Skip to content

המשטרה: ביססנו חשד לפגיעה והטרדה מינית על ידי אבגי

משטרת ישראל הודיעה כי יש ראיות לפיהן השחקן הטריד מינית שלוש נשים. ממצאי החקירה הועברו לפרקליטות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

משטרת ישראל הודיע היום (חמישי) על סיום תיק חקירה בחשד לביצוע עבירות מין על ידי השחקן משה איבגי. היחידה ארצית של משטרת ישראל סיימה בימים האחרונים חקירה שעניינה חשד לביצוע עבירות של מעשים מגונים והטרדות מיניות על ידי השחקן משה איבגי במסגרת עבודתו.
החקירה החלה בפברואר 2016 בעקבות פרסומים ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת, בהן נטען אודות הטרדות מיניות לכאורה שביצע איבגי.
במסגרת החקירה נגבו עדויות רבות ובכללן מנשים, לאחר שבוסס חשד כי בוצעו כלפיהן לכאורה העבירות האמורות, חלקן הגישו תלונה בעניינו במסגרת החקירה. כמו כן נחקר באזהרה משה איבגי בגין החשדות המיוחסים לו. על חלק מהמקרים שנבדקו חלה התיישנות.

משה אבגי (יח"צ)
משה אבגי (יח"צ)

לפני חודש וחצי נערך עימות בין איבגי לשתי נשים, עובדות לשעבר בתיאטרון חיפה,  שהתלוננו נגדו, אחת המתלוננות הטיחה בפני השחקן כי הוא פגע בה במעשיו, אולם הוא מצדו דבק בגרסתו שלפיה לא ניסה לפגוע בה או בכל אישה אחרת. באחת מהופעותיו בתיאטרון חיפה ביקש אבגי בתום ההצגה להתייחס לאישומים השונים ואמר כי לא ניסה לפגוע באף אדם, אך אם פגע במישהו שלא בידיעה הוצא מצר על כך ומתנצל.
לדברי המשטרה ממצאי החקירה ביססו את החשד לביצוע עבירות של מעשה מגונה והטרדה מינית על ידי השחקן משה איבגי כלפי 3 נשים במהלך עבודתם המשותפת ותוך ניצול מעמדו.
בסיומה של החקירה העבירה משטרת ישראל לפרקליטות מחוז חיפה, אשר ליוותה את החקירה, את כלל הממצאים, הראיות לכאורה והחומרים שנאספו, לעיון והחלטת הפרקליטות באם להגיש כנגד השחקן כתב אישום.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן