Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 28 במרץ, 2016

תגובה מהירה, תופסת, שבעה ימים בגיהנום, הרואין: קייפ-קוד, ארה"ב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 תגובה מהירה 7 7 Rapid Response, ערוץ CBS ריאליטי 

מצבי חיים ומוות – צוות הפרמדיקים של אוקלנד ניו זילנד מתמודד עימם בכל יום. רכב החירום של הצוות וסצנות עוצרות נשימה בזמן אמת, דרך עיניהם של צוות הפרמדיקים.

20:45 תופסת The Catch, ערוץ Hot3 + סלקום TV 

סדרת המתח הסקסית החדשה מבית היוצר של שונדה ריימס, הכותבת ומיוצרות הטלוויזיה החשובות בשנים האחרונות, אשר הביאה את "האנטומיה של גריי", "סקנדל" ו-"המדריך לרוצח". במרכזה של הסדרה ניצבת דמותה של אליס ווהאן (מיריי אנוס, "אהבה גדולה", "The Killing"). וואהן מנהלת משרד חקירות יוקרתי ואקסקלוסיבי אשר עוזר ללקוחות עשירים ללכוד האקרים ונוכלי עוקץ המעוניינים לפגוע בעסקיהם. עסקיה משגשגים וגם עתידה הרומנטי נראה מבטיח לצדו של ארוסה המושלם בנג'מין (פיטר קראוזה, "עמוק באדמה"). למרבה האירוניה, דווקא ווהאן, חוקרת הונאה מחוננת וחריפה במיוחד, אינה יודעת כי ארוסה אינו מי שהוא גורס שהינו. למעשה, הוא נוכל מתוחכם המופעל בידי מרגו – אשת חיקו האמיתית והשטנית (סוניה וולגר, "פלאש פורווד", "אבודים", "טרנספרנט") והיא נופלת בעצמה קורבן לתרמית שתכנן הארוס הנוכל שלה. כאשר עולמה העסקי והרומנטי יקרוס עליה, תאלץ אליס וואהן לצאת למצוד מתוחכם על מנת ללכוד את הגבר שהרס את חייה. 10 פרקים בשידור שבועי, במקביל לשידור בארה"ב. ציון איי.אם.די.בי.: 7.3/10, עגבניות רקובות: 63%/100%, מטה-קריטיק: 60/100.

21:00 שבעה ימים בגיהנום | i7 Days In Hell, ערוץ הטיולים 

השורדים המקצועניים, ברט רוג'רס וקליף קווין, משחזרים תרחישי אסונות היסטוריים בארבעה יעדים בעולם: היוקון, האי הקאריבי רואטן, הערבות הקפואות של מניטובה ומדבר אריזונה. כל פרק בן שעה צולם על ידי הזוג במהלך שבוע של חירוף נפש. הבסיס ההיסטורי לכל הרפתקה משתנה מפעם לפעם – החל מתלאותיהם של מחפשי מחצבים ביוקון וכלה בטביעת אונייה לחופי האי רואטן – אך מאבקם של רוג'רס וקווין מעמת אותם בהווה עם סכנות מוחשיות ומידיות.

22:00 הרואין: קייפ-קוד, ארה"ב | Heroin: Cape Cod, USA, ערוץ Yes דוקו 

סרטו של סטיבן אוקזאקי ("אור לבן / גשם שחור") מביא מבט ישיר על המגיפה שמתפשטת בעיירות הקטנות של אמריקה, תוך שהוא מתמקד בשמונה מכורים בתחילת שנות העשרים לחייהם. הם מוקפים בנוף הפסטורלי, עם העיירות והכפרים הקסומים והחופים המרהיבים של חצי-האי המפורסם בכל העולם. ארה"ב, 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן