Skip to content

דלק מוטורס משיקה את הקטנועים החדשים של ב.מ.וו

דלק מוטורס משיקה את הדור השני של קטנועי BMW , עם עיצוב חדש, מערכות הנעה חדשות , מנוע 650 סמ"ק ומערכות בטיחות מתקדמות במחיר החל מ 85 אלף ש"ח .
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הקטנועים החדשים BMW ,במחיר החל מ 85 אלף ש"ח (צילום: יח"צ)

דלק מוטורס משיקה את הדור השני של קטנועי BMW , עם עיצוב חדש, מערכות הנעה חדשות , מנוע 650 סמ"ק ומערכות בטיחות מתקדמות.

ה- C650Sport החדש מתאפיין בעיצוב  ספורטיבי חדש של חזית הקטנוע,כידון ומושב חדשים ואגזוז כפול. בדומה לדגם המוחלף הקטנוע שומר על יחידת ההנעה חזקה בעל 60 כ"ס מערכת נגד נעילת בלמים [ABS] ולראשונה בקטנועים בעולם מגיעה בסטנדרט מערכת נגד החלקה [ASC]. כמו כן שודרגה תיבת ההילוכים הרציפה לקבלת תאוצות חזקות וחלקות המשפרות אתהיכולת הספורטיבית של הקטנוע. לנוחות הרוכב הקטנוע מגיע עם משקף מתכוונן ותא מטען ייחודי המאפשר אחסון של 2 קסדות מלאות. כמו-כן מוצע ליין עשיר של אבזור: אגזוז ספורטיבי,משענת גב,מחזיק טלפון נייד, אזעקה מקורית כולל מערכת איתור, מחזיק מספר ספורטיבי, ידיות בלם ספורט, ארגז אחורי ועוד. מחיר ה- BMW C650 Sport  יעמוד על 85 אלף ש"ח.

ה- C650GT החדש שומר על העיצוב המוצלח של הדגם אותו הוא מחליף עם נגיעות עיצוביות לשיפור הנוחות במושב הנהג והנוסע, המושב עוצב מחדש לנוחות מרבית כולל משענת גב חדשה מתכווננת, המשקף הקדמי מתכוונן חשמלית ובעל מנגנון עם זיכרון  אוטומטי להרמה בתחילת נסיעה. בדומה לאחיו הספורטיבי [C650Sport] הקטנוע מגיע עם מערכת נגד נעילת בלמים [ABS] ומערכת נגד החלקה [ASC] . מחיר ה- BMW C650 GT יעמוד על 90 אלף שקל.

לראשונה בעולם הדו גלגלי הקטנוע מצויד במערכת בטיחות חדשה: מערכת אזהרה "לרכב בשטח מת"  ]side view assist] המערכת מגיעה מעולם הרכב ומצוידת בחישנים  המתריעים לרוכב בתאורת אזהרה על גבי זרועות המראות על הימצאות רכב בשטח שאינו נראה במראה הקטנוע.

הקטנועים החדשים יוצגו לראשונה באירוע המכירות שיתקיים ב 15-14 באפריל באולם התצוגה של ב.מ.וו בתל אביב. כל מי שירכוש קטנוע חדש במהלך האירוע ייהנה מהנחה של 50% ברכישת אבזור לקטנוע.

כמו כן, במהלך אירוע המכירות יוצע האופנוע  F 800 GS Adventure במחיר מיוחד של 99,000 ₪ במקום 110,000 ₪.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן