Skip to content

שנת מאסר וגירוש למבקש מקלט מניגריה, שהורשע בביצוע מעשים מגונים

מדינת ישראל סרבה לבקשתו של אזרח ניגרי למקלט בארץ, והוא יגורש לאחר שירצה 12 חודשי מאסר. האיש, תקף פרוצה, ביצע בה מעשים מגונים וניסה לגנוב את כספה מאת אביב סלע בית משפט מחוזי בתל אביב גזר שנת מאסר וגירוש למבקש מקלט מניגריה שהואשם במעשים מגונים באשה שעבדה בזנות בדרום תל אביב וניסה לגנוב ממנה את […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מדינת ישראל סרבה לבקשתו של אזרח ניגרי למקלט בארץ, והוא יגורש לאחר שירצה 12 חודשי מאסר. האיש, תקף פרוצה, ביצע בה מעשים מגונים וניסה לגנוב את כספה

מאת אביב סלע

בית משפט מחוזי בתל אביב גזר שנת מאסר וגירוש למבקש מקלט מניגריה שהואשם במעשים מגונים באשה שעבדה בזנות בדרום תל אביב וניסה לגנוב ממנה את כספה.

היה שיכור. (צילום: אורלי קאופמן)
היה שיכור. (צילום: אורלי קאופמן)

לפני כחצי שנה, הוגו באזיל, מבקש מקלט מניגריה הסתובב ברחובות דרום העיר כשהוא תחת השפעת אלכוהול. הוא פנה לאחת הנשים שעובדות בזנות רחוב שסירבה לתת לו שירותי מין. באזיל הודה כי לאחר שסירבה, תפס את האישה, דחף אותה כלפי קיר אחד הבניינים, שלף את איבר מינו התחכך בגופה וניסה לקרוע את מכנסיה. בהודאתו סיפר שלאחר מכן ניסה לשדוד את כספי האשה שהוחבאו בחזייתה, אך נכשל.

המדינה ביקשה לשלוח את באזיל ל-15 חודשי מאסר. סנגורו, עו"ד אבי כהן, ביקש להסתפק בעונש קטן יותר. לדבריו, לקוחו לקח אחריות על מעשיו ואף הודה בהם, דבר שייתר את עדות האשה שהותקפה, בבית המשפט. בנוסף עו"ד כהן ציין כי באזיל הפקיד בבית המשפט 3000 ש"ח עבור האשה עוד טרם ניתן גזר הדין על מנת להפגין את רצינותו וחרטתו.

השופט צחי עוזיאל מבית משפט השלום בתל אביב שגזר את דינו של באזיל ציין כי לולא הודאתו המהירה ומצבו הייחודי ראוי היה שעונשו יהיה אף כבד יותר מבקשת המדינה, 15 חודשי מאסר. לבסוף עוזיאל גזר על באזיל שנת מאסר שלאחריה ציין יגורש מהארץ שכן בקשת המקלט שביקש סורבה על ידי המדינה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן