Skip to content

הספר שילמד אתכם לגדל קנאביס

גידול ועישון קנאביס בישראל זו פעולה אסורה על פי חוק, אבל הספר החדש של יאיר רביב ופלג פסטיג יסייע לכם לעבור על החוק בצורה הטובה ביותר. מבחינה חקלאית, כמובן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעוד שהלגאליזציה של צמח הקנאביס הופכת להיות מציאות חדשה ביותר ויותר מדינות בעולם, בישראל עדיין מוטלות מגבלות חוקיות על מי שרוצה להתמודד טוב יותר עם המציאות בעזרת ג'וינט. גם החולים הזקוקים לצמח עקב מחלות קשות נדרשים להתמודד לא פעם עם ביורוקרטיה אטומה, המעדיפה שימוש בתרופות כימיות בעלות תופעות לוואי קשות, מאשר צמח טבעי עם תופעות לוואי קלות.

כל זה לא עצר את יאיר רביב ופלס פסטיג, שהשיקו ממש באחרונה את הספר "המדריך הישראלי לגידול קנאביס". במילים פשוטות, זה ספר שמיועד לעבריינים על פי החוק בישראל, המוכנים להסתכן במעצר ובהעמדה לדין בתמורה לגידול קנביס בעצמם.

מאחר ורכישת ספר שכזה היא חוקית ואפשרית בחנויות הספרים השונות, אפשר ללמוד ממנו גם אם היישום של המידע העשיר שיש בו הוא עדיין בעייתי. הספר מתבסס על הבנה של תנאי הגידול הייחודיים לישראל, כולל האקלים, סביבות הגידול השונות ומוצרי הגידול הזמינים לרכישה. יש בו ידע מעמיק לא רק על אופן הגידול אלא גם על הצמח עצמו וההיסטוריה שלו בארץ ובעולם, והוא מתאים לחובבנים כמו גם לאנשי המקצוע הבודדים שיש בישראל בתחום גידול הקנביס.

"ב-2012 עקב נסיבות אישיות, התחלתי להיות מעורב במאבק הקנאביס רפואי", מספר רביב. "מעציב אותי מאוד שחולים במחלות כרוניות קשות מתחננים למרשמים, עוברים תהליכים שנמשכים שנים, מקבלים סירוב אחרי סירוב, כדי לקבל בסופו של דבר גראס באיכות נמוכה ובמינון חסר, כשהם בכלל יכולים לגדל אותו לעצמם".

מאחורי הספר עומדת קאנה, העמותה הישראלית לקאנביס אחראי, ששמה למטרה קידום מדיניות אחראית כלפי צמח הקאנביס. אנו מקווים כי החוק ישונה בקרוב, אז לספר הזה יהיה ביקוש וערך הרבה יותר גדולים.

94 שקלים, 256 עמודים, הוצאת גוונים. להשיג בחנויות הספרים.

4 Comments

  1. ממש התאכזבתי מהרמה...
    17 במרץ 2016 @ 3:09

    הבחורים האלה הם בעלים של חנות הידרו והספר מלא בתוכן שיווקי

  2. אחד שיודע
    9 במרץ 2016 @ 17:06

    "ב-2012 עקב נסיבות אישיות, התחלתי להיות מעורב במאבק הקנאביס רפואי" עאלק.
    הילד הגיע למאהל החולים כדי למכור מקטרות. ביזנס ביזנס ביזנס, זה הכל. הגיע לשם כל יום עם התיק ודחף לחולים מקטרות שלו ב300 שקל. כמה שקרן אפשר להיות!?

  3. אחד שיודע
    9 במרץ 2016 @ 17:05

    מדובר בשני ליצנים שהעתיקו ספר באנגלית – והם בעלי חנות לגידול שכל מטרתם היא מכירת מוצרים.
    אבל החלק הגרוע באמת הוא שעובדי החנות – כולל אחיו של "פסטיג" המנהל – הלשינו למשטרה על לקוחות שקנו אצלם ציוד גידול. אז כדאי להיזהר

  4. אחד שיודע
    9 במרץ 2016 @ 14:35

    שני ליצנים עם אינטרס כלכלי. בעלי חנות גידול שעובדים שלה מלחינים למשטרה על לקוחות שלהם. בושה של אנשים. ראו הוזהרתם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן