Skip to content

נעצר חשוד בריסוס כתובות נאצה על קירות כנסיית דורמיציון

שוטרי מפלג פשיעה לאומנית עצרו הלילה קטין החשוד כי ריסס בתחילת השבוע כתובות על גבי קירות הכנסייה. הבוקר יובא החשוד לפני שופט מעצרים להארכת מעצרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קטין בן 16 נעצר אמש (שלישי) בידי המשטרה בחשד שריסס כתובות נאצה על קירות כנסית דורמיציון בירושלים. הקטין החשוד הועבר לחקירת מפלג פשיעה לאומנית במרחב דוד ויובא במהלך הבוקר בפני שופט להארכת מעצרו.
מדובר בכתובות נאצה שהתגלו מעט אחרי חצות ליל שבת על ידי נזירים שחזרו מצפייה בסרט קולנוע אליו הלכו. בין השאר רוססו כתובות: "נוצרים לעזאזל", "ימח שמו וזכרו", נוצרים לעזאזל", נקמת בני ציון עוד תבוא" ו – "מוות לנוצרים הכופרים אויבי ישראל".
בנוסף לכך גילו הלילה (רביעי) שוטרי סיור ממרחב דוד כתובות נאצה דומות שרוססו בטוש שחור גם על קיר בהוספיס ברחוב הגיא בעיר העתיקה.

צילום: כנסיית דורמיציון
צילום: כנסיית דורמיציון

צילום: כנסיית דורמיציון
צילום: כנסיית דורמיציון

צילום: כנסיית דורמיציון
צילום: כנסיית דורמיציון

מכנסיית דורמיציון, שבעבר הייתה כבר יעד לפעולות דומות, נמסר: "הכתובות הן לא רק נגד ישוע המשיח, אלא קוראים בהן גם לטבוח בנוצרים ולשלוח אותם לעזאזל. עד מתי יימשכו מעשי ונדליזם אלה?". וודיע אבו נאסר יועץ מועצת הבישופים הקתוליים בישראל הגיב למקרה ואמר כי התחושה הרווחת היא כי המשטרה לא עושה דייה על מנת להגיע לטרוריסטים וכי תגובות מנהיגי ציבור יהודים רפות עד בלתי נשמעות.
עו"ד אביחי חג'בי מארגון "חננו" שמייצג את הקטין הגיב למעצר ואמר: "משטרת ישראל ממשיכה לצאת בהצהרות עוד טרם בדיקת הדברים על ידי ערכאה שיפוטית. אנו מאמינים כי בסופו של דבר בית המשפט יורה על שחרור מרשי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן