Skip to content

שירת הברבור בערוץ הראשון

בצל חוסר ודאות והרבה פרידות מעובדים ותיקים, חגגו בערוץ הראשון את חזרתה של הסדרה היפהפיה, סיפור מנצח, בניצוחו של גיל שוחט השרמנטי. בזה אחר זה נפרדו העוזבים והקרינו למוזמנים את הפרק הראשון. הקייטרינג של מתוקה עשה את הפרידה לנוחה יותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחר, ב 1.2, בשעה עשר בערב, ניתן יהיה לראות את הפרק הראשון בסדרה של שלושה פרקים בסך הכל, על מוזיקה קלאסית מזוויות שונות ומעניינות בהחלט.

מומלץ ביותר לצפות בפרק על היצירה המרהיבה 'אגם הברבורים'. גם למי שאינו חובב מוזיקה קלאסית ובלט, יש הרבה מה לראות בפרק הזה. המנצח הכוכב, גיל שוחט, מומחה לפירוטכניקה קלאסית, מנחה אותנו בדרך משעשעת, אסתטית ויפה, וגם, רחמנא לצלן, מלמד משהו בסופו של דבר.

גיל שוחט מנצח. צילום: יח"צ

הערוץ הראשון אמנם שרוי באי ודאות כבדה, אך ככל שאי הבהירות גדלה, כנראה שהמוטיבציה להפיק תוכניות וסדרות איכותיות גדלה, אולי שירת ברבור, משהו להותיר עמו חותם, להפגין את היצירתיות שעדיין נמצאת שם.

כבר שנים שאני צופה לעתים רחוקות בערוץ הנידח הזה, כמו רוב אזרחי המדינה, שמדירים את שלטיהם מהמספר 11 לטובת ערוצים רבים ומגוונים, אך בזמן האחרון אני מוצאת, כשאני מגיעה למדבר הזה, גינות מפתיעות ביותר.

הגינה של סיפור מנצח היא גינה מושקית ומושקעת מאוד. טובי אנשי המקצוע – מומחי המוזיקה, מפיקים, צלמים ועורכים עשו פה במלאכה והפיקו מוצר ייחודי מאוד, שבו אנחנו רואים את הקלסיקה גם מזווית יומיומית, רינה שיינפלד, הגברת הראשונה של הבלט הישראלי, מלמדת רקדני היפ הופ לרקוד את אגם הברבורים בדרכם. ניכר שהסדרה נעשתה באהבה ובהנאה גדולה.

גיל שוחט מנצח. צילום: יח"צ

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן