Skip to content

פילובולוס הם רק רוצים לרקוד

שנתיים לאחר ההצלחה העצומה של להקת פילובולוס בישראל הם חוזרים אלינו בצעדי מחול בוטחים. הלהקה האמריקנית פילובולוס (הנקראת על שם פטריית שמש זעירה) מוכרת לחובבי המחול כלהקה וותיקה המחוללת כבר 45 שנה (!) ומאופיינת בשליטה גופנית מוחלטת של הרקדנים בעלי הכשרה מגוונת בבלט קלאסי, מחול מודרני, אתלטיקה ואקרובטיקה, לוליינות ואמנויות לחימה. Grant Halverson – Automaton […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
Sara Davis All is not lost

שנתיים לאחר ההצלחה העצומה של להקת פילובולוס בישראל הם חוזרים אלינו בצעדי מחול בוטחים.

הלהקה האמריקנית פילובולוס (הנקראת על שם פטריית שמש זעירה) מוכרת לחובבי המחול כלהקה וותיקה המחוללת כבר 45 שנה (!) ומאופיינת בשליטה גופנית מוחלטת של הרקדנים בעלי הכשרה מגוונת בבלט קלאסי, מחול מודרני, אתלטיקה ואקרובטיקה, לוליינות ואמנויות לחימה.

Grant Halverson - Automaton
Grant Halverson – Automaton

לצופי הטלוויזיה בארץ ובעולם הלהקה מוכרת דווקא מפרסומות בהן השתתפה כמו פרסומת ליונדאי, טויוטה, בלומינגדייל'ס, ועוד. כן הופיעו רקדי הלהקה בעשרות אירועים ומופעים חגיגיים ואפילו הציגו בטקס האוסקר לפני מספר שנים, את הסרטים המועמדים לזכייה.

הלהקה תופיע בישראל עם חמש מיצירותיה, המשולבות יצירות קלסיות ויצירות חדשות זו לצד זו, בתכנית מיוחדת במינה.

לקהל הישראלי צפויה חגיגת מחול אמריקנית של דמיון, הומור, שליטה וירטואוזית בגוף, אסתטיקה מעוצבת בצבע וצורה, בליווי פסקול מיוחד ומשחקי תאורה.

 

גולת הכותרת של הביקור הנוכחי תהיה עבודה משנה שעברה שנוצרה בשיתוף פעולה מפרה של….. שירה גפן ואתגר קרת (The Inconsistent Pedaler). מה שבטוח – יהיה מסקרן.

 יצירות נוספות יהיו גם הן פרי שיתופי פעולה עם יוצרים מגוונים או הרכבים מיוחדים כגון –

כוריאוגרף מבלגיה (Automaton), ריקוד לצלילי ויואלדי (On The Nature of Things ),

להקת OK GO (במופע  (All Is not Lost, ולסיום, יצירה ותיקה משנת 2004 שעוד לא נס ליחה

(Megawatt  ) מאת ג'ונתן ווקן.

 הקשר הישראלי לא החל רק בשנה שעברה, אלא כבר משנת 2004, מאז מנהל את הלהקה איתמר קובובוי מישראל, ולפני מספר שנים, היוצרים הראשונים שהגיעו לשתף פעולה עם הלקה היו ענבל פינטו ואבשלום פולק שיצרו אז, עם מייסד הלהקה והמנהל האומנתי רובי ברנט, את RUSHES.

 הלהקה תופיע במסגרת הסדרה "מחול במשכן" במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב,  בירושלים ובחיפה החל  מתאריך 20 בינואר, למספר מצומצם של מופעים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן