Skip to content

החשד גובר: מטוס האיירבוס המצרי הופל במתקפת טרור

גורמי צבא ביוון והטלוויזיה הממלכתית היוונית הודיעו על מציאת שני עצמים בצבעי אדום לבן במימי הים התיכון דרום מערב לכרתים. ראש השירותים הפדרליים הרוסיים אומר כי סביר להניח שהמטוס הופל במתקפת טרור. שר התעופה האזרחית המצרי: עדיין אין מקום לסכם אבל הסבירות שהמטוס התרסק כתוצאה מטרור לא נשללת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש שירותי הביטחון הפדרלי של רוסיה, אלכסנדר בוטניקוב אמר היום (חמישי) בצהרים כי סביר להניח כי התרסקות המטוס המצרי של חברת איג'יפטאיר שנעלם מעל מימי הים התיכון היא תוצאה של מתקפת טרור. לדבריו מדובר בפיגוע במטוס. תוך כך אמר שר התעופה האזרחית של מצרים כי הא משער כי המטוס הופל ולא התרסק עקב תקלה תכנית.

מסלול הטיסה של המטוס ונקודת העלמותו
מסלול הטיסה של המטוס ונקודת העלמותו

מעט אחרי 15:15 (שעון ישראל) הודיעו גורמי צבא רשמיים ביוון כי אנשי צוות החיפוש והצלה שיצאו לסייע בחיפושים אחר המטוס הבחינו בשני עצמים צפים בים, כ-80 קילומטר דרומית-מזרחית לאזור שבו נעלם המטוס מהרדאר, 370 ק"מ מדרום מערב לכרתים. . הטלוויזיה הממלכתית של יוון דיווחה כי שברים של המטוס נמצאו דרומית לאי היווני קרפתוס שבדרום הים התיכון. על פי דיווחי הטלוויזיה הממלכתית היוונית מדובר מדובר בשני עצמים גדולים עשויים ככל הנראה פלסטיק, שצבעיהם לבן ואדום.
מטוס האירבוס של איג'יפטאיר, בטיסה 804, שיצאה מפריז לקהיר נעלם היום ממסכי הרדאר בשעה 02:45 לפנות בוקר כשהוא בגובה של 37 אלף רגל. המטוס נשא 66 בני אדם, מתוכם 56 נוסעים ובתוכם גם ילד ושתי תינוקות. המטוס עצמו צבר עד כה 6 אלפי שעות טיסה.
איירבוס של איג'יפטאיר
איירבוס של איג'יפטאיר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן