Skip to content

פיאט TIPO החדשה בישראל במחיר של 99.900 ₪

קבוצת סמל"ת משיקה בישראל את פיאט TIPO החדשה שהוכתרה כ"קנייה הכי טובה באירופה לשנת 2016" ע"י מגזין הרכב "AUTOBEST", ה-TIPO מושקת במחיר של 99,900 ₪ לגרסה אוטומטית הכוללת 6 כריות אוויר ,מערכת מובילאיי, מערכת מולטימדיה, קרוז קונטרול, מחשב דרך ובנוסף לרגל ההשקה תעניק קבוצת סמל"ת 5 שנות אחריות לרכב.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פיאט טיפו החדשה 99.000 ש"ח (צילום: דן בר-דוב)

פיאט TIPO החדשה מציעה שילוב של עיצוב יוקרתי, נוחות מפנקת, בטיחות מכסימלית, תא מטען גדול במיוחד ביחס לקטגוריה וטכנולוגיה חדישה. כל אלו זיכו את פיאט TIPO החדשה בתואר הקנייה הכי טובה באירופה והופכים אותה לעסקת השנה בישראל בקטגוריית הרכבים המשפחתיים.

הטיפו החדשה בעלת תא נוסעים מרווח,מצוידת בבקרת שיוט,במערכת מולטימדיה מתקדמת הנשלטת מגלגל ההגה,גלגל הגה מצופה עור,בקרת אקלים דיגיטאלית (בדגם (LOUNGE ,City MODE – מצב להיגוי "רך" בנסיעה עירונית ותא מטען גדול בנפח של 520 ליטר. דגם ה 1.6 ליטרהוא בעל הספק של 110 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית-פלנטארית, מהירות מרבית של 192 קמ"ש, האצה מ-0 ל-100 קמ"ש 11.2 שניות ותצרוכת דלק משולבת של 15.8 ק"מ לליטר.

פיאט טיפו החדשה בעלת תא מטען של 520 ליטר (צילום: דן בר-דוב)
פיאט טיפו החדשה 9 (צילום: דן בר-דוב)

אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת: "אחרי תקופה ארוכה פיאט חוזרת לסגמנט המרכזי במדינת ישראל ואני שמח מאוד להשיק את פיאט TIPO החדשה שמציעה מרווח פנים גדול , אבזור רב , בטיחות בלתי מתפשרת ומהפכת מחיר .

לראשונה בישראל מוצג רכב משפחתי אוטומטי במחיר שהינו נמוך מ-100,000 ₪ וזאת מבלי להתפשר על בטיחות ואבזור , כל אלה יחד עם 5 שנות האחריות שינתנו לרכב בתקופת ההשקה הופכים את פיאט TIPO החדשה כבר עכשיו לעסקת השנה בישראל"

הטיפו תוצע בשלושה דגמים, דגם ה – comfort הידני ,בעל מנוע של 1.4ל' במחיר של 89.900 ₪, הדגם האוטומטי,עם מנוע בנפח 1.6ל' במחיר של 99.900 ₪ ודגם lounge המפואר במחיר של 107.900 ₪.

דגמי הסטיישן וההאצ'בק של הטיפו מתוכננים להגיע במחצית השנייה של השנה.

פיאט טיפו החדשה (צילום: דן בר-דוב)
פיאט טיפו החדשה (צילום: דן בר-דוב)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן