Skip to content

לטוס אל על "הכי בבית" – תגובת טייסי אל על

בהמשך לכתבה על חברת התעופה הספרדית שנשכרה על ידי אל על, להלן תגובת טייסי אל על, במכתב שנמסר לנוסעים שהזמינו כרטיס בחברה וטסו למעשה עם חברת תעופה ספרדית.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
נוסעים יקרים,

בטיסה זו לא נזכה לברך אתכם.

בטיסה זו יטיסו אתכם טייסים זרים. טייסים שאנחנו לא מכירים. טייסים שאין לנו מושג על עברם ויכולותיהם. גם את השירות בטיסה תקבלו מצוות זר. צוות שאינו דובר עברית. לאור זאת, לא נותר לנו אלא לפנות אליכם בכתב לפני עלייתכם למטוס, ולהתנצל על הפגיעה המיותרת שאתם חווים.

אנו מאמינים שבחרתם לטוס ב"אל על" לא מעט בזכות הטייסים והדיילים הישראלים. בחרתם לטוס "אל על" בגלל הצוות הישראלי, בגלל התחזוקה הישראלית, בגלל המטוסים הבטוחים והמוגנים ביותר בעולם עליהם מתנוסס דגל ישראל. אנחנו יודעים שיכולתם לבחור לטוס עם חברות אחרות, אך בחרתם לטוס איתנו. על כך תודתנו.

אנחנו מצרים על החלטתה של הנהלת חברת "אל על" למנוע מכם את החוויה עליה שילמתם במיטב כספכם. אנו מבקשים להבהיר שיכולתם לטוס איתנו במטוסי "אל על" ועם צוותים ישראלים, ולקבל את רמת השירות והבטיחות להם התרגלתם.

אין שחר להשמצות המתפרסמות בתקשורת כנגד טייסי "אל על" . ברגעים אלה ממש טייסי ומטוסי אל על זמינים והיו שמחים לשרת אתכם בטיסה זו ובכל הטיסות האחרות. אתם טסים בחברה זרה אך ורק בשל החלטה מיותרת של ההנהלה לחסוך כסף על חשבונכם ולהטיס אתכם במטוסים זרים.

מאחלים לכם טיסה בטוחה,
טייסי אל על

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן