Skip to content

נאום ספסופה לא עזר – היועץ המשפטי הורה על פתיחת חקירה פלילית

זמן קצר לאחר ששר הפנים שהתארח בכנס ראשי עיירות פיתוח בטבריה סיפר כי הוא בעל דירה אחת בלבד, הורה היועץ המשפטי לממשלה על פתיחת חקירה פלילית כנד דרעי. ברחוב החרדי קיימת שמועה שחלק מהחקירה נעוץ גם בניסיון השתלטות לכאורה של השר על תחנת הרדיו המשפיעה ברחוב החרדי - רדיו כל חי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה הערב (חמישי) למשטרה לעבור מהליך של בדיקה לפתיחת חקירה פלילית נגד שר הפנים אריה דרעי. זאת, לאחר פגישה שנערכה בינו לבין כלל הגורמים העוסקים בפרשה. צו האיסור פרסום שהוטל על פרטי החשדות נגדו, נותר בעינו.

זמן קצר קודם לכן, בכנס ראשי עיירות פיתוח שהתקיים בטבריה התייחס דרעי לפרשה ואמר: אמש גיליתי שהפכתי לאיל נדל|. חזרתי הביתה הערתי את יפה והפכנו, והפכנו כל הלילה וגילנו שאנחנו בעלי דירה אחת בה אנחנו מתגוררים 25שנה. דירה בה גידלנו את תשעת ילדינו. ועדיין אנחנו משלמים משכנתא. דרעי התייחס לבניין שהוא בונה בספסופה בצפון ואמר: "אנחנו אוהבים את הגליל. משפחת דרעי מעדיפה לבלות ולנפוש בגליל בכל הזדמנות מלנסוע לחו"ל ולבתי נופש. החלטנו לבנות בספסופה כדי לבלות שם חופשים וחגים. זה שייך למשפחת דרעי, לילדים ולנכדים, זה מה שיש". דרעי הודה בעבר על בניית הבית המפואר אך לא הצהיר עליו בהצהרת ההון שהגיש לפני הבחירות לכנסת. על פי הערכת מומחים שווי הבית בספסופה מוערך בכשלושה עד שלושה וחצי מיליון ₪. צריך לדעת כי מושב ספסופה מוגדר כישוב קו עימות ועל מנת לעודד הגירהנ חיובית למושבי קו עימות ניתן להגיע להנחה בקניית השטח עד ל-70 אחוז מערכה המקורי. אלא שאז על הרוכש מוטלת התחייבות לגור במקום להפכו למרכז חייו ולא למטרות נופש כפי שאמר הערב דרעי.

דרעי: יש לנו רק דירה אחת (תמונת יח"צ)
דרעי: יש לנו רק דירה אחת (תמונת יח"צ)

השר המעורב גם בבניית תחמש דירות שנבנות בימים אלו ברחוב אלקבץ שבשכונת גבעת שאול ב' בירושלים. הקרקע נרכשה בעבר על ידי דרעי שהעביר לאחרונה את הזכויות בדיקרות לאחיו עורך הדין שלמה דרעי. דירה נוספת רשומה על שם משפחת דרעי ממוקמת ברחוב קורדובירו בבירה. הדירה שנקנתה לפני שנים במסגרת קבוצת רכישה רשומה על שמו של יעקב דרעי, בנו של השר.
בית החלומות בספסופה (צילום מסך)
בית החלומות בספסופה (צילום מסך)

שמועות ברחוב החרדי: השתלטות על תחנת רדיו חרדית?

למגפון נודע כי בקרב הציבור החרדי מהלכת שמועה לפיה קיימת בדיקה אחרת ובה נבדקים דיווחים שדרעי ביצע באמצעות מיליונר הידוע כידידו רכישה נסתרת לכאורה של מניות הרדיו החרדי "רדיו קול חי" ובכך רכש למעשה את השליטה בתחנה. מקורות בקרב הציבור החרדי מסרו למגפון כי החשד התגבר לאחר שדרעי מינה בחודשים האחרונים את מקורבו אבי מימרן למגיש המהדורה המרכזית בתחנה, ומקורב נוסף – דוד חכם – מונה ארבעה שבועות לפני הבחירות למגיש תכנית בוקר שעוסקת בבחירות. לפי החשד חלק מעובדי האקטואליה של התחנה עובדים או עבדו במקביל גם במטה הבחירות של ש"ס, ביניהם אבי מימרן, דוד חכם, גואל ועקנין ומני גירא.
מלשכתו של דרעי נמסר לתקשורת: "השר אמר מרגע פרסום הבדיקה כי הוא מוכן מידית לענות לכל שאלה שיתבקש. דרעי ישתף פעולה עם גורמי אכיפת החוק והוא משוכנע שתשובותיו יבהירו כי פעל ללא דופי".

רדיו קול חי (צילום ארכיון - אתר רדיו קול חי)
רדיו קול חי (צילום ארכיון - אתר רדיו קול חי)

1 Comment

  1. גורן
    2 באפריל 2016 @ 11:53

    מוזר שח"כ בחור ישיבה צבר כל כך הרבה רכוש אבל מוזר גם שהרבה פוליטיקאים גם הם צברו הרבה רכוש ולא רק החרדים או הדתיים יש המון פוליטיקאים שיושבים על וילות ובעלי רכוש רב כאשר נכנסו לפוליטיקה היו במעמד הביניים צודקים גם אלה שאומרים תבדקו גם את פרס רבין ברק פואד ועוד גם הם צברו רכוש רב בקיצור הדג מסריח תמיד מהראש

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן