Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 13 באפריל, 2016

אני גדול, מפרץ הרפתקאות 3, הרעשנים, צבי הנינג'ה 4, שרוטים 6, הרפתקאות החתול במגפיים, זרה 2, דאפט פאנק: מאחורי המסכות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:30 אני גדול, ערוץ ניק ג'וניור (ב-Yes בלבד, במסגרת "עם מי לגדול")

XXXXX

ילדים תמיד רוצים לדעת איפה אבא עובד, וכולם יודעים כמה כיף ללכת עם אמא לעבודה. הסדרה תחשוף בפני הצופים הקטנטנים את מאחורי הקלעים של המקצועות הכי מעניינים, ובנוסף תלמד אותם איך נראה יום העבודה של אבא או אמא. בכל פרק יתלוו ילד או ילדה לאבא או אמא ליום עבודה שלם במקום העבודה שלהם, ילמדו את כל רזי המקצוע ויזכו לבילוי מיוחד ויוצא דופן בחברת ההורים.

09:45 מפרץ ההרפתקאות 3 3 PAW Patrol, ערוץ ניק ג'וניור

עונה חדשה לסדרה המגוללת את עלילותיה של שישיית כלבלבים הירואית ומנהיגה, מומחה לטכנולוגיה בן 10 בשם ריידר. יחדיו הם מרכיבים את צוות חילוץ של מפרץ ההרפתקאות ומשלבים כישרון מיוחד לפיתרון בעיות, כלי רכב מגניבים והומור כלבלבי חמוד.

10:00 הרעשנים | The Loud House, ערוץ ניקלודיאון

סדרת אנימציה. לינקולן הוא ילד בן 10 המתגורר בבית אחד עם עשרת אחיותיו: לורי הבכורה, יפהפייה איטית במקצת, לונה המתעדת להפוך לכוכבת רוק, לואן חובבת הקונדסים, לין האתלטית האנרגטית, לוסי העגמומית, לולה ולאנה, תאומות שהן גם הפכים מוחלטים, ליסה שהיא עילוי אינטלקטואלי, והתינוקת לילי. העלילה תעקוב אחר נסיונותיו לשרוד כבן יחיד בבית של נשים.

10:25 צבי הנינג'ה 4 Turtle Ninjas 4, ערוץ ניקלודיאון

ליאונרדו, רפאל, מיכאלנג'לו ודונטלו – המוכרים יותר כ'צבי הנינג'ה' – שבים בעונה חדשה. עלילת הסדרה מתרחשת בניו יורק של ימינו ונעה בין מגדליה הזוהרים של מנהטן לביביה החשוכים. היא מגוללת את הרפתקאותיהם של ארבעה צבים אנושיים ועכברוש גבה קומה בשם מאסטר ספלינטר. יום אחד מגלה ספלינטר, בגרסתו האנושית, נוזל ירקרק שהופך אותו לעכברוש ואת ארבעת צבי המחמד שלו למוטציות. השינוי המפתיע גורם לו למצוא מחסה במערכת הביוב של העיר, שם הוא מגדל את הצבים ומלמד אותם את אמנויות הלחימה של הנינג'ה.

10:55 שרוטים Ridiculousness 6 | 6, ערוץ MTV

עונה חדשה. רוב דירדק מציג את כמה מהסרטונים השרוטים והמצחיקים ביותר ברשת יחד עם שני חבריו הטובים, סטרלינג 'סטילו' ברים ושאנל ווסט קואסט. בכל פרק מתארח ידוען אחר.

15:45 הרפתקאות החתול במגפיים | The Adventures of Puss in Boots, ערוץ הילדים

החתול המפורסם מסרטי "שרק" מקבל סדרה בכיכובו. כשהוא שובר בטעות את הכישוף הקסום שמגן על העיר, עליו להגן על התושבים חסרי הישע וגם לדאוג לכך שיהפוך לאגדה מקומית. שום דבר לא יעמוד בדרכו! מלבד אולי כדור פרווה… ציון איי.אם.די.בי.: 7.1/10

22:00 זרה 2 | Outlander 2, סלקום TV + ערוץ Yes דרמה

הסדרה של רשת STARZ חוזרת בעונה שנייה. ספוילר – העונה תכיל 16 פרקים ותתבסס על הספר השני 'Dragonfly in Amber', מבין שמונת הספרים מאת דיאנה גבלדון (שמכרה למעלה מ-30 מיליון עותקים עד היום), ושמהווים את המקור הספרותי ל-Outlander, כאשר העלילה והדמויות בסדרה מבוססות על סדרת הספרים.

22:00 דאפט פאנק: מאחורי המסכות | Daft Punk Unchained, ערוץ Yes דוקו

מיהם האנשים שמאחורי הרובוטים המפורסמים? הכירו את התופעה התרבותית שנקראת 'דאפט פּאנק' – הצמד שמכר כ-12 מיליון אלבומים בעולם וקטף 7 פרסי גראמי. במהלך הקריירה שלהם, תומא בּנְגַאלְטֶר וגִי-מנואל דה-הוֹמֶם-כְּריסטוֹ תמיד סירבו להתפשר והתנגדו לקודים המסורתיים של השואו-ביזנס. הם נותרו נחושים להישאר בשליטה על כל חוליה בשרשרת היצירה. בעידן של גלובליזציה, רשתות חברתיות וקריסת הפרטיות, הם כמעט ולא מתבטאים בציבור או חושפים את פניהם בטלוויזיה. תוך שילוב חומרי ארכיון נדירים וראיונות בלעדיים עם האנשים שעבדו איתם מקרוב, בהם פארל וויליאמס, ניל רוג'רס ומישל גונדרי – הסרט חוקר את המהפכה התרבותית חסרת התקדים הזו, שמאחוריה צמד אמנים שנמצאים במסע חיפוש תמידי אחר יצירה, עצמאות וחופש. אנגליה, 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן