Skip to content

ערוץ AMC עושה עלייה

הערוץ האמריקני מיוצג בישראל על-ידי 'עמי אלה תקשורת' ויעלה לשידור ב-Hot וב-Yes ב-31 במרץ, 2016, באפיק מספר 19
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ערוץ AMC עושה עלייה לישראל וישודר באפיק 19 של Hot ו-Yes, החל מה-31 במרץ, 2016. הערוץ ישדר את הסדרות בבכורה בצמוד לשידור בארה"ב ובתרגום מלא לעברית. בין הסדרות: "אימת המתים המהלכים", "אדמת הפקר", "אנושיים", "מנהל לילה" וסדרות וסרטים נוספים.

עמי אלה, מנכ"ל EllaComm, המייצג את הערוץ בארץ: "רשת AMC הציגה לעולם את "שובר שורות", "מד-מן", "המתים המהלכים" ואינספור תכנים משובחים ואיכותיים נוספים. הערוץ בישראל ישדר בצמוד ובהתאם ללוח השידורים האמריקני ויציע את הסדרות הטובות בעולם, לצד סרטים מגוונים בתרגום מלא ובהתאמה לקהל הישראלי".

ערוץ AMC ישדר בצמוד לבכורות בארה"ב. המשמעות היא שסדרות חדשות, כדוגמת "אימת המתים המהלכים" שהסתיימה לאחרונה עונתה הראשונה –  תוצג מיד עם עליית הערוץ על מנת להדביק את הפער. לאחר מכן, שידור העונות החדשות יחל גם בישראל בתרגום מלא לעברית, עד 24 שעות מהשידור בחו"ל.

סדרות המקור של AMC שישודרו בערוץ החדש

"אימת המתים המהלכים" | "Fear The Walking Dead"

פריקוול לסדרה "המתים המהלכים". כיצד נראה העולם תוך כדי התהליך האפוקליפטי שאת תוצאתו אנו מכירים ב"מתים המהלכים"? הסדרה מתרחשת בלוס אנג'לס ועוקבת אחר קבוצה של דמויות העומדות בפני תחילתו של סוף העולם מנסה לענות על שאלה זו. פרק הבכורה ישודר ב-4 באפריל, 2016, בשעה 21:00.

"אנושיים" | "Humans"

בשיתוף עם ערוץ 4 הבריטי, מבוססת על סדרה שבדית. בעולם מקביל בזמן הווה, הגאדג'ט האחרון לכל משפחה עסוקה הוא Synth: משרת – רובוט מפותח שכל כך דומה לאדם אמיתי עד כדי שינוי הדרך בה אנו חיים ושינוי המציאות כמו שאנו מכירים אותה. הסדרה משלבת מצבים מתוך חיי היום יום אל תוך עולם בדיוני לכאורה, ומעלה שאלות שיקבעו את עתיד האנושות כולה :כיצד יראה העולם בו חיים בני אדם לצד רובוטים בעלי אינטליגנציה מלאכותית? פרק הבכורה ישודר ב-6 באפריל, 2016, בשעה 21:00.

"אדמת הפקר" | "Into the Badlands"

סדרת דרמה – אומניות לחימה, מספרת את סיפורם של לוחם ונער צעיר תוך כדי מסע להארה וגדולה ומבוססת על סיפור עם סיני. הסדרה מתרחשת בעולם של פאודלים מסוכנים, מלכים ורשת של נאמנויות. היא שואבת השראה מתרבות המזרח הרחוק, ערוכה בקצב מהיר עם שימוש נרחב באפקטים וויזואליות. הסדרה תעלה לשידור בערוץ במהלך השנה.

"שומר לילה" | "The Night Manager"

מיני סדרה בת 6 פרקים המבוססת על רומן מאת ג'ון לה קארה, על ריגול, סודות ומסתורין. קאסט הסדרה כולל את: יו לורי ("האוס") בתפקידו הראשון במסך בטלוויזיה מאז "האוס", טום הידלסטון ("הנוקמים" "תור"), אוליביה קולמן ("אשת הברזל" "ברודצ'רץ'"). פרק הבכורה ישודר בערוץ בתחילת יוני.

"Hap and Leonard"

סדרה המבוססת על סדרת רומנים מאת ג'ו ר. לנדסדייל, על האפ, פועל מעמד פועלים לבן שבילה זמן בכלא הפדרלי בצעירותו על סירובו להתגייס לצבא ולשרת במלחמת וייטנאם ולאונרד, יוצא מלחמת ויאטנם, שחור וגיי עם בעיות כעס רציניות.  בסדרה תככב גם כריסטינה הנדריקס ("מד מן") כטרודי, גרושתו של האפ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן