Skip to content

בוזי' אתה מפוטר!

בחייאת בוז'י, סע הביתה. מספיק לנו מאופורטוניסטים שחושבים רק על רכות עור הצבי של הכיסא המפנק בשולחן הממשלה. אבל עכשיו. ממש עכשיו. לא מחר, לא מחרתיים. ע-כ-ש-י-ו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הילכו שניהם יחד?

אין קל יותר מללגלג על בוז'י הרצוג והדמות חסרת החוליות שהוא מציג לעולם, במיוחד לאור הזחילה הרירית אל מתחת נעליו של נתניהו וממשלתו. אז אני לא אלגלג עליו, הרבה, מספיק לראות את הפוסטים שלו בפייסבוק כדי להבין כי יו"ר האופוזיציה ממש לא מחובר למציאות הפוליטית הישראלית. הבוז'י שמתקשה לראות את כל מה שכל ישראלי רואה מאז 1996 – ביבי משתמש וזורק. ש"ס יכולה להסביר, אפילו יהיר יצליח לכתוב משפט אחד ברור בנושא.

ניסיתי להיות רגוע, אבל בחייאת בוז'י, סע הביתה. מספיק לנו מאופורטוניסטים שחושבים רק על רכות עור הצבי של הכיסא המפנק בשולחן הממשלה. אבל עכשיו. ממש עכשיו. לא מחר, לא מחרתיים. ע-כ-ש-י-ו. נמאס ממך ומהדרך העלובה שבחרת להוביל. אתה סוג של דנידין פוליטי ומצפוני, ללא כל נוכחות בעם ששווה בערך ליכולת להיזכר מי זכה מקום רביעי בעונה השלישית של הפח הגדול. כל אלו שייכים לך ורק לך. לא קיבלת את המנדט להצטרף לאסון הגדול של ימינו, ממשלת הימין ושקרניהו. בטח שלא לשבת בממשלה עם הפאשיסט המשיחי המסוכן מכולם, מהבית האנטי יהודי. הבנט. לא קיבלת.

בשמיני במאי, 2012, ממש לפני ארבע שנים, יו"ר סיעה גדולה בשם שאול מופז, נכנס באישון לילה לממשלת הביבי ההיא, אחרי שהרעים בקולו מעל כל במה, שזו לא הדרך, והוא, מופז, יוביל את המדינה במקום הביבי. באותו היום הוא ומפלגתו שנשקו ל-30 מנדטים בסקרים, נעלמו לעולמי עד. אצלך זה לא יהיה אחרת, ולמרות שהשם שלך דומה לבוזון, אתה לא החלקיק האלוהי.

אבל הנושא הוא אתה בוז'י, יצחק הרצוג, ולא טקס האשכבה שביבי מארגן למפלגת העבודה באמצעותך. במילא זו מפלגה לא חפצת חיים, ואין לה דרך מאז שנטשה את השמאל והשלום והחליטה שהיא ציונית כאילו ומעולם לא היו ציוניים. חבל על המאמץ איתה. הבעיה היא למה אין לה דרך, כי אם היית מבין את זה, היית מתפטר ממזמן. מ-מ-ז-מ-ן. אין לה דרך כי יושב הראש שלה הוא לא הלפיד בראש המחנה. היו"ר שלה אמור להנהיג אותה ואת האופוזיציה להחלפת הממשלה הנוכחית. זה התפקיד היחיד של האופוזיציה בכל פרלמנט בעולם, ולא יו"ר אגודת הפועלים לסידור עבודה לבוז'י הרצוג.

אנחנו רוצים מנהיג לשמאל הישראלי. לא מנהיג למרכז, וכשנובחים עליו שהוא שמאלני מקבל נטייה קלה ימינה. מנהיג שיהיה גאה שהוא שמאלני ונמאס לו להיות בצד שמתחייב לחיות על החרב לעולמי עד, כמו שהבטיח הביבי.  מנהיג שמאס בשפיכות דמים, קץ משנאה ימנית, מתחלחל מהיודו-נאצים והחינוך המשיחי! אחד שלא מתבייש להגיד שהוא שואף לשלום, לשלום בוז'י, לא להסדר מדיני אזורי. לשלום! מנהיג גאה של מחנה השלום, מנהיג של השמאל עם ערכים של השמאל, ואיפה אתה נמצא בוז'י? יש לנו כבר דחליל אחד שמשגשג מחוסר המנהיגות שלך. החלול הזה עוד עלול להיות ראש ממשלת ישראל, שלא נדע צרות כאלו יחד, הוא והאח שלו מרעננה.

זה מנהיג שיעמוד מול ההסתה הפרועה והמכוונת של הביבי וחייליו הנאמנים, אותה הסתה שמשניאה ומשסה שעה אחר שעה את כל העם הזה נגד עצמו. שנאה תהומית ומתוזמרת שמובילה לשפוך דלק לגרון של נער ערבי בן 15 ולהצית אותו ולשרוף בית על יושביו, הערבים. אותה שנאה שגורמת למטורפי הימין לכנות "בוגד", כל אחד שחושב אחרת מהם ומפנטז לרצוח ערבים 24/7. זו השנאה האדירה שביבי מייצר בשטיפת מוח מדוקדקת ומבריקה, ששולחת מאות אלפי גזענים ימניים מחרידים להפיץ כל דקה עוד סיסמאות רעילות במרחב הציבורי . מיליוני טוקבקים איומים שמאחלים רק מוות ומיתות שונות ומשונות לאשכנזים שביבי הפך אותם להיות אוייבי העם, ואין חוקר, אין מי שעוצר, אין אחד שאומר די. אותה שנאה שגורמת לכל אותם עלובי רפש, שהתעוררו בוקר אחד עם מראה מול הפרצוף ונבהלו שמישהו הבין שהם החיילים הבאים של מלכות יהודה, לכנות אלוף בצה"ל כבוגד, ורמטכ"ל כבוגד, ושר ביטחון כבוגד, כי שם בצה"ל, אולי עדיין שומרים על ערכים אנושיים שמבחינים בין מה שמותר ומה שאסור. ואתה בוז'י? איפה אתה בכל הימים האלו? לביבי אתה רוצה להצטרף? תתבייש.

איפה אתה מול ההתבהמות של שרת התרבות הגזענית על גבול הפרחה, שאומרת כי אנשים אחרים, מעם אחר, הם סרטן? איפה אתה מול החוקים שמשמידים את הדמוקרטיה הישראלית, זו שנשבענו אמונים להגן עליה? איפה אתה מול חוקי סתימת הפיות? איפה היית כשח"כ מגל, עלוב שבעלובים, אמר שלשמאלנים יש חיידק טורף במוח? איפה אתה מול בנט שמשכתב את האזרחות הישראלית, שעושה לילות כימים בהחדרה כירורגית של משיחיות יהודית ומסיונרית במערכת החינוך? האיש ששולח את צרת המשפטים נגד חוקי מדינת ישראל, זה גם האיש מדליק את הגוזניקים ל-D9 על הכביש המהיר לבית המשפט העליון, ואפילו אותו האיש שמנפנף בפונפונים שלו כאשר האולטרא-גזען ושונא האדם, סמוטריץ, מדביק טלאי צהוב על בית החולים בארץ. א-י-פ-ה אתה בוז'י מול גל הנאציזם הזה (כן, כן, זה אלו הסממנים שמדבר עליהם באומץ האלוף גולן!) ששוטף את המדינה בהובלת הליכוד וראש הממשלה ביבי נתניהו?!  פלאפל מצוין בשוק הכרמל. חייך לתמונה.

אנחנו מחפשים אפילו מישהו שמציע דרך אחרת לביטחון, מישהו שיש לו תוכניות ביטחוניות שלא כוללות מלחמה כל שנתיים ושיחזיר לנו את הביטחון ברחובות הארץ, באוטובוסים שלה ובבתי הקפה. מישהו שירעיד בעוצמה את העם האומלל הזה מהאשליה של מר ביטחון ולא יפסיק עד שכולם יבינו כי ביבי הוא כישלון ביטחוני. מנהיג שלא ירוץ אחרי איראן-איראן, אלא ירוץ אחרי דירות-דירות. זה המנהיג שאנחנו רוצים. ואתה בוז'י, כזה מנהיג?

אנחנו רוצים מנהיג שיהפוך שולחן על הממשלה הימנית המוקצית מחמת מיאוס, בכל העולם. כן בוז'י, שונאים אותנו בגללם, בכל העולם, ואתה לא יכול לשתוק מהצד ולסמן בריר דביק את הדרך שלך להיות חבר כבוד בה. לא יכול להיות. אתה, לא יכול. מנהיג של האופוזיציה בישראל של ביבי-בנט-חזן 2016, מזמן היה צריך להתפטר מהכנסת ולהוביל התפטרות המונית של כל שאר אוכלי החינם באופוזיציה. מנהיג שייצא לרחובות ולכיכרות ויוביל תקווה לחיים חדשים, בלי רכב השרד המפנק, לא כמוך, שבשפה רפויה עוד לפעמים תומך בביבי, מהמרכז עם נטייה קלה ימינה.

אנחנו רוצים מנהיג שיילחם עבורנו על אופייה של המדינה, ויינשך חזרה כאשר נושכים אותנו, את השמאל. אפילו מנהיג שלא יעבוד כל היום למען ביתו ואישתו. לא יעסוק בתמונות שלו, בארמון של מיליארד ₪, ובטיסות המפנקות לחו"ל לפני כל חקירה משטרתית. אולי בלי חקירות לשם שינוי. סעממאק בוז'י! מנהיג שלא יחזיר לכאן מצעדים צבאיים! מנהיגות לא מקבלים בוז'י, מנהיגות לוקחים, ואתה לא יודע לא את זה ולא את זה.

יצחק בוז'י הרצוג, יו"ר מפלגת האבודה שלא רוצה להדיח את הביבי וממשלתו, ראוי שידיחו אותו. לך הביתה!

4 Comments

  1. גידי
    18 במאי 2016 @ 14:26

    עמית היכן האינטגריטי המקצועי ? הרי לא פסלת תגובות של שמאלנים על היטלר והנאצים ואלימות פיזית ומילולית כנגד הימין. בפסילתך את תגובתי אישרת את מה שאני טוען זה זמן ,השמאל הקיצוני הוא מסוכן ולו יכל היה את מתנגדיו במקרה הטוב היה אוסר. למיטב זיכרוני בסוף שאלתי איזה מסר מעביר זיו טרנר הנאור לקרוביו בכך שהוא קיבל עט והפך אותו לאקדח…? ! נכון האקדח בסוף יורה …

    • עמית מנדלזון
      18 במאי 2016 @ 18:32

      אתה לא יכול לקרוא למישהו רוצח, בשם חופש הדיבור רק בגלל שהוא כותב משהו שאתה לא מסכים איתו.

  2. עמית מנדלזון
    15 במאי 2016 @ 21:08

    גידי התגובה שלך הוסרה וכל תגובה דומה אחרת תוסר אם תמשיך להשתמש בשפה הזו ובניסוחים האלו ואני מתכוון כמובן למשפט האחרון שלך…

  3. טובה
    15 במאי 2016 @ 16:23

    כתבה כלבבי.כל הכבוד

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן