Skip to content

מה נשתה הלילה הזה: יינות עד 40 שקל

עוד לא השלמתם את הקניות לחג? בכל רשת סופרמרקט או חנות יין איכותית ניתן למצוא גם יינות טובים וראויים שמחירם לא עובר את ה-40 שקל • מספר המלצות לקריאת ההגדה וללגום משהו טוב וחסכוני • דיינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זה הזמן לפנק את עצמכם בחג עם יין טוב ובמחיר טוב. לקראת חג הפסח, טעמנו, לגמנו ושתינו מבחר עצום של יינות מיקבי ישראל וגם כמה בודדים, ולהלן מבחר מן ההמלצות. בשולחן הסדר מומלץ בקבוק אחד לכל חמישה מבוגרים. לא כל האורחים שותים? יישאר לכם מספיק עד ליום העצמאות…

יקב רמת הגולן: הר חרמון עם נשמה

הר חרמון, כנראה שזהו היין הנמכר בישראל, מחליף תוויות לקראת חג הפסח לציורים מקסימים פרי מכחולם של ילדי אלו"ט – האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים. ארבעה ציורים פרי מכחולם של ילדי העמותה יעטרו את יינות סדרה זו של יקב רמת הגולן: אדום, אינדיגו, לבן ומוסקטו. על כל יין שיימכר יתרום יקב רמת הגולן שקל למען פעילותה החשובה של אלו"ט. היינות עצמם כיפיים, נגישים ובהחלט נותנים תמורה אדירה למחיר.

מחיר יינות הסדרה במסגרת מבצעי המכר השונים ינוע סביב ה-35 שקל

בראשית היה היוצר

יקב היוצר הוקם ממש לאחרונה, וכבר מתעתד לייצר השנה 400,000 בקבוקים. בסדרת בראשית ניתן למצוא יינות כיפיים מהזנים שיראז, מרלו וקברנה סוביניון. היינות, פרי עמלו של היינן פיליפ ליכטנשטיין, מיושנים בחביות עץ אלון למשך 12 חודשים והענבים נשארים במגע עם הקליפות שבוע בלבד. עובדה זו מביאה יינות בשלים, אבל עם יכולת התיישנות קטנה יחסית.

שווה לחפש ברשתות השיווק: עד 40 שקל

בנימינה: תמורה נהדרת למחיר

יקב בנימינה מביא מבחר עצום של יינות בסדרת טבע, ורובם נותנים תמורה מעולה לחיך ולכיס. מלבן יבש, אדומים וכלה ברוזה ובמתוק. הסדרה השנה טובה יותר מאי פעם ובהחלט שווה לחפש אחריה. בין אם אתם מעדיפים קברנה סוביניון, מרלו, מוסקט או שיראז – יש הכל. המלצה אישית – מהרוזה אי אפשר להפסיק לשתות.

והמחיר של כל יין? בהחלט שווה: 19.90 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן