Skip to content

אריאל: תקפו נער שברו את אפו וארובות עיניו והתנצלו: "סליחה, טעינו בזיהוי"

צעיר בן 18 יצא לבילוי במועדון הסמוך למקום מגוריו וכשיצא הותקף על ידי ארבעה עבריינים שבעטו בו, שברו את אפו וארובות עיניו ולאחר מכן פנו אל אמו, התנצלו כי טעו בזיהוי וביקשו לשלם פיצוי. אמש הם נעצרו כשניסו להימלט מהארץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

 3 עבריינים תושבי אריאל נעצרו אמש (רביעי)  בנמל תעופה בן גוריון לאחר שניסו להימלט מהארץ. השלושה חשודים כי תקפו בשבת האחרונה צעיר תושב אריאל והיכו אותו קשות בסברם כי הוא אדם אחר. שופט בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (חמישי) את מעצרם בשלושה ימים.
בשבת שעברה, 23 באפריל, יצא שוהם סיני, צעיר בן 18 תושב אריאל לבילוי באחד מהמועדונים בעיר. סיני, שאמור להתגייס בקרוב, סיים כמה ימים קודם לכך גיבושון צנחנים לקראת גיוסו לחייל הצנחנים. לקראת 03:30 לפנות בוקר, הוא יצא מהמועדון בדרכו לביתו ואז הותקף בידי ארבעה גברים בגילאי 25 -28 שהכו בו ללא רחמים. סיני נפל על הרצפה כשתוקפיו בועטים בראשו ללא רחמים ומזהירים אותו תוך כך כי אם יזמין משטרה, יחוסל.

"סליחה, טעינו בזיהוי" אמרו העבריינים למותקף (צילום באדיבות המצולם)
"סליחה, טעינו בזיהוי" אמרו העבריינים למותקף (צילום באדיבות המצולם)


כשסיימו לבעוט בו, נמלטו הארבעה בהותירם את הנער חבול קשות עם שברים שאובחנו מאוחר יותר כשברים באפו ובארובות עיניו, מוטל חסר אונים כשהכרתו מעורפלת. עובר אורח שהבחין בו יצר קשר עם אב הנער והזעיק אותו באומרו: "תגיע מהר, הבן שלך חטף מכות". האזרח העלה לרכבו את סיני הפצוע וחבר אל האב ביציאה מהעיר אריאל. שם אסף האב את בנו והחישו לבית החולים בלינסון  שבפתח תקווה. יומיים לאחר התקרית נעצר אחד התוקפים והמשטרה חיפשה אחר שלושת חבריו.  
קודם לכך, בהיות האב עם בנו בבית החולים, יצרו התוקפים קשר עם אמו של סיני ואמרו לה כי הם מצטערים. "הייתה לנו טעות בזיהוי", אמרו התוקפים לאם ההמומה והציעו לה סכום כסף גדול כפיצוי. האם סירבה והארבעה החליטו להימלט. אמש הצליחה משטרת ישראל ללכוד את שלושת התוקפים הנותרים בעת ששהו בנמל תעופה בן גוריון כשהם מנסים להימלט מהארץ.  הבוקר האריך בית המשפט את מעצרם והמשטרה תגיש כנגדם בקרוב כתב אישום. סיני עצמו ממתין כעת למספר ניתוחים על מנת לאחות את השברים הקשים בפניו.

 

 

1 Comment

  1. גורן
    29 באפריל 2016 @ 2:30

    הבעיה במלחמה בפשע בארץ היא הפרקליטות הם לא ממלאים את תפקידם וכמובן מערכת המשפט הרי מה יקרה עורכי הדין יגיעו להסדר עם הפרקליטות ואז אותם פושעים יקבלו על תנאי או עבדות שרות במקרה הגרוע חצי שנה על פשע כזה לפחות חמש שניים המקרה יכול להסתיים ברצח במדינת ישראל " הרחמנות" הורגת את הקורבן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן