Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 01 במרץ, 2016

אהוב לבי, חמש דקות בהליכה, החיים במתנה, 50 מטר מסוריה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אהוב לבי The One I Love, ערוץ Yes3 

קומדיה. אית'ן וסופי הם זוג צעיר במשבר. יועץ הנישואין שלהם ממליץ להם לצאת לנופש זוגי, ואף משאיל להם את בקתת הנופש היפה שלו. כבר אחרי הריב הראשון נדמה שהחופשה הזו לא בדרך למקומות טובים, אבל כל אחד מהם מרגיש שהשני מתנהג קצת אחרת מבדרך כלל. כאשר הם יגלו מה באמת קורה בדירת הנופש הזו, הם יעמדו בפני סיטואציה מוזרה ובלתי נתפסת והזוגיות שלהם תעמוד בפני המבחן האולטימטיבי. שחקנים: אליזבת' מוס, מארק דופלאס, טד דנסון. במאי: צ'רלי מקדאוול. ארה"ב, 2014. הסרט אינו מביא משהו חדש למסך שטרם נראה עד כה, אך בהחלט מלוהק טוב ומביא סיפור מעניין. ציון: 5 / ½3

22:00 חמש דקות בהליכה | A Five Minutes Walk, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

סרטו של איתי לב ("גיבורים קטנים"), המספר על שלל דמויות שיוצאות אל הלילה התל אביבי במטרה לחזור הביתה בשלום עם 20 קילו קוקאין, סרט שחור לבן, או אהבה. חמש דקות בהליכה מפרידות בין שוטרים לפושעים, יריבים ואוהבים, הפי אנד או טרגדיה בלתי נמנעת. שחקנים: אלון אבוטבול, שרון אלכסנדר, דביר בנדק, טל כהנא ונועה תשבי. ישראל, 2002.

22:00 החיים במתנה | Gift of Life, ערוץ 8 

אלה בת ה-6 סובלת מפגם מולד בלב וזקוקה בדחיפות להשתלה. לאחר המתנה של כחצי שנה הוריה מקבלים את שיחת הטלפון המיוחלת וממהרים לבית החולים. שם הם מגלים כי ההשתלה בוטלה ויאלצו להמשיך ולהמתין הסדרה עוקבת אחר מסעות החולים הממתינים להשתלת איברים מצילת חיים. אותה השתלה שהיא לעיתים קרובות, התקווה האחרונה שלהם. מידי פרק נפגוש חולים הממתינים נואשות ללב חדש, ריאות או כליות שיכולים להציל את חייהם. נראה כיצד הם מתמודדים עם ההמתנה המייסרת ואת ההתרגשות הבלתי נתפסת כשהם מתבשרים שהם עתידים לעבור את ההשתלה. אותה בשורה משמחת הופכת עד מהרה לפחד וחשש מהניתוח ומהדרך הארוכה שיעברו עד להחלמה. זוהי הצצה נדירה אל אחד ממרכזי השתלות האיברים המובילים בעולם ואל אנשים שעושים דרכם לחיים חדשים. סדרה בת 3 פרקים, 60 דקות כל אחד, בשידור יומי.

22:00י 50 מטר מסוריה | i50 Feet from Syria, ערוץ Yes דוקו 

עם מזוודה מלאה בשתלי פלדה, המנתח הסורי-אמריקני, הישאם ביסמאר, מגיע לבית-חולים טורקי על גבול סוריה, מוכן לכל תרחיש. הוא מוצא כאוס, אימה וים של פליטים שזקוקים לטיפול רפואי דחוף: עמיתים שמבצעים ניתוחים ללא הרדמה, סיפורים על צלפים מהשלטון הסורי שיורים בנשים בהריון ובילדים ואימג'ים של חביות ענק מלאות בחומרי נפץ שמוטלות על אזרחים. עם שתלי המפרקים, ביסמאר מתקן את גופם של בני-המזל שמצאו את דרכם לבית-החולים – אזרחים ולוחמים. ביניהם 'M', 'השינדלר הטורקי', שחוצה את הגבול מידי יום תוך סכנת נפשות כדי להעביר את הפצועים לטיפול הרופאים. זהו דיוקן של איש שקט ונחוש, שמציל אנשים בלב מוראות המלחמה. בימוי: סקיי פיצג'רלד. 39 דקות, ארה"ב , 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן