Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (9.2)

מכונת הכביסה שלנו שימשה בתור נסיינית למרכך כביסה חדש כמו גם לאבקה להסרת כתמים. עוד בדקנו השבוע: סרום ופילינג לעור הפנים וגם בקבוק מחודש לתינוקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרכך כביסה של SUNDAY

המותג הפועל ברשת סופר-פארם השיק מוצר חדש לעולם הכביסה. זה למעשה חידוש של מרכך הכביסה של המותג, שקיבל לא רק אריזה מחודשת אלא גם פורמולה חדשה. מה השתנה? ריכוז בושם גבוה המבטיח להשאר על הבגד גם לאחר הייבוש; וחומרים המגנים על סיב הבגד מפני שחיקה. אנחנו לא יכולים לומר אם הבגד אכן נשמר יותר בזכותו, אבל בהשוואה למוצר הקודם של המותג, הניחוח אכן נותר למשך זמן רב יותר על הבגד. המבחר, יש לציין, אינו גדול, ושלושה ניחוחות הנבדלים בצבעי הבקבוק – ורוד, כחול או סגול. בהשוואה למתחרים, יש ניחוחות מוצלחים יותר, למרות שגם אלה טובים.

14.9 שקלים ל-1 ליטר. להשיג בסופר-פארם.

צילום: פזית קוטר

פיליפס AVENT קלאסי+ של פיליפס

חידוש נוסף של מוצר קיים, והפעם של בקבוק לתינוקות של החברה. הבקבוק המשופר כולל מערכת שתפקידה לסייע בהפחתת כאבי בטן, גזים ותחושות אי נוחות, והעיצוב שלו מיועד למניעת נזילה ללא שימוש בטבעת הברגה. הנוסף, השסתום המותקן בפטמה אמור למנוע מאוויר הנכנס לבקבוק מלהגיע לבטן של התינוק. ניסינו את הבקבוק החדש במשפחה המכירה את הדגם הקודם. הבקבוק שומר על נוחות גבוהה לשימוש, כולל אפשרות לתינוק להחזיק בו. קל לנקות אותו יותר מבעבר, ולמרות שאין את טבעת ההברה גם אין נזילה. בכל הקשור להפחתה בכאבי הבטן והגזים, לנו קשה לקבוע אם זה עשה את ההבדל, אך ככל שיכולנו לשים לב, אוויר אכן לא נכנס דרך הפטמה לבטן התינוק.

44.9 שקלים ל-260 מ"ל. להשיג בסופר פארם, בחנויות תינוקות וברשתות הפארם.

צילום: יח"צ

 

פילינג ביתי של HL

חמישה סוגים שונים של פילינג לשימוש ביתי, השיקה חברת הקוסמטיקה הישראלית, הנבדלים זה מזה ברכיבים הפעילים שלהם ומכאן בהשפעה שלהם על העור. הסדרה כוללת מיקרו פילינג, אנזימטיק פילינג, וויט פילינג, סופרליפט פילינג וריוול פילינג. אנו ניסינו את המוצר האחרון, שהוא פילינג מתקלף המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות המופקות מפירות. הוא מיועד להסרת תאי עור מתים, לספוח לכלוך ושומן, לתת אפקט מתיחה ולהשאיר את העור קורן וחלק. אחרי מרחנו אותו היטב וחיכינו לפי ההנחיות 20 דקות, מצאנו על העור שלנו שכבה של חומר יבש אותו היה צורך לקלף. זה לקח כמה דקות עד שהכל הוסר, ואז ראינו מה הוא עשה לעור – ניקה אותו היטב, הרבה יותר מאשר סבון פנים או ג'ל לניקוי פנים, והעור הפך קורן יותר באופן משמעותי. אפקט מתיחה לא ראינו, אבל העור נראה גם כך הרבה יותר טוב.

176 שקלים ל-75 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

צילום: אורי גרון

וניש קליה GOLD של רקיט בקינזר

המוצר החדש הזה הוא למעשה ארבעה מוצרים – אבקה וג'ל לכביסה צבעונית ואבקה וג'ל לכביסה לבנה. בשני המקרים מדובר באותו עקרון – מוצרים להסרת כתמים, איתם אפשר לשפשף את הכתם, להשרות את הבגד במים עם האבקה/ג'ל, או להוסיף למכונת הכביסה. הנוסחה של המוצר אמורה להסיר כתמים במהירות, והיא אכן עושה זאת בחלק גדול מהמקרים. כלומר, כתמי יין ואפילו דם, במקרה כואב אחד, לא הוסרו באופן מלא, אך שטחם הצטמצם. כתמים פשוטים יותר, כמו בוץ ואוכל מסוגים שונים, הוסרו עם המוצר הזה בהצלחה. אנו העדפנו להכניס את האבקה ישירות למכונת הכביסה, אך במקרים של כתמים בעייתיים, טוב להשתמש בה מיידית.

19.9 שקלים ל-940 מ"ל ג'ל ו-460 גרם אבקה, 34.9 שקלים ל-1.35 ק"ג אבקה. להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

צילום: אפרת אשל

סרום המועשר בשמן ארגן אורגני של MOGADOR  

שמן ארגן אורגני, חמאת שיאה אורגנית ושמן חוחובה אורגני הם חלק מהרכיבים שתמצאו בתוך הסרום הזה. תפקידו, איך לא, הוא לעכב סימני הזדקנות, לשמור על איזון הלחות בעור, להזין ולמצק את העור. אנו לא יודעים אם הוא אכן מעכב את תהליך ההזדקנות או לא, אבל אנו יכולים לומר שיש לו מרקם נעים והוא נספג בקלות יחסית בעור, ומוסיף לו מנה יפה של לחות, גם אם לא כזו שמאפשרת לוותר על קרם לחות. המוצר אינו מכיל פרבנים ו- SLS.

75 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.

צילום: אלון גונן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן