Skip to content

עין המפרץ : מאות מעובדי חברת תקשוב פונו עקב דליפת גז

דליפת גז שנבעה ככול הנראה ממסעדת המבורגרים בקומה הראשונה במתחם הקניות פשטה במהירות לקומה השנייה בה שוכן מוקד תקשוב. מאות עובדי החברה פונו אל מחוץ למתחם ותשע עשרה נשים פונו לבית החולים. טכנאי חברת דור אלון אנרגיה שנשלח למסעדה בעקבות קריאה, שלל לדברי החברה את הטענה כי מקור הדליפה במסעדה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דליפת גז שנבעה הבוקר ככול הנראה ממסעדת המבורגרים במתחם קניות עין המפרץ הסמוך לעכו, גרמה לפינוי מאות עובדי חברת תקשוב שעבדו במוקד החברה בקומה השנייה שבמתחם. צוותי מכבי אש, משטרה, מד"א והמשרד לאיכות הסביבה הוזעקו למקום. ממשטרת ישראל נמסר בשלב ראשוני כי תשע נשים שסבלו מהתקף חרדה או שאיפת גז התעלפו וטופלו במקום. מספר הנשים עלה ל-19 נפגעות חרדה ושאיפת גז בשלב מאוחר יותר. מאות עובדי חברת תקשוב פונו בשלב ראשון לקומה התחתונה במתחם הקניות ולאחר שהגז התפשט גם לשם התבקשו לצאת אל מחוץ למתחם. עוד נודע כי רק לאחר שהחלו מקרי איבוד הכרה, נמסר לעובדים כי מי שחש ברע משוחרר לביתו. ליאת נוי מנהלת מוקד החברה מסרה כי עובדי החברה שיקשו להשתחרר שוחררו לבתיהם וכי על פי הנחיות מכבי האש ואיכות הסביבה הן חזרו לעבודה לאחר שהמקום נבדק ונמצא נקי. דובר מכבי האש תחנת עכו, חזי מוצפי מסר כי מקור הדליפה במסעדת ההמבורגרים אותר ונסגר וכי לאחר בדיקות הובהר כי הקומה השנייה אליה התפשט הגז נמצאה נקייה. עם זאת, מנהלת מוקד פניות ציבור במוקד החברה שעלתה לבדוק את הקומה השנייה לפני חזרת העובדים אליה, חשה ברע והכרתה עורפלה, טופלה במקום ופונתה למרכז הרפואי לגליל שבנהרייה, כשהיא בהכרה מלאה. מבית החולים נמסר כי למרכז הרפואי הובאו 19 נפגעות חרדה שהוכנסו לטיפול ולסדרת בדיקות.

צילום: גיורא גרופית
צילום: גיורא גרופית

צילום: גיורא גרופית
צילום: גיורא גרופית

משרד יחסי הציבור של מקדולנדס ישראל, דחה על הסף את החשד כי מקור דליפת הגז נבע ממסעדת ההמבורגרים של הרשת והציג מכתב של דור אלון אנרגיה המאשר כי ב-07:00 התקבלה קבלת קריאה בדבר ריח חריף באזור המסעדה וב-07:25 הגיע למקום טכנאי החברה. במכתב שנשלח מחברת הגז להנהלת מקדונלדס ישראל נאמר כי כבר בשלב הראשון בבדיקה הבין הטכנאי כי מקור ריח הגז איננו נובע מהמסעדה. הטכנאי, כך נטען, ביצע בדיקות של מצבורי הגז וקווי הולכת הגז ומצאם תקינים. עוד נטען במכתב כי צריך להבין כי המתחם נמצא בלב אזור תעשייה המפיץ ריוחות מעת לעת.
דור אלון אנרגיה - "מקור הדליפה לא במקדונלדס"
דור אלון אנרגיה - "מקור הדליפה לא במקדונלדס"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן