Skip to content

צ'יינג מי עושה מהפכה בתחום המרת המט"ח

שירות ישיר עד בית הלקוח בלחיצת כפתור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת צ'יינג' מי (ChangeMe) מבשרת על מהפכה בתחום החלפת המט"ח ומביאה רוח של חדשנות טכנולוגית, שירות ללא השוואה, אמינות מלאה בטיב השטרות, מחירים ותנאי תשלום משתלמים ובלעדיים והכול עם שליח עד פתח הבית.

בצ'יינג' מי הבינו שבעולם הקדחתני והמהיר של היום הלקוח רוצה לקבל שירות ללא דופי והכי חשוב ללא בזבוז זמן מיותר והתעסקות בסקר שוק, השוואות מחירים, עמידה בתורים והפסד כספי בשל עמלות גבוהות. השירות מאפשר החלפת מט"ח בטווח של עד כ-4 שעות עד הבית.

רוח העתיד של החברהה מאפשרת יתרונות רבים ובלעדיים ללקוח, כמו הזמנת מט"ח באתר או בטלפון, תשלום בכרטיס אשראי עם אפשרות לפריסת תשלום ושירות Buyback, כך שבמידה וקנית מט"ח ולא השתמשת בכולו, תוכל למכור אותו חזרה במחיר הקנייה ולהרוויח בחזרה את השקלים עם שובך לארץ.

איציק אשכנזי, מייסד המיזם: "באמצעות ChangeMe, הצלחנו לקבוע סטנדרט של אמינות ונגישות מקסימלית ללקוח. השירות הוא אידיאלי עבור אנשי עסקים וחברות ומעניק להם שירות נוח של החלפת מט"ח בתנאים הטובים ביותר ועם שליח שמגיע עד המשרד או הבית ומאפשר להם להמשיך בשגרת יומם ללא הסחות דעת מיותרות".

יתרונות נוספים

  • הזמנת מט"ח בלחיצת כפתור באתר החברה, בטלפון או בסניפי ChangeMe.
  • התחייבות על המחירים המשתלמים ביותר – אין צורך בסקר שוק. הלקוח יכול להיות סמוך ובטוח שב-ChangeMe הוא יקבל את העסקה המשתלמת ביותר.
  • שליחות חינם עד הבית או המשרד בסכום שמעל 3400 שקל – אין צורך לצאת מהבית או מהמשרד, ChangeMe מגיעים עד אלייך או בעלות 25 שקל בסכום רכישה נמוך יותר.
  • התשלום על עסקת מט"ח אך ורק עם הגעת השליח אלייך – חתימה במעמד הלקוח.
  • תשלום בכרטיס אשראי ובתשלומים לפי הצורך.
  • שירות מיוחד Buyback לקניית מט"ח בחזרה – עד 2500 שקל או עד 25% מסכום הקנייה (הנמוך מבניהם) באותו שער קנייה שהלקוח קנה.
  • מגוון רחב של מטבעות ולא רק  שלושת המטבעות המרכזיים (דולר, אירו, פאונד). בשלב הראשון 13 מטבעות זמינים אך התכנון הוא להגיע ל-15 סוגי מטבעות שיהיו זמינים ללקוח. כך שללקוח יש חסכון מרובע של זמן, פערי המרות, עמלות מיותרות ואפשרות עתידית לייצר רווח מפערי השערים במידה ומשתמש בשירות Buyback.
  • מועדון לקוחות בלעדי – שמקנה לחברי המועדון 25% הנחה על החלפות מט"ח – הצטרפות למועדון ללא תשלום.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן