Skip to content

כיצד להתלבש נכון הקיץ – טיפים ועצות לנשים מלאות

נשים ממידה 42 ומעלה בעלות קימורים, נחשבות לנשיות וסקסיות. יחד עם זאת, צריך לדעת ברכישת בגדים, בעיקר לעונת הקיץ, את מה להדגיש בצורה נכונה וחכמה. מידה גדולה היא לא קטגוריה בפני עצמה, ישנן נשים גבוהות ונמוכות במידות גדולות, ולכל אחת ואחת מהן יש צורת גוף שונה, הדורשת הלבשה וסטיילינג שונה כדי להיראות במיטבן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אינה סוקולובסקי ועינת אירלנדר, המעצבות הראשיות של רשת ml המתמחות באופנה לנשים מלאות, מעניקות טיפים ועצות אופנתיות כיצד להתלבש נכון בקיץ 2016: לדבריהן: "נשים מלאות לא חייבות לרכוש פריטי אופנה שחורים ורחבים".
הנה כמה מהמלצותיהן:

צבעים: אין יותר טוב מלהתחדש בצבעים קצת יותר נועזים ובהירים, בעיקר  בתחילת עונת האביב. זרקי על עצמך ג'קט צבעוני, קליל, בצבע קורל או כחול אלקטרה. גם חולצה צבעונית בשילוב עם ג'ינס בהיר תיתן לך את המראה האופנתי והרענן. אם את עדיין נרתעת מצבעים עזים אפשר להכניס צבע במינון קטן – צעיף צבעוני או שרשרת גדולה עם צבע – זה פתרון מושלם!

יצירת צללית מאורכת: שלבי  בלוק תכשיט, צעיף ארוך או ללבוש בגד שיש בו אלמנט מרכזי ארוך לאורך הבגד כמו חתכים, דפוס, שרוכים. רכשי לקיץ  טוניקות עם שרוך, קשירה או טי-שרט עם חתך קנטרסטי במרכז הבגד.

פרופורציה: שילוב נכון בין חלקים עליונים ותחתונים יכול ליצור מראה מחמיא יותר. למשל אם בחרת ללבוש מכנס בגזרת סקיני, אנחנו ממליצות לשלב אותו עם חלק עליון בגזרה רחבה יותר ליצירת מראה אופנתי ועדכני ולהפך, אם דווקא הלכת על גזרה רחבה יותר במכנסיים אז כדי לך להשלים את זה עם חלק עליון צמוד יותר.

הלוק הקלאסי תמיד עובד –  חולצה לבנה וג'ינס! רכשי הקיץ  ג'ינסים בגזרות המתאימות לך עם חולצות מכופתרות  – מתאים לעבודה, לשעות הפנאי ואפילו לערב!

אקססוריז
– פרטי לבוש בסיסיים בדר"כ מחמיאים אם הם תואמים למבנה הגוף.  בעזרת אקססוריז מעוצבים, מעניינים ומרעננים ניתן להשלים את ההופעה שיעניקו מראה אופנתי וצעיר.

 ML- לנשים מלאות
ml- לנשים מלאות
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן