Skip to content

הסכם שיתוף פעולה בין USHOPSMotors לבין "מועדון החמש"

חברי מועדון החמש יזכו לשירות של One stop shop ברכישת מכוניות אספנות בחו"ל וכן הטבות דוגמת אישור מוסך ללא תשלום, רישוי זמני ב-50% הנחה ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת USHOPSmotors  ו"מועדון החמש" חתמו על הסכם חסות ושיתוף פעולה אסטרטגי. במסגרת ההסכם, USHOPSmotors תעניק לחברי המועדון שירות ברמת One stop shop לרכישת מכוניות אספנות בחו"ל, הובלתן לישראל, ביצוע כל הליכי תשלום המיסים, השחרור מהמכס ומסירת המכונית ללקוח. חברי מועדון החמש יזכו להטבות כמו אישור מוסך ללא תשלום, רישוי זמני ב-50% הנחה ועוד 15% הנחה לשילוח חלקי חילוף במשך שנה.

חברת  USHOPSmotors הפכה את כל נושא רכישת מכוניות אספנות בחו"ל והבאתן לישראל לקלים ונגישים ביותר. מתחילת פעילותה לפני שנתיים ועד עתה הגיעו לישראל באמצעותה מעל 500 רכבי אספנות ולמעלה מ-170 אלף חלקי חילוף.

פורשה שהובאה ע"י USHOPSMOTORS (צילום: דן בר-דוב)

 "מועדון החמש", שזוהי השנה ה-31 להיווסדו מאגד בתוכו את מרבית אספני המכוניות הקלאסיות ומכוניות האספנות בישראל וכולל אלפי מכוניות.

במסגרת ההסכם החדש,  כל מי שאינו חבר במועדון החמש ומייבא מכונית אספנות באמצעות USHOPSmotors, יקבל חברות לשנה חינם במועדון החמש.  חברת USHOPSmotors תשתתף בכל אירועי מועדון החמש והסמלים המסחריים של מועדון החמש ו- USHOPSmotors  יופיעו זה לצד זה בפרסומים השונים של שני הגופים.

שיתוף הפעולה הזה בין מועדון החמש לחברת USHOPSmotors מאפשר למעשה לכל אדם בישראל לייבא רכב אספנות לישראל בקלות רבה יותר, ליהנות מייעוץ וליווי מלא לאורך התהליך, ללא תשלום נוסף משלב ההתעניינות ברכב, דרך בדיקת כדאיות הרכישה ועלות השילוח ועד לקבלת הרכב בישראל וייעוץ בנושא שיפוץ הרכב, רכישת חלקי חילוף ועוד.

ירון בן אלי, מנכ"ל USHOPS Motors: "החיבור שלנו עם מועדון ה-5 הינו חיבור טבעי אשר ישרת את כלל אוהבי הרכב בישראל, אנו נאחד כוחות ונמשיך לפעול יחדיו לקידום התרבות המוטורית בישראל. אין לי ספק ששיתוף הפעולה יסייע בחזון של שני הגופים למלא את כבישי ישראל ברכבים יפים ויוצאי דופן ולחשוף קהלים חדשים לאפשרות לייבא רכב בקלות, אנו סבורים כי שיתוף פעולה זה יביא להכפלת מספר רכבי האספנות במהלך שנת 2016".

דרור בריל, יו"ר מועדון החמש: "הסכם השת"פ האסטרטגי עםUSHOPSmotors   ישנה את תמונת אספנות המכוניות בישראל ויסייע לקרב עוד יותר אנשים לתחביב אספנות הרכב. השילוב שבהנגשת יבוא מכוניות אספנות מצד USHOPSmotors לצד הידע, הניסיון הרב והאירועים של מועדון החמש בישראל, יביאו להרחבת מעגל חברי המועדון ומכוניות האספנות בישראל. אני מברך על ההסכם החדש".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן