Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (25.2)

לקים לילדות עם פרוזן בצד ויסקי למבוגרים עם מייפל הם בין חמשת המוצרים שניסינו הפעם. עוד במדור: משחת החתלה, תיקים לאריזה חכמה של המזוודה ושמפו לגברים עם שיער דליל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סט מארזים של Eagle Creek

אנחנו משתייכים לאנשים שהמזוודה שלהם אף פעם לא נראית מסודרת. הדברים דחופים זה בצד זה ללא סדר של ממש, מה שאומר שבכל נסיעה אנחנו צריכים להוציא את כל התכולה מהמקום כדי לגלות היכן נמצאים התחתונים או החולצה שאנחנו מתכננים ללבוש. המארז של התיקים הללו הוא פיתרון מצוין לסוגיה הזו. מדובר בחמישה תיקים שונים לפריטים שונים – Tube Cube שבו ניתן לגלגל או לקפל גופיות, עניבות, גרבים, הלבשה תחתונה ועוד; Cube ו-Half Cube שבהם ניתן לגלגל או לקפל פרטי לבוש כגון חולצות טי שירט, מכנסי טרנינג, בגדי ים ועוד; Folder M ל-7 חולצות מחויטות או חולצות ומכנסיים; ותיק רחצה נתלה קומפקטי הכולל תאים שונים. התיקים השונים מאפשרים לא רק לרכז את הכל במקום אחד אלא גם הם מסייעים לנצל את שטח האחסון בצורה יעילה יותר. ה-Folder M מוצלח במיוחד מאחר והוא מסייע לשמור על הבגדים המגוהצים כמעט ללא קמטים. המארז נמכר בצבעי כחול, שחור או אדום. המחיר אינו זול, אך בטווח האורך ההשקעה משתלמת.

320 שקלים, להשיג ב-www.travelbox.co.il.

צילום: יח"צ חו"ל

Vitamin Barrier Cream  של מוסטלה

משחת החתלה זו עושה שלוש פעולות ביחד: מגנה על העור וכך מסייעת למנוע פגיעה בעור; מרגיע את העור הפגוע; ומטפלת בחלק הפגוע תוך הגברת ייצור של רכיבים חשובים בתהליך. בנוסף, יש בה 10% של ZINC OXIDE במטרה להגן על העור מפני השפעות של צואה, שתן ורגישות לחיתול. אין בה רכיבי ריח או חומרים משמרים והיא מכילה רכיבים ממקור צמחי. אנו ניסינו אותה על תינוק שסבל מתפרחת חתולים, וההחלמה שלו אכן היתה מהירה יותר. לאחר מכן, היא סייעה לשמור על העור מפני התפשטות התפרחת מחדש.

45.9 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת.

 

צילום: מוטי פישביין

ויסקי של TAP 357

הייחודיות של הוויסקי הזה טמונה במקור שלו – קנדה. או ליתר דיוק, בשילוב של שיפון עם מייפל, אחד העצים הנפוצים בקנדה שאנו מכירים לרוב מהרוטב אותו מכינים מהשרף של העץ. כאן, הוספת המייפל מעדנת את הטעם והופכת אותו למורכב ומעניין יותר, שכן בדרך זו יש לויסקי הזה טעם נבדל באופן ברור בהשוואה למותגי ויסקי אחרים. הויסקי מכיל 40.5% אלכוהול, והטעם שלו יתאים גם למי שמתחיל את דרכו עם קטגוריה זו בעולם האלכוהול.

149 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג בחנויות אלכוהול.

צילום: יח"צ

קישוטי ציפורניים פרוזן מבית דיסני

בלי כל קשר לפורים המתקרב, הילדות שאוהבות את פרוזן (ומי לא בימים אלו), יאהבו מאוד את הסט הזה. הוא משלב שני לקים בגוונים של סגול וורוד, המגיעים בבקבוקונים בצורת פרחים. אין בהם רכיבי ריח וחומרים משמרים, עובדה שתשמח את ההורים; והדמויות של אנה ואלזה על הבקבוקים ישמחו את הבנות. לכל זה מתלווים 16 מדבקות בעיצוב לבבות ועליהם דמויות כוכבי הסרט, אותן מדביקים על הציפורניים. את הלק אפשר בסופו של דבר להסיר בקלות יחסית גם ללא אצטון.

20 שקלים. להשיג בטויס אר אס, הפנינג, סופר פארם, H&O, הפירט האדום ועידן 2000.

צילום: אלון גונן

פיטוליאום של  Phyto Paris

המותג הצרפתי השיק שמפו לגברים המתמודדים עם שיער דליל. תמציות תה אדום אפריקאי, מרווה רפואית, ג'ינסנג וצ'ינקונה בארק הם הרכיבים בשמפו שתפקידם להמריץ את הקרקפת ולהעניק אנרגיה והזנה; וויטמין B3, אבץ, ג'ינסנג קוריאני ומרווה אמורים לתת לו רכות והגנה. אז השיער אכן הפך לרך יותר ואפשר היה להרגיש תחושת רעננות בקרקפת (בצד ניקוי יסודי), אך כל זה לא עצר את תהליך הנשירה. עם זאת כדאי להודות כי אין באמת שמפו שיכול לעשות זאת.

75 שקלים ל-125 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע.

  ב

צילום: אלון גונן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן