Skip to content

תאגיד רשות השידור החדש – יוקם בחטא, יתרסק מהר

איתי לנדסברג נבו, עיתונאי, מנהל מחלקת התעודה בערוץ 1, חתן פרס סוקולוב, עורך תכניות "מבט שני" ו"פוליטיקה" ויוצר "הסיפור האמיתי", מגיב בגלוי לתאגיד השידור החדש ומסכם את דעתו באומרו שהיה כותב את דעתו על יוצריו ברש גלי: "אלא שכבודה של השפה העברית מונע ממני להעלות את הביטוי הזה כאן על הכתב"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
איתי לנדסברג נבו
איתי לנדסברג נבו

ובכן …אחרי מינוי ארדן והרחקתו מתיק התקשורת, אחרי ועדת לנדס והמלצות בלניקוב (שבינתיים מקבל חוזים בתאגיד החדש), אחרי חוק ארדן שנוסח בחופזה ולא קוים ואחרי ביטול האגרה הפופוליסטי מצד לפיד וארדן שהותירה את הרשות ללא מקור מימון ואת היוצרים ללא פרנסה, אחרי המינוי וביטול המינוי של אקוניס (זוכרים?), אחרי שגירשו כבר 400 עובדים מקצועיים, אחרי שדחו את ביצוע החוק בשנה וחצי והאריכו שוב את יום התחילה, אחרי שלא מינו דירקטוריון ולא מצאו מקום חלופי לתאגיד, אחרי שהמנכ"ל המיועד קובלנץ אמר (אתמול) ש"הכל בסדר, רק חסרים לו שלשה דברים: מיקום, כוח אדם ומה לשדר…"

 

פלא: אפשר לשדר ישירות מאולפני רוממה ששופצו ולחסוך מיליונים

אחרי כל זה הגיע "איש התקשורת המנוסה" החדש, המקצועי המיומן…חבר הכנסת רועי פולקמן (כולנו), ששלשום החל בתפקידו החדש והיום כבר יש לו מסקנות ו"גילה" שבבניין רוממה אפשר להתחיל לשדר כבר מעכשיו ואפילו ייחסך כסף ציבורי שהושקע בשנתיים האחרונות באולפנים ושיפוצים….
מה אתם יודעים?!

גילו פלא - אפשר לשדר מרוממה בלי לבזבז מיליונים
גילו פלא - אפשר לשדר מרוממה בלי לבזבז מיליונים

אלא מה? מייד קמו להם המסיתים הטבעיים הוותיקים שמעולם לא הודו בכישלונם לאורך השנים – אנשי האוצר למשל, ואמרו לנתי "הרקוב" טוקר שכל זה לא הגיוני כי "עצם הנוכחות במתחם…תחת אחריותם של העובדים מהרשות עשוי לפגוע בסיכוי להקים תאגיד חדש שאינו סובל מאותם חוליים כמו הגוף הישן"…ממש חולים מצורעים מדביקי מחלות עובדים ברוממה ולכן צריך לברוח משם ולחטא את הבניין בליזול, או די די טי ולהרוס ולמכור הכל ..גם אם מדובר בבזבוז של עשרות מיליונים מכספי הציבור.

מה שיוקם בחטא יתרסק

יש לי רק דבר אחד לומר לכם באופן אישי……(!) , אלא שכבודה של השפה העברית מונע ממני להעלות את הביטוי הזה כאן על הכתב.

ולכם עמיתינו ב"תאגיד החדש" אומר כך: אם התאגיד יוקם בחטא, הוא יתרסק מהר. כבר עכשיו הוא גורם חטא לעובדים רבים שהשקיעו ברשוה"ש את מיטב שנותיהם. אבל אני מדבר כבר על עתידכם שלכם. הבעיות של רשות השידור לא היו העובדים, אלא כישלון הניהול בידי שורה של מינויים פוליטיים, לא מקצועיים. הניסיון של האוצר להטיל את האשמה בעובדים גובל בדיבה והוא מעשה פשע ועוול חצוף ומרושע. אתכם צריכה להדאיג הדינמיקה, כי הרי מחר אתם תקבלו אחריות וכל בעיה או כישלון יוטלו על ידי האוצר והפוליטיקאים על כתפיכם ועל עובדיכם ומייד תזכו לכותרת שמסמנת אתכם עצמכם כמי ש"סובלים מאותם חוליים".

2 Comments

  1. גידי
    20 בינואר 2016 @ 13:11

    איתי שלום
    האמת דברייך מאוד משכנעים.
    אין להטיל אשמה רק על העובדים ובטוח שחלקם בכירים יותר או פחות אשמים במצב ! ובכל זאת אסור לפגוע בפרנסתם.
    כמו כן יש הרבה מנויים פוליטיים שהוכיחו את עצמם.
    בהצלחה.

  2. Dubi Roman
    17 בינואר 2016 @ 7:54

    כל מילה בסלע

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן