Skip to content

פיגוע דקירה בצומת גוש עציון, המחבל נורה, קצין מילואים בן 23 נהרג מירי לעבר המחבל

קצין מילואים בן 23 נהרג מירי חיילי צה"ל לעבר מחבל ששלף סכין וניסה לפגע. הצעירשנפגע בשוגג עת עמד בקו האש, פונה במצב אנוש לשערי תצדק ושם לאחר מאמצי החייאה ניקבי מותו.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קצין מילואים כבן 23 נפטר מפצעיו לאחר שנפצע היום (רביעי) באורח אנוש בניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון. המחבל (26), תושב הכפר דורא שליד חברון, הגיע לאזור וניסה לדקור את הצעיר אך נורה על ידי כוח צה"ל בטרם הספיק לפגוע בו. אלא שמהירי לעבר המחבל נפצע בשוגג הקצין בפלג גופו העליון. הוא קיבל טיפול רפואי ופונה לבית החולים שערי צדק בירושלים. המחבל עצמון נפצע באורח בינוני ופונה גם הוא לבית החולים שערי צדק בבירה.
הדיווח על פיגוע דקירה בצומת גוש עציון התקבל במד"א מרחב ירושלים בשעה 12:19. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק באמצעות ניידת טיפול נמרץ. בבית החולים המשיכו בפעולות ההחייאה לצעיר. מבית החולים נמסר כי לבית החולים פונה פצוע ירי במצב אנוש שהוכנס מיד לטיפול בחדר הטראומה.
לקראת השעה 14:31 הודיעה דוברות בית החולים כי "בצער אב אנו מודיעים כי פצוע הירי מגוש עציון נפטר מפצעיו למרות מאמצי ההחיאה נרחבים ביותר. הפצוע םונה באורח אנוש תוך כדי פעולות החייאה שנמשכו בחדר הטראומה ובהמשך בחדר הניתוח, אך לצערנו נקבע מותו".

נורה ונוטרל בטרם הספיק לדקור - המחבל
נורה ונוטרל בטרם הספיק לדקור - המחבל

 

טיפול בפצוע שנפגע בשגגה מהירי (צילום: דוברות מד"א)
טיפול בפצוע שנפגע בשגגה מהירי (צילום: דוברות מד"א)

מפרטים ראשונים עולה כי המחבל עלה מכיוון כללי של הכפר אל ערוב, שלף סכין ורץ לעבר הטרמפיאדה לכיוון דרום. קצין מילואים שעמד בצומת שלף את אקדחו וירה לעבר המחבל. תוך כך נורה המחבל גם על ידי כוח צה"ל מחטיבת כפיר. הצעיר שלרוע מזלו עמד בקו האש נפגע אנושות.
חובש בכיר במד"א אבא ריצמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר בשנות ה-20 לחייו מטופל על ידי כוח רפואה של צה"ל שהיה במקום, הוא הועבר אלינו לניידת טיפול נמרץ סמוך למקום. הפרמדיקים בניידת טיפול נמרץ התחילו בפינוי דחוף לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים".

1 Comment

  1. עצוב
    24 בפברואר 2016 @ 16:07

    השר כץ – מומחה הביטחון והצבא הגדול – תקף ברוב חוצפתו את הרמטכ"ל לאחר הפיגוע בבנימין ואמר: "מקווה שדברי הרמטכ"ל לא גרמו להיסוס" … באותה מטבע אומר כך – מקווה שדברי השר כץ לא גרמו ללהט ייתר ולירי לא מכוון. רוקנו מחסנית השר כץ??

    להזכיר את דברי ההל של השר כץ: "מקווה שדברי הרמטכ"ל לא גרמו להיסוס" …

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן