Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 18 במרץ, 2016

בילי אליוט, אהבה למרחקים ארוכים, פולטרגייסט, מקס הזועם: כביש הזעם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 בילי אליוט Billy Elliot, ערוץ Yes5 

אחד הסרטים המרגשים של שנות האלפיים, על ילד המתעקש ללכת בעקבות לבו ולרקוד, למרות התנגדות אביו כורה הפחם שהיה מעדיף שהוא יבחר בתחביב גברי יותר. הסרט זכה להצלחה עצומה, היה מועמד לשלושה פרסי אוסקר. שחקנים: ג'יימי בלג'ולי וולטרסגארי לואיס. במאי: סטיבן דלדרי. בריטניה, 2000. סרט משעשע וחביב, עשיר בצחוקים, אך גם בדמעות. ציון: 

21:30 אהבה למרחקים ארוכים The Longest Ride, ערוץ Yes1 

בסרט מככבים דורות ההמשך של אגדות הוליוודיות: סקוט איסטווד בנו של קלינט, ג'ק יוסטון נכדו של ג'ון ואונה צ'פלין נכדתו של צ'רלי. דרמה רומנטית על פי ספרו של ניקולס ספארקס ("היומן"). סיפור אהבתם של רוכב שוורים צעיר וסטודנטית יפה לאמנות, מצטלב עם סיפוריו של איש מבוגר על אהבת נעוריו הגדולה והסוחפת. שחקנים נוספים: בריט רוברטסון ("בחזרה למחר"), אלן אלדה. במאי: ג'ורג' טילמן ג'וניור ("גברים עם כבוד"). ארה"ב, 2015. סרט מתוק באופן מלאכותי, קיטשי ואשר בונה למכנה המשותף הרחב ביותר. ציון: 

22:00 פולטרגייסט Poltergeist, ערוץ Yes2 

עיבוד מחודש ומפתיע לטובה לסרט האימה של טובי הופר וסטיבן ספילברג. בעקבות פיטורי האב, עוברת משפחה בת חמש נפשות לבית חדש בפרבר מקסים, שם ינסו להתחיל מחדש. בזמן שההורים עסוקים בענייני הבית, מגלים הילדים הצעירים כל מיני דברים מוזרים שמתרחשים בבית, וכאשר לילה אחד נעלמת הבת הצעירה ללא עקבות, מבינה המשפחה שיש כוחות על טבעיים מרושעים מסביבם, ויש להם זמן מוגבל להציל את הילדה הקטנה. שחקנים: סם רוקוולרוזמרי דה וויט, ג'ארד האריס. במאי: גיל קינן. ארה"ב, 2015. הסרט מנסה לעשות מחווה לסרט המקורי, אך מוכיח כי הרימייק מיותר ופשוט מקודמו. ציון: 

22:00 מקס הזועם: כביש הזעם | Mad Max: Fury Road, ערוץ Yes4 + ערוץ Hot גולד 

מועמד לעשרה פרסי אוסקר כולל הסרט הטוב ביותר והבמאי. שלושים שנה חלפו מאז יצא הסרט הקודם בסדרה, והלוחם הבודד מקס (טום הארדי, שהחליף את מל גיבסון בתפקיד) עדיין זועם, עדיין נאבק כדי לשרוד בעולם שבו הדלק והמים הם מצרך יקר יותר מחיי אדם. הפעם נתפס מקס על ידי שבט מבודד, והופך מעורב בעל כורחו במרד של לוחמת קשוחה נגד השליט הכל יכול של הקהילה, ובניסיון הימלטות שלה על פני המדבר הפראי. שחקנים נוספים: שרליז ת'רוןניקולס הולטזואי קרביץרוזי הנטינגטון. במאי: ג'ורג' מילר. ארה"ב, 2015. הסרט החדש בסדרה הוא הטוב מכולם – מהיר, מרהיב ועוצר נשימה. ועם כל הכאוס המתפרץ – כל פרט מעוצב בשובבות שטנית ובחשיבה פילוסופית מרתקת. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן