Skip to content

אישה הרה נפצעה בינוני בפיגוע דקירה בתקוע

מחבל שחדר למחסן בגדים באזור התעשייה של התנחלות תקוע, דקר אישה ששהתה שם ופצעה באורח בינוני. הוא נורה בידי מתנחל מהישוב ומת מפצעיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה הרה כבת 30 נדקרה הבוקר (שני) ונפצעה באורח בינוני בעת ששהתה במחסן בגדים בהתנחלות תקוע שבמזרח גוש עציון. האישה פונתה במצב קשה לבית החולים שערי צדק בירושלים. המחבל הדוקר נורה בידי תושב ההתנחלות, נפצע קשה ומת מפצעיו.
מפרטים ראשונים עולה כי המחבל חדר למבנה תעשייתי המצוי באזור התעשייה של ההתנחלות ושם דקר את האישה. בסריקות שנערכו במקום התגלתה פרצה בגדר הביטחון של ההתנחלות מבעדה הוא חדר לישוב. בעקבות הפיגוע הצטוו תושבי הישוב להסתגר בבתיהם ולנעול דלתות מחשש למפגע נוסף באזור, חשש שהוסר לאחר סריקות בהתנחלות. פרמדיק מד"א יוני סילמן שהגיע לזירת הפיגוע סיפר: "באחד מרחובות היישוב בתוך רכב ראינו אישה כבת 30 יושבת כשהיא בהכרה מלאה לאחר שנדקרה ברחוב ואנשים הכניסו אותה לרכב, היא סבלה מפצע דקירה בפלג גופה העליון, העלנו אותה לאמבולנס ותוך כדי פינוי לבית חולים הענקנו לה טיפול רפואי. מצבה הוגדר בינוני ויציב". משערי צדק כי הפצועה התקבלה במרכז הטראומה שם החל הצוות הרפואי בטיפול בה.

המבנה בו אירע הפיגוע (דוברות גוש עציון)
המבנה בו אירע הפיגוע (דוברות גוש עציון)
המחבל לאחר שנורה (חדשות לפני כולם)
המחבל לאחר שנורה (חדשות לפני כולם)

אתמול נרצחה דפנה מאיר, בת 39 ואם לשישה, בפיגוע דקירה בהתנחלות עתניאל שבדרום הר חברון שבמהלכו נכנס מחבל לבית האישה, תקף אותה ונמלט מהמקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לביתה של האישה ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות – אך נאלצו לקבוע את מותה. כוחות גדולים של צה"ל והמשטרה מבצעים סריקות שהחלו אמש, נמשכו הלילה וממשיכות כעת על מנת לעלות על זהות המחבל ועל נתיב הבריחה שלו. גורמי ביטחון אמרו היום כי מניתוח הממצאים ובהסתמך על עדותה של רננה בת ה-17, בתה של הנרצחת עולה כי המחבל הגיע לבית שנמצא בקצה הצפוני של היישוב בזמן שהאם צבעה את דלת הכניסה לבית וכשבנותיה שהו בקומה התחתונה. להערכת הגורמים המחבל תכנן היטב את הפיגוע, כולל נתיב הבריחה, והותיר אחריו עקבות. מסתמן כי מדובר היה בפועל בניין ביישוב, שניצל את הגישה שלו לעתניאל.
מאיר הותירה אחריה בעל, נתן, ושישה ילדים: רננה בת 17, אהבה בת עשר, עקיבא בן 15 ונעה בת 11. תחת חסותה היו גם שני ילדי אומנה, יניב בן ארבע ויאיר בן שש. " "ראיתי את המחבל דוקר את אימא, ואימא נאבקה אתו בכל הכוח כדי שלא ייכנס הביתה ויפגע בנו", סיפרה אמש (ראשון) הבת רננה, "בשלב מסוים הסכין נתקע והמחבל לא הצליח להוציא אותו. המבטים שלנו הצטלבו. הוא הסתכל עליי ואני עליו. הוא המשיך לנסות להוציא ממנה את הסכין והיה ברור לי שהוא רוצה לבוא ולפגוע גם בי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן