Skip to content

כתב אישום חמור כנגד דורס השוטר בנצרת

הנהג הצעיר מנצרת מואשם בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה לאחר פגיעה, מעשה פזיזות ורשלנות ונהיגה ברכב ללא ביטוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי בנצרת על ידי פרקליטות מחוז צפון כנגד צעיר בן 19 תושב נצרת שדרס בסוף חודש פברואר 2016 שוטר, ברח והסגיר עצמו מאוחר יותר לידי המשטרה.
מעובדות כתב האישום עולה כי ביום 28.2.16, בשעות הערב ביצעו השוטר נתן ניקולאי יוספוב ופקח העיריה מחמד עזאם, במסגרת תפקידם פעילות לבדיקת רשיונות כלי רכב ברח' תאופיק זיאד בנצרת, סמוך למעגל התנועה לכיוון הר הקפיצה.
באתה העת נהג הצעיר, ג'ורג' הישאם גרייב ברכב השייך לאשת אביו, מבלי שקבל את רשותה, ובידיעה שביטוח הרכב אינו מכסה את הנסיעה בשל היותו נהג חדש.
סמוך לשעה 19:00 נהג גרייב את רכבו מצומת היציאה של מרכז הקניות "ביג פאשן" לרחוב תאופיק זיאד שבנצרת ופנה שמאלה בכביש המוביל למעגל התנועה. השוטר, אשר עמד על הכביש, הבחין ברכב, וסימן לצעיר לעצור באמצעות פנס, כשהוא נע למרכז הכביש.

אזור הדריסה (צילום מסך)
אזור הדריסה (צילום מסך)

גרייב אשר הבחין בשוטר, וחשש להיתפס כאשר הוא נוהג ללא ביטוח, המשיך את נסיעתו ואף האיץ את מהירות הרכב, במטרה למנוע את עיכובו על ידי השוטר. בכל אותה העת המשיך השוטר לסמן לנאשם לעצור את רכבו.
בשלב מסוים חש השוטר בסכנה וניסה להתחמק מפגיעת הרכב, אולם הדבר לא עלה בידו. הנהג הצעיר פגע בשוטר קשות ברכבו, הוא הוטח על קדמת הרכב ונזרק על הכביש. ג'ורג' מואשם כי על אף שידע שפגע בשוטר, הוא לא עצר במקום ולא הזעיק עזרה אלא המשיך בנסיעה מהירה ובפרעות, תוך שהוא "מזגזג" בין נתיבי תנועה ומסכן רכבים אחרים. כשעה וחצי לאחר האירוע הסגיר את עצמו למשטרה.
כתוצאה מהפגיעה, נחבל השוטר קשות, בין השאר בראשו, הוא הובהל לבית החולים האנגלי ולאחר מכן, ולאור מצבו, לבית החולים רמב"ם . נכון למועד הגשת כתב האישום השוטר מורדם ומונשם במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים. גרייב הואשם בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה לאחר פגיעה, מעשה פזיזות ורשלנות ונהיגה ברכב ללא ביטוח

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן