי שאומר השם של המוצר, הוא מיועד לבעלי שיניים רגישות. כלומר, אם תשתמשו בהם פעמיים ביום, תהנו לאורך זמן מבניית הגנה מרגיעה סביב עצבי השן, חיזוק השיניים ומניעת עששת. את מי הפה ניסה עבורנו נסיין עם שיניים רגישות, ואכן הוא סיפר כי היתה הקלה מסויימת לאחר שימוש ממושך במוצר, גם אם התופעה לא נעלמה לגמרי. לגבי חיזוק השיניים מפני עששת, אין לנו כמובן דרך לדעת אם המוצר באמת עושה את זה. למוצר יש טעם טוב של מנטה ואין בו אלכוהול.

24.9 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות המזון, ברשתות הפארם ובבתי מרקחת.

צילום: יח"צ

 

מוצרי טיפוח לגבר של Eisenberg Paris

מעטים מותגי הטיפוח הפונים לגברים בארץ, וגם אם ישנם, חדשים כמעט ולא מגיעים לארץ. לפיכך, ההחלטה לשווק את ליין המוצרים הגברי של המותג גם בישראל היא בשורה משמחת עבור הצרכן המקומי, למרות שכל המוצרים ניתנים לרכישה בדיוטי פרי בלבד. הסדרה הכוללת ג'ל לניקוי פנים ולגילוח, מסכת מתיחה וג'ל לחות ממריץ. במוצרים שינם רכיבים אשר לדברי החברה מסייעים לשפר את הליכי האנרגיה וההתחדשות של התאים, ולהביא לחידוש העור. אנו ניסינו שניים מהם. הג'ל לניקוי הפנים עשה עבוה מצויינת בניקוי העור, ונותיר אותו נקי מכל לכלוך, אם כי לא היינו משתמשים בו בתור ג'ל גילוח, גם כי הוא פחות יעיל הקשר זה וגם כי המחיר אינו מצדיק את העניין. ג'ל הלחות, המגיע בבקבוק לחיץ נוח לשימוש, שמונע קלקול של המוצר עקב מגע, מוסיף כמות מתונה של לחות לעור. זה טוב לצעירים יחסית שעורם עודנו שמן; אך מי שמבוגר יותר והעור שלו כבר רגיל/יבש, יזדקק לקרם עשיר יותר, בוודאי בעונת החורף. מלבד זאת, הוא הותיר את העור במראה רענן גם אם לא הפחית כמובטח סימני עייפות. אך אותם, יש להודות, רק שינה תוכל לשנות.

32 דולר ל-150 מ"ל ג'ל ניקוי, 59.9 דולר ל-30 מ"ל קרם פנים. להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

4

צילום: אייזנברג חו"ל

מרק עגבניות של הרבלייף

בהשוואה למרקי האינסטנט המוכנים הממלאים את השוק, המוצר הזה שונה בכמה הבטים. ראשית, אין כאן חלוקה למנות אישיות, אלא שקית גדולה המלאה באבקה, שאם תשתמשו בה נכון, תספיק לכם ל-21 מנות. כל עוד יש לכם בבית כף מדידה כלשהי, כמובן. שנית, רשימת הרכיבים ארוכה וכוללת לא מעט רכיבים שגם אם הם בסדר, הם לא נשמעים טוב. ולבסוף, זה המחיר: לרכוש את כל זה תמורת כמעט 200 שקלים, זה הימור, במיוחד עבור מי שאינו מכיר את המוצר קודם לכן ואינו יודע אם יאהב אותו או לא. בצד כל זה, המרק עצמו לא חמוץ מדי, יש לו מרקם נעים וכיף לשתות אותו, למרות שבסופו של דבר אתם עשויים להרגיש טעם לוואי קל בפה.

193 שקלים ל-672 גרם. להשיג ב-03-9431155.

צילום: הרבלייף יח"צ

Brow Artist של L’OREAL PARIS

מוצר טיפוח חדש של החברה הידועה, והפעם הוא מיועד כל כולו לגבות. מדובר במסקרה במרקם של ג'ל, המיועדת למילוי הגבות ולעיצוב שלהן, כל עוד יש לכן גבות דלילות כמובן. המסקרה נמכרת בשלושה צבעים – שקוף, חום בהיר וחום כהה. הנסיינית שלנו ניסתה את אחת המסקרנות ולשמחתה – ולשמחתכן – התגלה כי יש לה מרקם מצויין שאינו מקשה את השערות כמו ג'ל לשיער, וקל לעצב אותן בעזרתה.

80 שקלים ל-6 מ"ל, 45 שקלים עד סוף דצמבר (עשויות להיות עוד הנחות בהמשך). להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר לצרכן, H&O ובפרפומריות מובחרות.

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן