Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 03 באפריל, 2016

ערוץ משחקי הכסף משפחה שולטת 3, נעלמים, הסיפור של אלוהים עם מורגן פרימן, דריה, האיש הכי חכם בחדר, לרקוד בתקווה, ד"ר נו, ד"ר ת'ורן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ערוץ משחקי הכס Game of Thrones Channel, אפיק 16 ב-Yes

ערוץ "משחקי הכס" הוא ערוץ פופ-אפ מיוחד שישדר את כל פרקי הסדרה של HBO, זוכת פרס האמי לסדרת הדרמה הטובה ביותר, שהפכה לתופעה עולמית. הערוץ הייעודי יעלה לאוויר ב-3 באפריל, 2016, באפיק 16, ויסיים את שידוריו ב-25 באפריל, 2016, בשעה 05:00, עם שידור פרק הבכורה של העונה השישית והחדשה של "משחקי הכס", במקביל לשידורה בארה"ב. הערוץ ישדר מדי ערב ברצף את פרקי חמש העונות הראשונות של הסדרה, החל מ-21:00 ועד 06:00 בבוקר שלמחרת, לצד הקרנת מגוון תכנים נוספים המציגים את יצירת "משחקי הכס", סדרת הטלוויזיה היקרה והמורכבת ביותר להפקה בעולם. החומרים יכללו בין היתר קטעי וידאו שלא שודרו מעולם, המציגים את מאחורי הקלעים של הפקת הסדרה, ראיונות עם האמנים העובדים על הסט, פרשנות וביאורים של היוצרים והשחקנים לכל פרק ופרק, ניתוחים והסברים של פרקים מיוחדים וסצנות אייקוניות, פרטי טריוויה מפתיעים, פרומואים וחומרי קידום ממדינות שונות בעולם, ואת Top5: מצעד של כל מה שלוהט ורלוונטי בממלכת ווסטרוז בקריינות של המגישה והעיתונאית, לירון וייצמן.

15:25 משפחה שולטת 3, ערוץ הילדים (Yes) 

עונה חדשה לסיטקום בכיכובם של אורנה בנאי ורמי ורד. משפחת לוריא מגלה יום אחד כי היא נצר למשפחת דוד המלך והופכת למשפחת המלוכה הראשונה של מדינת ישראל. בני המשפחה, ובמיוחד הבן הבכור דידי (בן רביאין, "השמינייה"), נאלצים להתמודד עם המעמד החדש וכל השינויים המתלווים אליו, כדוגמת – המעבר למגורים בארמון, שומרי הראש, פרסום ויחס העם – ממש כמו בכל משפחת מלוכה.

15:40 נעלמים, ערוץ ניקלודיאון 

כשאמה (גאיה גור אריה) ואלון (דניאל ליטמן), תאומים בני 17, עוברים עם הוריהם מהעיר הגדולה לאשמורת, עיירה צפונית מרוחקת, הם בטוחים שחייהם במקום החדש יהיו משמימים ומדכדכים. להפתעתם הם מוצאים את עצמם בליבה של תעלומה כפולה ויוצאים לחשוף את סודותיה האפלים של העיירה המנומנמת למראה.

21:00 הסיפור של אלוהים עם מורגן פרימן | The Story of God with Morgan Freeman, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

מורגן פרימן יוצא למסע בעקבות האמונה ורעיון 'האלוהים'. כל פרק בסדרה בת ששת הפרקים יתרכז בשאלה שונה העוסקת באלוהים. בין היתר הנושאים: מסתורי הבריאה, ניסים, מקור הרוע והמוות. שאלות אוניברסליות המשפיעות על כל בני האדם, לא חשוב מהי דתם או אמונתם. מורגן יתנסה בטקסים דתיים ברחבי העולם. בין היתר הוא מבקר בכותל המערבי בירושלים, בהודו ובמגה כנסיות מודרניות בארה"ב. מורגן ישמש כנבדק במעבדות מדעיות שם נחקרים תחומים פורצי דרך במדעי המוח והקוסמולוגיה, ופלישתם אל הטריטוריות המסורתיות שעד כה היו שייכות לדת. הוא יצטרף לארכאולוגים במסעות מחקר שמטרתם למצוא את הדתות והאמונות הקדמוניות של אבותינו, כמו השרידים בני 10,000 שנה שנמצאו בגבקליטפה שבטורקיה.

20:20 דריה – כל העונות | Daria, ערוץ Hot פלוס 

סדרת הקאלט של MTV העוסקת ב-דריה, הטינאייג'רית הציניקנית עם משקפי ההיפסטרים שהיוותה את קולו של דור שלם, כשלנה דנהאם הייתה עדיין בחיתולים. סדרת האנימציה החתרנית ופורצת הגבולות שודרה בין 1997 ל-2001. דריה, החלה את דרכה כדמות אורחת בסדרה מצליחה אחרת של MTV, "ביוויס ובאטהד", כתיכוניסטית אינטליגנטית שבזה לעולמם השטחי של בני גילה, למשפחתה הנוירוטית ובאופן כללי לכל העולם – אולי חוץ מלחברתה הטובה, ג'יין, שחולקת את השקפת עולמה הייחודית. השתיים מנסות לשרוד בתיכון 'לונדייל', שנשלט על ידי בריטני המעודדת הבלונדינית, קווין מלך השכבה, ג'ודי השאפתנית ואפילו אחותה הפופולארית והשטחית של דריה, קווין. קולות: טרייסי גראנדסטף, וונדי הופסג'וליאן רבולדו, ליסה קת'לין קולינסמארק תומפסוןאשלי אלברט ורבים אחרים.

21:45 האיש הכי חכם בחדר | Smartest Guy in the Room, ערוץ ההיסטוריה 

לכאורה הם סתם שלושה אנשים רגילים – ברמן, שוער בבנין וסייע בבית ספר. אלא שלטרי, גאי ורנדי יש איי. קיו. מעל 140. בדרך כלל הם משתדלים להצניע עובדה זו, אך כשהם נמצאים בחברת גאונים אחרים – היצר התחרותי גובר. הסדרה היא תחרות ידע ואתגרים חכמה ומבדרת, בה מתמודדים זה נגד זה שלושה גאונים 'רגילים' לגמרי, בסדרה של אתגרים מחשבתיים מתוחכמים ומעניינים כדי לזכות בתואר היוקרתי 'האיש הכי חכם בחדר'.

22:00 לרקוד בתקווה | Dancing for Hope, ערוץ 8 

מה קרה כשבני נוער יהודים וערבים נפגשו במטרה ליצור מחזמר משותף? האם מוזיקה וריקודים יכולים לגשר על פערי התרבות, השפה והדעות הקדומות? ללהקת נוער מקצועית בחיפה, מצטרפים נערים ונערות חדשים מהכפר עין מאהל בצפון, על מנת להרים יחד מחזמר יהודי ערבי. לאחר פרמיירה מוצלחת הם יוצאים למסע הופעות משותף באירופה. ההתחלה טובה והתגובות מרשימות. החברה מרוצים והיחסים מצוינים, אך בצפירה לזכר קורבנות השואה, מתחיל סדק שהופך לקרע גדול ומאיים על המשך מסע ההופעות. במאי ומפיק: יובל בן יהודה.

22:00 ד"ר נו | Dr. No, ערוץ Yes3 

הראשון בסדרת ג'יימס בונד, בכיכובו של שון קונרי. בסרט בונד מתמודד מול ארגון ספקטר המסתורי, ובמקביל מתחיל עם שלל יפהפיות חטובות, ובהן אורסולה אנדרס שדמותה העולה מן הים הפכה לאחד האימג'ים המזוהים עם הסדרה. במאי: טרנס יאנג. בריטניה, 1962. סרט פורץ דרך המציג מתח, פעולה, הומור וכמובן אסקפיזם מושך וסקסי. ציון: 

22:50 ד"ר ת'ורן Doctor Thorne, ערוץ Yes Oh 

מיני סדרה חדשה ויוקרתית של רשת ITV הבריטית, הפרויקט הראשון של ג'וליאן פלואוס (יוצר הסדרה) לאחר סיומה של "אחוזת דאונטון". זהו עיבוד בשלושה חלקים לרומן המפורסם פרי עטו של אנתוני טרולופ, הנושאת את אותו שם ומתרחשת באנגליה של התקופה הויקטוריאנית. סיפור על חולשות האדם: קנאה, תאווה, יוהרה ורדיפת בצע, אבל בעיקר על אהבה. הסדרה מתרחשת בתקופה הויקטוריאנית, בה מעמדות וכסף שיחקו תפקיד עיקרי, גם בעניינים הנוגעים ללב. במרכזה דוקטור ת'ורן (טום הולנדר, "שודדי הקריביים", "שומר הלילה"), המגדל את אחייניתו הנאה, ומוצא את עצמו במרכזו של מאמץ להפריד בינה לבין אהובה, צעיר ממעמד גבוה שמערכת היחסים שלו איתה יכולה לרושש את משפחתו. לצידו של הולנדר יככבו אליסון ברי ("מד-מן", "קומיוניטי"), כמרתה דאנסטבל יורשת אמריקנית עשירה, איאן מקשיין ("דדווד", "ריי דונובן") כסר סקצ'רד, ורבקה פרונט ("דוקטור הו") כליידי ארבלה. מרי (סטפני מרטיני), אחייניתו של דוקטור ת'ורן, היא צעירה שבורכה ביופי, בחוכמה ובטוב לב, אך חסר לה הדבר החשוב מכל – כסף. היא מתגוררת איתו בכפר גרשמסבורי במחוז ברסטשר לצד משפחת גרשהם היורדת מנכסיה והיא מפתחת יחסי ידידות עם האחיות לבית גרשהם – אוגוסטה, ביאטריס ואלכסנדרינה, ואחיהן הנאה פרנק – שמתגוררים באחוזה הגדולה של הכפר. כשאימם, הליידי ארבלה גרשהם, האימתנית מגלה שבנה היקר התאהב במרי, היא נחרדת. בעלה בזבז את כל ההון המשפחתי, ועם ההבנה שהדרך היחידה שלהם להינצל היא נישואיו של פרנק ליורשת עשירה, שתשמור על האחוזה ונכסי המשפחה, היא יוצאת למערכה במטרה לחבל ביחסיו עם מרי ולהבטיח שבנה יתחתן עם הכלה ה'נכונה'.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן