Skip to content

רצועת HBO ב-Yes דוקו

משבצת תעודה של סרטי HBO בכל יום שני בשעה 22:00
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החל ממרץ 2016, תעלה משבצת של HBO® Documentaries בכל יום שני ב-22:00 בערוץ Yes דוקו. מדובר ב-12 סרטים חדשים של מחלקת התעודה של HBO.

בין הסרטים הבולטים (שחלקם השתתפו בפסטיבל סאנדנס בינואר האחרון):

"לא נותר עוד מה לומר" | "Nothing Left Unsaid" – גלוריה וַנְדֶרְבְּליט, שנולדה למשפחה שהיא שם נרדף לעושר (בין שש המשפחות העשירות ביותר בארה"ב בכל הזמנים), חיתה בעין הציבורית האמריקנית יותר מ-90 שנה. היא ובנה הצעיר, מגיש הטלוויזיה, אנדרסון קופר, חושפים בשיחות כנות את הזווית שלהם על ההיסטוריה המשפחתית רצופת הטרגדיות והניצחונות. 

"לא נותר עוד מה לומר"

"כרים: מיעוט של אחד" | "Kareem: Minority of One" – סיפורו של אחד מגדולי שחקני הכדורסל מאז ומעולם, שבפעם הראשונה מתייצב מול המצלמות ומספר את סיפור חייו.

"להפוך למייק ניקולס" | "Becoming Mike Nicholsמייק ניקולס ("הבוגר", "כלוב העליזים", "נערה עובדת", "מי מפחד מורג'יניה וולף"),

"תפור עלַי" | "Suited" – סרט בהפקתה של לנה דנהאם ("בנות"), על חברת האופנה הברוקלינאית Bindle & Keep, שהוקמה ע ידי המעצב היהודי, דניאל פרידמן, שמתמחה בהלבשה של אנשים מקהילת הלהטב"ק, ומתעלה מעל הבינאריות המגדרית המאפיינת את התחום. 

"נערה בנהר" | "A Girl in The River" – הסרט הזוכה באוסקר® 2016 בקטגוריית הסרט התיעודי הקצר הטוב ביותר, מביא את סיפורה המרגש של סבה, נערה פקיסטנית בת 19, שאביה ודודה ניסו לרצוח אותה על רקע חילול כבוד המשפחה. 

"נורה אפרון: הכל חיקוי" | "Everything's Copy" – הומאג' מרגש לבמאית ("נדודי שינה בסיאטל") והתסריטאית ("כשהארי פגש את סאלי") פורצת הדרך. 

"Rock and a Hard Place" – השחקן והמתאבק לשעבר דוויין 'דה רוק' ג'ונסון, שבעצמו הסתבך עם החוק כשהיה נער מתבגר, עומד מאחורי הסרט הזה, שמתעד את חייהם של נערים אסירים, שקיבלו הזדמנות שנייה באמצעות תכנית אימונים יוצאת דופן בת 16 חודשים במיאמי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן