Skip to content

שוברים שתיקה על השמאל הקיצוני בישראל – מאת סוכן זר ושתול

כמו במודיעין הצבאי גם באזרחות המידע הגלוי נהפך יותר ויותר למרכזי בחיינו, ולמעשה כולנו שתולים בתקשורת המסורתית והאינטרנטית וברשתות החברתיות, והכל גלוי וחשוף.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמו במודיעין הצבאי גם באזרחות המידע הגלוי נהפך יותר ויותר למרכזי בחיינו, ולמעשה כולנו שתולים בתקשורת המסורתית והאינטרנטית וברשתות החברתיות, והכל גלוי וחשוף.

אין צורך להיות שתולים וגם לא סוכנים זרים כדי לקבל תמונה מייצגת של הדברים באשר לשמאל הקיצוני בישראל. לחשוף את הלוגיקה הכושלת של מכלול טיעוניו, ולפרק אחת לאחת את תשתית הצדקותיהם. עשיתי זאת בהרחבה במאמריי האחרונים שהתפרסמו בעיתון האינטרנטי מגפון ולא אחזור על כך כאן.

מספיק לקרוא מדי בוקר את מדורי הדעות של עיתון הארץ, וכך במשך שנים, כדי לקבל פרספקטיבה מדהימה על הלך הרוח היסודי של קבוצה זו, ועל מחשבותיה ומניעיה לפעולה אגרסיבית כל כך נגד מדינת ישראל.

והיינו כולנו כעץ שתול על פלגי מים

דימיטרי שומסקי הוא ד"ר להיסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו באוניברסיטה העברית בירושלים. תחת אצטלה זו, וקורת הגג המפוארת של האוניברסיטה, הוא מפרסם בשנים האחרונות, כמעט מדי שבוע, מאמרי בלע הזויים עד מאוד בעתון הארץ על מדינת ישראל. דברים שאינם עולים בקנה אחד עם שום דסיפלינה מחשבתית ומקצועית מקובלת בחיינו. מהדיווחים בתקשורת וממאמריו מסתמן שהוא אחד הפעילים המרכזיים בשמאל הקיצוני. ואני אף מעריך שהוא אידאולוג הצמרת של חבורה הזו.

במאמרו האחרון בעיתון הארץ דימיטרי שומסקי מספר לנו במילותיו הוא על התארגנות בקרב השמאל הקיצוני בשם ”הועדה המדינית של פורום ארגוני השלום, ארגון שוברים שתיקה, ועוד שורה של ארגונים הנאבקים בכיבוש". שמעתם טוב רבותי?! אליטת השמאל הדחויה וההזויה הזו, פעולותיה מקבלות יותר ויותר דפוס של התארגנות לקראת פוטש על הדמוקרטיה הישראלית.

ואת הארגונים האלה של השמאל מכנה הוגה הדעות הגדול, ההרצל, החדש, הד"ר ההזוי הזה, בשם "ארגוני המאבק במפעל הדה-לגיטימציה העצמית של ישראל", וממשיך וכותב: "המאבק נגד הכיבוש זקוק לארגון גג….משהו שניתן לכנותו הקונגרס הישראלי הדמוקרטי".

לא תחרות על דעת הקהל הישראלי אלא הצלתה של המדינה מידי אזרחיה

לא תחרות על דעת הקהל הישראלי אלא הצלתה של המדינה מידי אזרחיה, דרך עקיפת הממשלה הנבחרת שלה ופנייה לאומות העולם להטיל חרם על ישראל, ולעודדן להצביע בפרלמנטים שלהם, ואחר כך גם באו"ם, בעד הקמתה של מדינה פלשתינית בינינו לירדן. זו הבשורה היוצאת מבית מדרשו של השמאל קיצוני.

נדמה לי, רבותיי, שכבר היה מישהו בגרמניה במאה שעברה שרצה להצילה, ואת האסונות הנוראיים שהביא על העולם ובמיוחד עלינו היהודים אין צורך לפרט.

אני פונה לאנשים אלה בבקשה: "אל תצילו אותנו. אנחנו כבר גדולים ואין לנו צורך בגואלים למיניהם. בטח ובטח שלא בנביאי שקר הזויים בדמות 'גיבורי החייל' של השמאל הקיצוני בישראל שיורו לנו את דרכנו באפילה".

חופש הדעה והביטוי זה דבר אחד ופעולה נחרצת נגד מדינת ישראל בקרב אומות העולם זה דבר אחר לגמרי. שניהם לא הולכים יחד. וכדי להכשיר את השרץ הזה יש לעשות מספר תעלולים ותרגילים לוגיים ומחשבתיים. ומעל לכל יש לפרוץ את כל הגבולות ולהכריז על ימות בוא המשיח.

ניכוס ערך השלום לעצמם, בדמות 'מחנה השלום זה אנחנו', הוא אחד מן התרגילים היותר שקופים של השמאל. אנחנו שואפים לשלום וכל היתר מחרחרי מלחמה המה. גם מבלי להכיר היטב את מדע הסמלים של השפה, 'סימיוטיקה', ניתן לזהות מאחורי הצגה שכזו משהו הרבה יותר נרחב כמו: טובים ורעים, נשגבים ופחותי ערך, חכמים ונבונים אל מול כסילים ועמי ארצות, נאורים מול קנאים דתיים וחשוכים וכו'.

מלבד מילות המפתח כמו כיבוש, זכויות האדם, פשיזם, קולוניאליזם, אפרטהייד, שטאזי ועוד מיני כולירע, הדבר הבולט ביותר אצל השמאל הקיצוני הוא היעדרו המוחלט של כל ניתוח אסטרטגי ומקצועי של הזירה בה אנו חיים. של האסלם והערביות ושל ההתרחשויות הנוראיות שקורות סביבנו. כאילו אין ערבים סביבנו ואין להם אחריות כלשהי. הכול מוטל עלינו. לערבים יש רק זכויות ולנו אין כאלה. גם הקיום שלנו איננו ערך שעומד לזכותנו.

'מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו'.

כך למשל, אם דיון מקצועי ואסטרטגי שכזה היה מציג מעל כל ספק שהקמת מדינה פלשתינית במציאות המזרח תיכונית הקיימת זו נוסחת התאבדות ולא אופק מדיני המבטיח שלום ויציבות לדורות לישראל, מה אז היה אומר אותו שמאל?? באחת הוא היה נהפך ל- 'מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו'.

והחזון הגאולי הזה, מבית היוצר של השמאל ההזוי, יעלה את כולנו השמימה על מזבח העולם כשאהידים של הערכים האוניברסליים. זה מהות היותנו העם הנבחר על פי בשורת השמאל הנאצל הזה.

זה שמאל עקר שמתעלם מכך שמרבית מדינות העולם הן על בסיס לאומי-אתני וגם על מסורת ודת, ומי אנחנו שנצא נגד מציאות אוניברסלית זו. גם קיומם של צרכים אנושיים אלה הם חלק מזכויות האדם. זה שמאל שמבלי דעת שואף לשליטה ולריבונות על המציאות, שאיפה שגלומים בה יסודות פשיסטים עזים. שמאל שירד מנכסיו והחליט לצאת למסע נקמות באזרחי המדינה דוגמת "מסע הנקמות בגויים של סבתא לבנה", על פי ספרו המדהים של יצחק אברבוך אורפז ז"ל "הכלה הנצחית".

המלצתי, כסוכן זר ושתול לשבור את השתיקה ולומר, שעלינו לנקוט באמצעים דמוקרטיים כדי לבלום ולצמצם את פעולותיו של השמאל הקיצוני בישראל בקרב אומות העולם נגדה בטרם פורענות. זה כבר חורג בהרבה מחילוקי דעות לגיטימיים ומחופש הדיבור והדעה. זה מקבל יותר ויותר דפוס של הפרת אמונים יסודית, שעליה אין כפרה.

והיינו כולנו כעצים שתולים על פלגי מים.

8 Comments

  1. גידי
    12 בפברואר 2016 @ 15:53

    נמרוד.
    אני לא יודע ממה אני נהנה יותר מהמאמר המבריק והרהוט או מהמענה לעמית מנדלסון. יש פה שיח חרשים לך תוכיח למי שאינו שוגה או טועה , שיש משהוא נכון בדברייך…..?
    אין מצב שתצליח לשכנע שמאלני אחד שהוא לא צודק אפילו במילימטר אחד. אלוהים נתן להם את הידע והשכל .
    איך תשכנע את מי שקורא לאלילים שלך(טייסי חיל האוויר) רוצחים ,שמלשין על חיילי צהל לגויים,שרוצה לעשות הפיכה ולכבוש את השלטון מהרוב.
    אני למדתי להיזהר וסימנתי אותם כאנשים מסוכנים , אלה שמדברים על זכויות אדם ,דמוקרטיה,חופש עיתונות אלה שמות קוד ומנטרות של אנשים גזענים שהפאשיזם אמונתם.
    כדברייך עיתון הארץ במשך שנים עושה דה לגיטמיזציה למדינה וראה זה פלא ,לצערם המדינה פורחת והשלטון מתרחק מהם.
    טעות מרה עשו אם תרצו בהתנצלותם לשוברים שתיקה ,לא רק שהשמאל ראה בזה כניעה אלה העליב ואמר שאינו מאמין להם .לשמאל אין יושר אינטלקטואלי כמו לימין .ראה את מחיאות הכפיים למטריד הסידרתי לשחקן איבגי .
    יש מקום אחד שעדיין לא "נפל" והוא מלא שתולים והוא משרד החוץ. ראה את אלון ליאל הוא למעשה כל הסיפור .
    זה נתן לי להבין למה ישראל לא מצליחה בעולם.למה הם תמיד נגדנו (עוד לפני הכיבוש בלבוש) הדיפלומטים האלה ברובם פועלים נגדנו הם לא מיצגים את המדינה .הם יוצרים למדינה בעיות כדי להמשיך לחיות על חשבוננו בחו"ל. אכן הם קוראים את עיתון אלגזירה(הארץ) ופועלים ברוחו ולשונו.

  2. נמרוד נוי
    7 בפברואר 2016 @ 12:48

    עמית מנדלסון, לא נאמר בדבריי שום דבר המתייחס לסתימת פיות. הגיע הזמן שהשמאל בישראל יבין שחופש דיבור ודעה זה דבר אחד, ואני כמובן תומך בו, ומעשים נגד מדינת ישראל בקרב אומות העולם, כמו עידוד להפעלת חרמות למיניהן על ישראל, ואף להצביע בעד מדינה פלשתינית בפרלמנטים של ארצותיהם ובאו"ם, זה דבר אחר לחלוטין ולכך התכוונו דבריי. גם השמאל כפוף לחוק המדינה ולדמוקרטיה שלה. הוא לא יכול לעוקפה בתירוצים שהוא מציל אותה. ואני העני ממעש לא רוצה שאיש יציל אותי. אני כבר אדם גדול.

    • עמית מנדלזון
      7 בפברואר 2016 @ 12:53

      מצטער אבל כנראה לא הבנת את הגדרת המושג חופש הדיבור. גם נסיון השפעה מחוץ לגבולות המדינה בקרב פרלמנטים או קבוצות לחץ הוא עדיין בגדר דמוקרטיה. נסה לעצור את זה והרי לך… דיקטטורה. אתה נסחפת עם התיעוב המחליא שלך לשמאל כל כך נסחפת שאתה מתרוצץ אי שם בין נפתלי בנט ואיילת שקד. סותם פיות לאנשים קורא להם בוגדים…

      • נמרוד נוי
        7 בפברואר 2016 @ 17:57

        ראה עמית מנדלסון, אביר חופש הדעה והדיבור, איש המוסר והערכים הנאצלים, ראה איך אתה עצמך הופך אותי למשוקץ ומדביק עלי תוויות בדמות בנט ושקד. שים לב כיצד השמאל שאתה כל כך גאה בו מתנהל. ואני אומר לך שהציבור בורח מאנשים כאלה. וכדאי שהשמאל ייקח זאת לתשומת ליבו. אינני משחק כלל את המשחק השבטי שלך – שמאל וימין וכדומה. סה"כ אני עושה את מלאכתי כאיש מקצוע באשר לפוליטיקה שלנו. הנך מפרגן לי מיומי הראשון במגפון. ומן הראוי שתבחן קצת גם את עצמך.

        • עמית מנדלזון
          7 בפברואר 2016 @ 21:18

          נמרוד אביר זכויות האדם הזה נותן לך חופש דיבור קבוע, למרות שלא מסכים עם אף מילה שאתה כותב למרות שתוכן הדברים שלך פוגע בי אישית. זו דמוקרטיה. לא מסכים אם אף מילה שלך אבל אלחם על זה שתוכל לומר את דברך באופן חופשי

  3. עמית מנדלזון
    7 בפברואר 2016 @ 11:31

    אמצעים דמוקרטים לסתום לאנשים את הפה ? מעניין… יש לך ראיה מאוד מאוד מאוד מעניינת של דמוקרטיה.

    • נמרוד נוי
      7 בפברואר 2016 @ 13:01

      הנך מבין ודאי עמית מנדלסון שאני לא סבור כמותך. ואני אומר לך שבשום מדינה מערבית ומודרנית לא מקובל לפעול נגד המדינה, הדמוקרטיה שלה ומוסדותיה בחו"ל. פעילות שכזו יש היא בחזקת הפרת אמונים יסודית שכולנו משלמים עליה. הכי קל, עמית, להעמיד את עצמך כאביר המוסר והאנושיות. זה מקסים זה נהדר מובטחים לך גם חיי עולם הבא. אבל אנו חיים כאן היום ועכשיו. ואם הנגבות שלך פוגעת בקיומה של ישראל, בביטחונה ובאינטרסים שלה אזי זה לא חופש הביטוי אלא חופש האנרכיה וההפקרות.

      • עמית מנדלזון
        7 בפברואר 2016 @ 21:16

        כמה מדינות אתה מכיר ששולטות על עם אחר ? כמה מדינות אתה מכיר שראש הממשלה שלהן מסית כנגד 20% מהאוכלוסיה עליה הוא שולט ? אתה אולי לא זוכר אבל פעילי זכויות האדם בדרום אפריקה בזמן האפרטהייד פעלו בכל העולם וגם להם לא אונה כל רע. כי בדמוקרטיה זה ל ג י ט י מ י

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן