Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 08 במרץ, 2016

טקסי, ג'יהאד עכשיו, יהודיה, מצאה אישה מצאה טוב, מקום ושמו ברידג'נד, שיחת בנות עם הילארי קלינטון, בית הקלפים 4, אשת הברזל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:30 טקסי Taxi, ערוץ CBS דרמה 

קומדיה אשר שודרה בין השנים 1978-1983. הערוץ ישדר את עונות 1-5 של הסדרה המציגה את עובדיה המגוונים של תחנת המוניות 'סאנשיין' הממוקמת במוסך במנהטן, ניו יורק. למעט אלכס (ג'אד הירש) שמתוסכל מהחיים, עבור כל צוות התחנה, זוהי עבודה זמנית. איילין רוצה להיות בעלת גלריה, טוני (טוני דנזה) רוצה להיות מתאבק מקצועי וגם לנצח מדי פעם. בנוסף יש גם את הכומר ג'ים (כריסטופר לויד) היפי מזדקן עליו כולם מרחמים, המכונאי לטקה (אנדי קאופמן) מהגר מארץ לא ידועה ומנהל התחנה הרודן לואי (דני דה ויטו). באמצעות הומור פרוע, פרקי הסדרה מציגים כיצד הדמויות מקבלים הזדמנות להגשים את חלומם רק כדי להיכשל בסופו של יום. יחד עם זאת, למרות היות הסדרה קומית היא נגעה במגוון של נושאים כואבים כמו: הטרדה מינית, התמכרות לסמים, גזענות ועוד. במהלך העונות השתתף בסדרה מגוון רחב של דמויות אורח: ריה פרלמן ("חופשי על הבר"), טד דנסוןטום סלק ועוד. ציון איי.אם.די.בי.: 7.8/10, טי.וי.קום: 8.3/10

21:00 ג'יהאד עכשיו, ערוץ 1 

סדרת תעודה בת ארבעה פרקים. שורשי מלחמת הקודש של קנאי האסלאם: מהו ג'יהאד? המושג והתופעה שמשפיעה על חיינו יותר מכל עם התפרצות פיגועי טרור ברחבי מדינות המערב, אפריקה והמזרח התיכון, עם גלי פליטים שעוזבים את סוריה ועיראק ומשנים את מפת יבשת אירופה ואולי אף את תרבותה ועם מלחמה כלל עולמית מול דאע"ש והשפעתו שמסבכת כעת את המעצמות בלחימה בסוריה ועלולה להצית מלחמת עולם, או מלחמה קרה בין המעצמות התומכות בצדדים השונים בסכסוך המסובך. כיצד נולד המאבק של האסלאם הקיצוני בכל מה שמייצג המערב וכיצד התגלגל לניסיון להקים חליפות, לחסל מדינות שלמות ולערוף את ראשיהם של כל מי שלא מקיים את חוקי האסלאם? נוצרים יהודים או כורדים, מוסלמים מתונים ובני עדות אחרות שלא הסכימו להתאסלם ולציית לחוקי ארגון הטרור שקם על אידיאולוגיה קיצונית אכזרית וחסרת עכבות. מבית היוצר של מחלקת התעודה של הערוץ הראשון, בהפקה של גידי אביבי.

22:00 יהודיה, ערוץ 8 

הסרט מלווה את רות קוליאן, האישה החרדית הראשונה המבקשת להיבחר לכנסת כנגד כל הסיכויים. רות יודעת שנשים חרדיות הן המגזר היחידי בציבור הישראלי שאיננו מיוצג בכנסת ושנבחריו הגברים החרדים אינם פועלים עבורו. היא גם יודעת שהיא עומדת מול כוחות חזקים של ממסד רבני המשתמש בהלכה ובציווי הדתי על מנת להדיר אותה ממוקדי הכוח וההשפעה. ממסד שלא מהסס לצאת נגדה כאשר הכנסת מתפזרת והיא מחליטה להקים מפלגה של נשים חרדיות ולרוץ בראשותה בבחירות 2015. הסרט מלווה את רות לפני ובמהלך הבחירות וחושף את דמותה של גיבורה לא צפויה, גיבורה שהצליחה לשרוד ילדות טראומתית ולא מסתפקת בזה, היא רוצה לתקן את העולם. בימוי: רוני אבולעפיה ואירית קדם.

22:00 מצאה אישה מצאה טוב | From This Day Forward, ערוץ Yes דוקו 

ערב חתונתה, הבמאית שרון שאטוק מנסה להבין את מערכת היחסים בין ההורים שלה, וחושפת את סיפורה של משפחה לא אורתודוקסית: כששרון הייתה בחטיבת הביניים, עסוקה בקשיי ההתבגרות שלה, אבא שלה יצא מהארון כטרנסג'נדר. הוא שינה את שמו לטרישה. אִמהּ הסטרייטית של שרון, מארשה, התקשתה בתחילה להשלים עם הטרנספורמציה שעברה טרישה. אך הם נשארו ביחד. כשהמשפחה מתאחדת לקראת החתונה, שרון מחפשת להבין לעומק כיצד שרדו הנישואין של הוריה את השינויים הרדיקליים שאיימו לקרוע את המשפחה לגזרים. סיפור מרגש על המורכבות והדינמיות של אהבה ונישואין. 100 דקות, ארה"ב, 2015.

22:00 מקום ושמו ברידג'נד Bridgend, ערוץ Yes3 

זוכה פרס השחקנית, העריכה והצילום בפסטיבל טרייבקה. הוקרן בפסטיבלי קארלובי וארי וחיפה (תחת השם "בברידג'נט"). סרט ביכורים המבוסס על סיפור אמיתי ומוזר במיוחד. שרה, נערה מתבגרת, עוברת עם אביה חוקר המשטרה לעיירה קטנה במחוז ברידג'נד באנגליה. אביה אמון על חקירת תופעה מטרידה הקשורה לגל התאבדויות של בני נוער במקום. שרה נסחפת אחרי צעירי המקום, ומגלה אהבה ראשונה, כאשר התעלומה עדיין מרחפת מעל כולם מבלי שימצאו היגיון או סיבה. שחקנים: האנה מוראי ("משחקי הכס"), סטיבן וודינגטוןג'וש או'קונרסקוט ארתור. במאי: ג'פ רונד. דנמרק, 2015. זהו אמנם אינו סרט אימה, אך הסרט מאוד מטריד ומכשף. אמנם אינו מושלם, אך בהחלט שווה צפייה. ציון: 

22:00 שיחת בנות עם הילארי קלינטון | The Hillary Clinton Interview, ערוץ לייפטיים 

XXXXX

הילארי קלינטון, רעיית נשיא ארה"ב לשעבר ומועמדת לנשיאות בהווה, פוגשת את אמנדה דה קדנה (בלוגרית, צלמת ואייקון להעצמה נשית בעולם) לשיחה כנה, אישית ואינטימית על מה זה להיות אישה בעולם של גברים, איך נראה דייט טיפוסי בינה ובין ביל, על הנכדים הטריים ואמה שהיוותה עבורה השראה, על שגרת יומה הצפופה ועצות שהיא נותנת לנשים צעירות, המנסות למצוא את מקומן בעולמן. השיחה מספקת הצצה לסיפור חייה המרתק ולאישיות המקסימה של אחת הנשים המשפיעות בעולם כיום.

22:45 בית הקלפים 4 House of Cards 4, ערוץ Yes Oh 

לפרטים נוספים ראו יום ראשון, 06 במרץ, 2016, בשעה 22:50 בערוץ Hot פלוס

22:45 אשת הברזל | The Iron Lady, ערוץ לייפטיים 

הסרט שזיכה את מריל סטריפ באוסקר ובגלובוס הזהב על תפקידה כמרגרט תאצ'ר, האישה הראשונה שנבחרה כראש ממשלת אנגליה. הסרט מתאר את עלייתה של תאצ'ר לשלטון בסוף שנות ה-70 את הטרנספורמציה שעברה בכדי להיבחר ואת מאבקה לשלוט ולהנהיג אל מול מאבקים אישיים, חברתיים ופוליטיים. שחקנים נוספים: ג'ים ברודבנטאיאן גלן וריצ'ארד אי. גרנט. במאית: פלידיה לויד. אנגליה, 2011. המשחק של מריל סטריפ כראשת הממשלה בריטית הוא פשוט מושלם, אך הסרט מבולבל ולא אחיד. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן