Skip to content

שרה נתניהו ערערה לביה"ד הארצי לעבודה: מני נפתלי שיקר והשופטת טעתה בהחלטות

נתניהו ערערה היום לבית הדין הארצי ותובעת להחזיר את התיק לבית הדין לעבודה, שם תוכל להביא עדים לטובתה, להוכיח כי מני נפתלי שיקר וכי הוא אדם אלים וכי השופטת טעתה בהחלטותיה. ע"ד נעמי לנדאו: "מדהים לראות כיצד ממשיכה גברת נתניהו להכפיש את מני נפתלי בכל דרך אפשרית, ולהמשיך להטריד את אזרחי מדינת ישראל בסאגה הבלתי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגישה היום (חמישי) ערעור לבית הדין הארצי לעבודה על זכייתו של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי, שנפסק כי הועסק בתנאים "פוגעניים" ולפיכך מגיעים לו פיצויים. נתניהו דורשת מבית הדין להשיב את התיק לדיון בבית הדין האזורי לעבודה על מנת שתוכל להביא עדים התומכים בה ומכתבי תמיכה מעובדים לשעבר במעון בית ראש הממשלה.
בערעור שהוגש באמצעות עורך הדין יוסי כהן מצוין כי כי נתניהו אכן לא הייתה צד לתביעה אלא עדה שנצטוותה על ידי בית הדין להעיד בתצהיר. לפיכך, כך נטען, לא יכולה הייתה להביא עדים, חיזוקים או ראיות לתמוך בדבריה. למרות זאת, טוען כהן, בית הדין קבע שהיא כשלה באי הבאת חיזוקים לעדותה, זאת תוך שבית הדין עצמו הוא שמנע ממנה לחזק את ראיותיה. לשיטתו עו"ד כהן, על פי פסיקת בית המשפט העליון, כאשר משתנה מערך הזכויות או מעמדו של אדם שמתקיים בעניינו הליך שהוא אינו צד לו, הוא זכאי לערער בזכות על פסק הדין. לכן הוא משוכנע כי לנתניהו יש כאן זכות ערעור מובהקת. "בית הדין לא אפשר למערערת להגן על עצמה וגרם לעיוות דין, בכך שהתעלם מעדויות חותכות ומפורשות לטובתה וקיבל את עדויות התובע, למרות הראיות המפורשות שהעידו שהוא משקר, באופן שזכויותיה של המערערת נפגעו פגיעה קשה ביותר", נטען בכתב הערעור.
כתב התביעה חוזר על טענותיה של נתניהו במהלך משפטו של מני נפתלי נגד משרד ראש הממשלה, כי מני נפתלי היה אדם אלים, הטריד מינית וגילה חוסר תום לב בעת קבלתו לעבודה כאשר מילא פרטים לא נכונים לגבי השכלתו וכדומה.

נפתלי VS נתניהו (צילומי מסך)
נפתלי VS נתניהו (צילומי מסך)

בפסק דינה של שופטת בית הדין האזורי לעבודה, השופטת דיתה פרוז'ינין היא קבעה כי נפתלי היה נתון להתעמרות מצידה של שרה נתניהו ופסקה לו פיצוי של 160,000 שקל – חלק בגין תנאי עבודתו וחלק משום שהופרה ההבטחה לפיה יוכל להתמודד על משרת קבע כאב הבית. עו"ד יוסי כהן, טוען שדווקא הפסיקה היא זו שמאפשרת גם לה לערער משום שנפגעה קשות בהליך בו לא הייתה מיוצגת. ואכן בפסק דינה של פרוז'ינין נכתבה ביקורת קשה נגד נתניהו, על אף שלא הייתה בפועל אחד הצדדים בתיק. בין היתר נקבע כי נפתלי ועובדים נוספים סבלו מאוד מהתפרצויות זעם ועלבונות שהוטחו בהם מצד נתניהו.
"מדהים לראות כיצד ממשיכה גברת נתניהו להכפיש את מני נפתלי בכל דרך אפשרית, ולהמשיך להטריד את אזרחי מדינת ישראל בסאגה הבלתי נגמרת הקרויה "שרה נתניהו" . זה כנראה חזק ממנה וזה מאוד עצוב" הגיבה עורכת דינו של מני נפתלי, עורכת הדין נעמי לנדאו, "ראוי היה שהגברת נתניהו תתמודד עם הטענות שהופנו כלפיה ותיתן לציבור הרחב דין וחשבון על התנהלותה הפוגענית כלפי מני נפתלי ועובדים נוספים. גברת נתניהו לא מבינה שגם אם היה בדל של אמת בדבריה, דבר המוכחש מכל וכל כמובן, זה עדיין לא נותן לה שום זכות להתעמר בעובדים, לפגוע בהם ולהתייחס אליהם כאילו היו רכושם הפרטי". לגבי זכותה של נתניהו לערער במשפט בו הייתה עדה בלבד, אומרת ע"ד לנדאו: "כך או אחרת, על אף הסבריה המלומדים, לגברת נתניהו אין כל זכות ערעור בהליך משפטי שהיא לא הייתה צד רשמי בו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן