Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 23 במרץ, 2016

טל והתלתלים, מיסטר צ'יפס, ספארי באפריקה, הורסתתתת! 3, ג'יהאד 2.0
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:30 טל והתלתלים, ערוץ ניק ג'וניור 

תכנית מערכונים ושירים עם טל מוסרי. במרכז התכנית חבורת 'טל והמתולתלים': מוסרי, המגלם את עצמו, ושלושה יצורים מתולתלים המסמלים כל אחד רגש דומיננטי מעולמו הפנימי של הילד. התלתל הירוק הוא הרגזן בחבורה, התלתלית האדומה היא אופטימית ושמחה, והתלתל הסגול הוא שלומפר מבולבל. מדי פרק ישחקו כולם יחדיו, ישירו ויפעילו את הצופים בבית.

10:25 מיסטר צ'יפס, ערוץ ניקלודיאון 

סדרה קומית חדשה לבני נוער בכיכובם של דר זוזובסקיאורטל בן שושן, אילן קובץ', חיים ברבי, צמד שיניים ועוד. 'מיסטר צ׳יפס' היא רשת מזון מהיר ידועה הפותחת סניף בעיירה שכוחת אל בשם 'מצפה תל'. הסדרה, המורכבת ממערכונים בסגנון נונסנס, עוקבת אחר הווי העובדים במסעדה, צעירים וצעירות שזוהי עבודתם הראשונה. מדי פרק נפגוש את הצוות ונראה כיצד הוא מתמודד עם סיטואציות מופרכות ומצחיקות הנקרות בדרכו.

17:00 ספארי באפריקה African Safari, ערוץ Yes5 

חוקר החיות קווין ריצ'רדסון, או בכינויו הלוחש לאריות, לוקח את הצופים למסע מפעים בין חיות פרא בנופים המרהיבים ביותר בעולם – מדיונות המדבר של נמיביה, דרך מפלי ויקטוריה ועד הר הקלימנג'רו עוצר הנשימה. במאי: בן סטסן. בלגיה, 2013.

20:20 הורסתתתת! 3 | 3 Plain Jane, ערוץ MTV 

עונה חדשה לריאליטי המלווה נשים צעירות בזמן שהן עוברות מהפך, חיצוני ופנימי, שישנה את חייהן. בכל פרק תחבור הסטייליסטית המצליחה לואיס רו לנערה אחרת ויחד עם צוות מומחים מתחלף תעבוד עם הנערה על המראה החיצוני ובאותה נשימה גם תעזור לה להתגבר על פחדים ומכשולים שהיא סוחבת על גבה.

22:00 ג'יהאד 2.0 Jihad 2.0, ערוץ 8 

בשנתיים האחרונות מתרחשת תעמולת טרור אפקטיבית ויוצאת דופן המציפה את האינטרנט. בעוד שבעבר מחבלים היו מסתירים את כוונותיהם ושומרים על חשאיות רבה, כיום האינטרנט הפך להיות פלטפורמה הכרחית בדרך לפיגוע הבא. אנשי ג'יהאד חושפים את פניהם, מפרסמים פוסטים עם כוונותיהם ומפרטים את תוכניות הטרור שלהם בפני העולם כולו. זאת ועוד, הם מצלמים את מעשי האלימות וממהרים לשתף אותם במרחבי הרשת. כיצד הפך האינטרנט לכלי שימוש משמעותי עבור טרוריסטים. צרפת, 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן