Skip to content

עם הספר המפוברק

התנ"ך איננו שונה מהקוראן או הברית החדשה, גם הללו מבוססים בדיוק על אותם עקרונות גם הללו נועדו לאותה מטרה, ובשם ובגלל כל השלושה בוצעו הפשעים החמורים ביותר בהסטוריה האנושית. מספיק לעיין בהסטוריה של ה"עיר הקדושה" ירושלים כדי להבין שמדובר בבית הקברות הגדול בהסטוריה בו קבורים מיליוני אידיוטים חדורי אמונה משלוש דתות, שנרצחו על ידי אידיוטים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הארכיאולוגיה הישראלית נרתמה כולה במשך עשרות שנים למאמץ להוכיח את קיומם של סיפורי התנ"ך  הלכה למעשה התוצאות הן כמו שאומרים ביידיש "גורנישט מיט גורנישט", או בעברית צחה… כלום. אפילו האימפריות של דויד ושלמה נתגלו כסתם ממלכות קטנטנות מקומיות. כתבות בנושא מפורסמות גם בעיתונות הישראלית ואז…פוף הן נעלמות כאילו בלעה אותן האדמה. וזה לא מעשה ניסים אלא אם כן ניסים הוא שמו של עורך העיתון.

את הדתיים זה לא מטריד, כי הם מאמינים בכל מה שיתחבו להם לראש, הרי הם גדלו על הספר חונכו לפיו (אם אפשר לקרוא לזה חינוך) והכי חשוב חונכו לא להטיל בו ספק. אם כי גם אצל הללו יש משבר אמונה והיציאה מארון הדת הולכת ומתגברת, אני מניח שכל אותם שלדים בארון עושים את המקום צפוף במיוחד.

עבור החילוניים מדובר בקוריוז אם כי הם מתחילים להבין עד כמה הקוריוז הזה מסוכן. בעיקר כשבשמו ובשמה של היישות הדמיונית שעליה הוא מדבר מבוצעים פשעים ללא מענה חוקי. למרות שעד היום לא נמצאה הוכחה אחת לאמיתותו של ה"ספר הקדוש".

אין כמו דמות דמיונית חסרת צורה, ומין כדי לבלבל אדם חסר השכלה ולקטגוריה הזו (חסרי השכלה) נכנסים גם אלו שהוגים בו יומם וליל ומתעקשים להתעלם מהסובב אותם.

ספר המצוץ מדמיונם של אנשים כמוני כמוכם,עם כוונה אולי טובה (לאחד אוסף של שבטים עם חשיבה פרימיטיבית) ואולי רעה (לשלוט על קבוצה גדולה של אנשים מכוח הפחד מעונש). התנ"ך נותן להם בדיוק את מה שהם צריכים:

סדרה של חוקים – מעין הגדרה של מה טוב ומה רע אם כי עדיין פתוח לפירושים כדי להשאיר מרווח נשימה לביצוע חטאים גדולים כקטנים: כך למשל לא תגנוב  עבור החרדים זה… לא תגנוב מדתיים אחרים אבל מחילוניים מותר. עבור המתנחלים זה לא תרצח (תקף רק ליהודים). לא תענה ברעך עד שקר (נכון רק למי שמאמין כמותם,  עבור כל השאר? כיד הדמיון הטובה עליהם) וכן הלאה.

תן להם אגדות – בלי אגדות הספר משעמם רצח, ואגדות הן סיבה לחלום. וסיבה לחלום היא סיבה טובה מאוד להפסיק לחשוב.

תן להם טפיחה על השכם – כי מי שטיפחת לו את האגו והודעת לו שהוא, העילית שבעילית יזחל אחריך כל חייו, בעיקר מכיוון שעמוק בפנים הוא יודע שהוא אפס גמור.

בלבל אותם – כדי להשאיר לך מרווח תמרון, אסור עליהם דבר אחד ואפשר את אותו דבר בדיוק בנסיבות אחרות.

הנחל להם את המסיונריות והבטח להם שדרכם היא הדרך (אנשים אוהבים להיות צודקים לא חכמים) כך תוכל לתפעל אותם ביתר קלות בעת צורך, בכל צורה שהיא אם בשכנוע ועם בחרב)

וודא שישמרו על אורך החיים המוזר שהכתבת להם, מתוך הפחד מעונש והבטח להם סוכריה בלתי נראית כמו העולם הבא. המקל והגזר שניהם בלתי נראים, רק אנשים חדורי אמונה לוקים מספיק בשכלם כדי לא להבין את העניין הפשוט הזה.

והכי חשוב תן להם תחושת שליטה השאר מספיק חורים כדי שירגישו שיש להם את היכולת לפרש את כוונותיך, ותן להם להתווכח על כך, כשעוסקים בשטויות אין זמן להתמרד.

מי כתב את התנ"ך, לא ידוע, אם כי אין ספק שמדובר בבני אדם, עם הבנה די רחבה של האופי האנושי המחורבן. מסתבר שגם לפני אלפי שנים היה מישהו שחשב שרוב בני האדם טיפשים מיסודם.
האם התנ"ך שימר את היהדות? לא, למעשה רק בנס הוא לא חיסל אותה.

האמונה היהודית מבוססת בעצם על כשל לוגי חריף. אנשים מאמינים יוצאים מנקודת הנחה שיישות עילאית קיימת ויש הטוענים שכתבה חלקים מהתורה, כל הלוגיקה שלהם מתבססת על אמונה במסתורין (גם כן לוגיקה). תארו לכם מה גדול השבר כשהם מתחילים לעשות שימוש במה שנטמן להם בין האוזניים.

התנ"ך איננו שונה מהקוראן או הברית החדשה, גם הללו מבוססים בדיוק על אותם עקרונות גם הללו נועדו לאותה מטרה, ובשם ובגלל כל השלושה בוצעו הפשעים החמורים ביותר בהסטוריה האנושית. מספיק לעיין בהסטוריה של ה"עיר הקדושה" ירושלים כדי להבין שמדובר בבית הקברות הגדול בהסטוריה בו קבורים מיליוני אידיוטים חדורי אמונה משלוש דתות, שנרצחו על ידי אידיוטים חדורי אמונה מהדתות האחרות. היהדות רק החלה תהליך שבסופו של דבר מסכן את שלום העולם. להזכירכם, היהודים טבחו, באישור ובציווי החבר הדמיוני שלהם, בכל מי שלא האמין באל יחיד. למרות הדיבר "לא תרצח".

מי שיעיף מבט על לבושם של המוסלמים האדוקים והחרדים יתקשה להבחין בהבדלים. לבושם של הרבנים הספרדיים נראה כאילו נלקח מסיפורי אלף לילה ולילה או מארמונות הסולטנים. הכיפה, הזקן, ואפילו הבורקה והחיג'אב שכמה מקהילות החרדים החלו לאמץ. יחסם לנשים, יחסם לבעלי חיים והכי חמור יחסם הסלחני לעבירות המבוצעות על ידי גברים. הקתולים אינם מפגרים בהרבה מי שראה קתולית לבושה לא יכול היה שלא לבלבל אותה עם יהודיה דתיה.

מי שכתב את התנ"ך כתב אותו בתקופה הפרימיטיבית בה היה עליו לחסל את המנטליות הפגאנית, כל מה שהיה עליו לעשות הוא לשמר כמה מהמנהגים הפגאנים כמו הקרנבל המסמל את סוף החורף שרק במקרה במקרה נופל על חג הפורים  והעדלאידע שלו. היות ובסוף כל קרנבל פרימיטיבי ניצב ה"איש הנשרף" The Burning Man" דמות שנואה המיצגת את החורף או הרוע. כותבי התנך סידרו לנו סיפור סוחט דמעות שבסופו יש איש רע אבל יהודים רחמנים בני רחמנים תלו אותו עם כל עשרת ילדיו עד הקטן שבהם. לא פלא ששריפת משפחה ערבית היא אקט נורמלי לחלוטין עבור דתיים מסויימים.

בקיצור אין שום דבר "נבחר" ביהדות והתנ"ך הוא הפברוק הגדול ביותר בהסטוריה. הנסיון לאחד אנשים תחת קורת גג אחת הנקראת "אמונה" הוא גם הבסיס להפרדה מוחלטת בין אלו המסוגלים להפעיל את מוחם ובין אלו שוויתרו על העניין מראש, והללו מוכנים לבצע פשעים חמורים כנגת האנושות בשמה של יישות דמיונית  המיוצגת על ידי אוסף שרלטנים הנקראים בפיהם "חכמים"

ואת הזבל הזה הנחלנו לשאר העמים.

התנ"ך ותואמיו נועדו למנוע מבני האדם ניצול מקסימלי של יכולת החשיבה שלהם.  דורות על דורות גדלו על "נעשה ונשמע", דהיינו אמונה עיוורת ונכונות לעשות הכל בטרם יובנו ההשלכות של המעשים. "נוצר בצלם אלוהים" הוא משפט סתמי שתפקידו לנפח את אגו האדם,

תן להם להרגיש נעלים (העם הנבחר) והם יעשו כל מה שתרצה כדי להישאר נעלים.

הם משוכנעים שהארץ כולה שלהם (הארץ המובטחת) – תן להם סיבה להילחם על משהו

מנע מהם להתקדם (והגית בו יומם וליל)  השאר אותם תקועים בספר הסתום שהשארת להם.

חסל את הסקרנות הטבעית שלהם (במופלא ממך אל תחקור).

בקיצור חסל את מהותם כבני אדם, הפוך אותם לעדר של כבשים צייתניות. כל כך צייתנים הם שגם בשגיאות הכתיב בטקסטים התנכיים הם מחפשים משמעות. הדבר היחיד שהתנ"ך אכן שימר הוא את השפה העברית, האם זה טוב או רע? תשאלו את עצמכם, כמה מכם פוחדים להגר בגלל מחסום השפה? והאם העברית מועילה לכם כשאתם בעולם הרחב?

אז זהו, ספר הספרים המפוברק של עם ישראל הוא בסך הכל מתקן שליטה לאינפנטילים.

 

 

 

9 Comments

  1. מיכל
    25 במרץ 2016 @ 15:19

    עמית יקר, לא הגזמת? להתגולל כך על ספר הספרים? כל עם זקוק למיתוסים וסיפורי התנ"ך הנפלאים הם המיתוס שלנו! היום לדוגמא, בשושן פורים אנחנו חוגגים את סיפור המגילה עם המלך אחשוורוש הטיפש, ושתי הפמיניסטית, המן הרשע, אסתר היפה ומרדכי החכם. ללא מגילת אסתר לא היה לנו חג פורים וללא סיפור יציאת מצרים לא היה פסח ועוד ועוד.
    אף אדם נבון אינו מתייחס לתנ"ך כספר היסטוריה או כהוראות שימוש לחיים. התנך, או לפחות רוב חלקיו הוא ספרות נפלאה וללא התנ"ך לא הייתה השפה העברית קיימת.

    • עמית מנדלזון
      27 במרץ 2016 @ 12:37

      זה לא אני שמתגולל עליו, אני תמה איך יתכן שלא נמצאה אף הוכחה לאירועים בו, למרות התגייסות מסיבית של הארכיאולוגיה לאימותו. רוב החגים היהודיים הם העתקים של חגים פגאנים עם סיפור מעייף . אז למה לא להתייחס אל זה כמיתולוגיה יהודית במקום לקחת אותו כמשהו רציני ולחיות על פיו ?

  2. SPiRiT
    23 במרץ 2016 @ 0:55

    המוח שלנו הוא כל כך אפסי כדי לקלוט נושאים כל כך עמוקים. המוח הלוגי שרק אחוז קטן ממנו בת'כלס עובד, ולוקח לו כל כך (!) הרבה זמן לעשות חישובים מתמטיים שמעבד של מחשב עושה בחלקיק השניה, לא שווה כל כך הרבה מול הבנת נושאים עמוקים ונסתרים מהעין.

    דבר אחד בטוח, יום אחד אתה (וכולנו) נדע אם באמת קיים "אל" מאחורי העולם הזה.
    במקרה הכי 'טוב' — נגלה שאין, ואז, סתם "פוף!", ניעלם 🙂

  3. גורן
    22 במרץ 2016 @ 16:20

    לא אכנס לוויכוח ספר התנ"ך הראשון שיש בו חוקים סוציאליים[ דוגמא שישה ימים תעבוד וביום השביעי תשבות מכל מלאכה] וחוקים חברתיים [עשרת הדברות]

    • עמית מנדלזון
      22 במרץ 2016 @ 18:46

      לא נכון, חוקי חמורבי קדמו לו וכללו חוקים חברתיים כמו גניבה ורצח וכיו"ב

  4. גידי
    22 במרץ 2016 @ 7:58

    עמית
    יש אברבנל במרסיי…?

  5. אחד שמבין
    22 במרץ 2016 @ 0:13

    חתיכת אפס. בלעדי הקדוש ברוך הוא אנחנו במצרים ההבדל בין שלושת הדתות הם מריה התעברה מרוח הקודש ללא עדים.מוחמד ימח שמו וזכרו חלם חלום במדבר שוב ללא עדים. 2 מיליון איש מאבות אבותיך (לצערנו אתה חלק מהעם הזה בים אם תרצה ובין אם לא ) ראו ושמעו את הקולות. אותם שתי מיליון סיפרו את זה לבניהם ובניהם לבניהם עד היום הזה 2 מיליון איש הראשונים שהם אבות אותך הם היו שקרנים? נבלות כמוך נכרתות מהעולם. ועם כך הרשעות שלך אתה תשלם וגם על הזכויות שלך תקבל שכר אומנם הם מועטות אבל עדיין תקבל את כל השכר שלך בעולם הזה כדי שהקדוש ברוך הוא יפריע ממך לעולם הבא ! אין דבר העומד בפני התשובה!

    • עמית מנדלזון
      22 במרץ 2016 @ 9:44

      מאיפה מצצת את המספר הזה? בישראל גם על פי התנ"ך (מפוברק ככל שיהיה) וגם על פי ההסטוריה הרשמית מעולם לא חיו 2 מיליון איש אפילו לא עשירית מזה, עד קום המדינה.
      מעבר לזה ש"שמעו וראו קולות" זו עילה לאשפוז.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן