Skip to content

הפיגוע בסניף רמי לוי – חשוד שלישי נעצר

חשוד השלישי שהיגיעה עם שני המחבלים לסניף הסופר בשער בנימין ביקש להיכנס למתחם ונדחה ככול הנראה בגלל שלא נשא תעודה מזהה. דקות אחריו, נכנסו שני המחבלים. לאחר מכן שב החשוד וביקש להיכנס לזמן קצר, הוכנס והוצא מהמקום. רמי לוי התקין היום מגנומטר בכניסה לסניף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צה"ל והשב"כ עצרו חשוד שלישי במעורבות בפיגוע בסניף "רמי לוי" באזור התעשייה שער בנימין בשבוע שעבר – כך הותר היום (ראשון) לפרסום. בסניף הסופר הוצבה היום עמדת מגנומטר על פי דרישת מערכת הביטחון מרמי לוי והוא הוזמן לשימוע שיערך מחר במשרדי המשטרה, בו יתבקש להסביר את חדירת המחבלים לסניף ללא בידוק מתאים.
בפיגוע נרצח ינאי ויסמן, לוחם בחטיבת הנח"ל בן 21, נשוי ואב לבת, וכן נפצע באורח בינוני גבר בן 35. בתיעוד שנמצא בידי השב"כ מיום האירוע, נראה החשוד השלישי מגיע אל מתחם הקניות שער בנימין, בסמוך לשעה 16:15, ביחד עם שני המחבלים, בני 14 ו-15. בסרטון נראה כי דווקא אןתן לאחר שהשומרים בדקו בקפידה, ו גם לאחר שעל גופו לא אותרו כלים חשודים, הוא עורר את חשדם והם סרבו להכניסו משום שככל הנראה לא החזיק בתעודה מזהה והתנהגותו הכללית עוררה את חשדם של השומרים.

חדשות לפני כולם
חדשות לפני כולם

מקימים מגנומטר בסניף השיקמה של רמי ללוי
מקימים מגנומטר בסניף השיקמה של רמי ללוי

בסרטון נראה כי בשלב זה התפתח דין ודברים בין הפלסטיני החשוד לבין אחד המאבטחים וכעבור זמן קצר הוא עזב את המקום. בכל אותה עת המתינו שני המחבלים הקטינים בכביש הגישה למתחם הקניות הסמוך לכביש 60. בשלב זה כשהפלסטיני שכניסתו סורבה עשה את דרכו חזרה, החלו שני המחבלים את תנועתם לכיוון מרכז הקניות, שם הם עברו תחקור קצר והוכנסו לסניף.
במערכת הביטחון סבורים שהפלסטיני השלישי היה למעשה האדם בדק את סידורי האבטחה במקום עבור שני המחבלים. במהלך החקירה עלה כי כמה דקות אחרי כן, שב החשוד הפלסטיני וביקש מהמאבטחים להיכנס למתחם לצורך רכישה קצרה. הפעם הם ניאותו להכניסו, הוא הוכנס, אולם כעבור מספר דקות הוא הוצא שוב על ידי המאבטחים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן