Skip to content

8 פעילי חמאס נהרגו כשמנהרה התמוטטה על ראשים

כצפוי: מנהרות טרור מוצפות מים ומתמוטטות על ראשי חופריהן. בטאון החמאס האשים את ישראל בהצפות וטען כי ישראל פתחה סכרים. בעזה מחלצים אנשים מבתיהם עם חסקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חופר מנהרה התקפית ברפיח (תמונת ארכיון - חטיב עקיד Al Quds)
חופר מנהרה התקפית ברפיח (תמונת ארכיון - חטיב עקיד Al Quds)
מי הגשמים ממשיכים להציף את עזה. שכונות העיר מוצפות במים וכבאית בודדת מנסה לחלץ אנשים באמצעות חסקה. זו התמונה העגומה של העיר. מנהרות ההברחה והתקיפה של ארגון הטרור החמאס קורסות עקב מי הגשמים המציפים אותן. לפחות שבעה פעילי חמאס נהרגו אמש (שלישי) בקריסת מנהרה בשכונת א-תופאח שבצפון העיר עזה, ושמונה בני אדם הוכרזו נעדרים – כך דווח באתר "קודס נט". במקום נערכות פעולות חילוץ.
עזה אתמול - מכבי אש מחלצים אנשים (צילום: Gaza now news)
עזה אתמול - מכבי אש מחלצים אנשים (צילום: Gaza now news)

על אף הדיווחים הללו, דובר משרד הבריאות בעזה הכחיש שבעקבות אירוע זה הגיעו גופות לבתי החולים. עם זאת, ביום שבת האחרונה דיווח משרד הבריאות ברצועה כי פעיל חמאס נהרג בקריסת מנהרה בחאן יונס. כך גם גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, הודיעו בשבת כי מחמד עאשור אלנג'אר בן ה-31 מחאן יונס, נקבר חי תחת מנהרה של ההתקוממות שקרסה. המנהרה של אלנג'אר קרסה בגלל תנאי מזג האוויר, והוא התווסף לקורבנות הרבים של חופרי המנהרות למען חמאס. למרות הקשיים גורמי ביטחון הבהיר ארגון חמאס באמצעות הזרוע הצבאית שלו, כי הם מתכוונים להמשיך לחפור מנהרות הברחה למצרים, וכן, גם מנהרות התקפיות שנועדו לשמש לחדירה לכיוון ישראל בבוא העת. אמש קרסה מנהרה נוספת וקברה תחתיה שבעה בני אדם. ביטאון החמאס הגדיל שאת וטען כי ישראל פתחה סכרים והציפה את המנהרות. "אני לא יודע מה חמור יותר", כתב הבוקר עיתונאי אתר Gaza now , "מצור בן עשר שנים של ישראל או העובדה שאני כלוא בביתי ואינני יכול לצאת".

מי גשמים הציפו בתים (צילום: Gaza news now)
מי גשמים הציפו בתים (צילום: Gaza news now)

1 Comment

  1. גידי
    27 בינואר 2016 @ 15:10

    עבודה יפה !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן