Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 03 ביוני, 2016

מכושפת, מתנת פרידה, עולם היורה, צ'אפי, רמאים ברשת, לחטוף את פרדי היינקן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 מכושפת Enchanted, ערוץ Yes5 

ג'יזל הנסיכה מוצאת עצמה ברחובות מנהטן הרועשים, לאחר שנחטפה על ידי מכשפה מרושעת. מפגש אקראי עם עורך דין גרוש וחתיך, עוזר לה להתאקלם וגורם לקשיי ההסתגלות להראות אחרת לגמרי. שחקנים: איימי אדאמס, פטריק דמפסי, סוזן סרנדון. במאי: קווין לימה. ארה"ב, 2007. אוסף של אגדות עם לילדים המגיעות לעולם המודרני באופן משעשע ומבדר. דיאלוגים קולחים, הנפשה יפה והסרט שגילה את אדאמס. ציון: 

21:30 מתנת פרידה | A Parting Gift, ערוץ הבריאות 

מדי שנה כ-120 אזרחים אירים תורמים את גופם למטרות מחקר ולימוד. שלא כמו תורמי איברים, תורמים אלו מעניקים את מכלול גופם לאחד מששת בתי הספר לרפואה שבאירלנד, והופכים בכך ל-'מורים שקטים' לאחר מותם. סרט זה עוקב אחר סטודנטים בבית הספר לרפואה 'טרינטי' ומפגשם עם תורמי הגופות ומשפחותיהם.

22:00 עולם היורה | Jurassic World, ערוץ Hot גולד 

פעולה בדיוני. למרות ניסיון העבר ההרסני, מוקם פארק חדש וגדול מאי פעם המציג לראווה את יצורי הענק שנכחדו לפני מאות מיליוני שנים. מעט לפני שמוצגת לעולם האטרקציה החדשה, זן דינוזאור חדש וחזק מאי פעם, הוא בורח. לאחר שיחידות צבא מובחרות נהרגו בניסיון לעצור אותו, תקוותם היחידה של אלפי המבקרים תלויה במגדל דינוזאורים מרדן ובמנהלת הפארק, אשר אחייניה נמצאים באותו זמן בביקור במקום. שחקנים: כריס פראט, ברייס דאלאס האוורד, ניק רובינסון, ג'ודי גריר. במאי: קולין טרוורו ("מפלצות"). ארה"ב, 2015. אמנם לא באיכות עלילתית שהקדימה את זמנה בסרט המקורי, אך "עולם היורה" בהחלט מבדר, מותח ומפתיע. ציון: 

22:00 צ'אפי Chappie, ערוץ Yes2 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 27 בפברואר, 2016, בשעה 19:55 בערוץ Hot גולד

22:00 רמאים ברשת, ערוץ CBS ריאליטי 

בריטניה נמצאת תחת מצור מפושעי סייבר רמאים אשר משתמשים בטכנולוגיה של המאה ה-21 כדי להכות באזרחים הבריטים. הם אולי לא משתמשים במוט ברזל או לובשים כובע גרב על מנת לפרוץ לבתים, אבל הונאת הסייבר היא הפריצה החדשה – רק ללא הסיכון שבפריצה. כיום יש פחות ופחות פשעים קונבנציונליים בבריטניה, שאלמנט הסייבר לא חלק מהם. ממשלת בריטניה משקיעה אלפי פאונד ביחידות שיטור סייבר ומומחי סייבר כדי לזהות ולתפוס את נוכלי המאה ה-21 הללו. נכון להיום, פשעי סייבר עולים לכלכלת בריטניה לפחות 27 מיליארד פאונד בשנה – ואלו רק הפשעים המדווחים. שוטר הסייבר הבכיר ביותר של בריטניה, פיטר גודמן, אומר כי הפשע המאורגן נכנס יותר ויותר עכשיו לתוך העולם הקיברנטי. כיצד פשעים אלו בוצעו? מי נמצא בסכנה? האם אנחנו יכולים לעשות משהו כדי לחזור אלף פאונד לאיבוד? סרט תיעודי בן שעה, יציג כיצד פושעי האינטרנט מנצלים אוכלוסיות פגיעות בבריטניה: בין אם אנשים מבוגרים ובודדים, או סטודנטים צעירים חפים מפשע. הסרט נותן תובנה ייחודית מה פעולותיה של המשטרה ברחבי בריטניה, לצד ארגונים ממשלתיים אחרים בבריטניה.

22:00 לחטוף את פרדי הייניקן | Kidnapping Mr. Heineken, ערוץ Yes4 

דרמת פשע המבוססת על סיפור אמיתי שהתרחש במהלך שנות ה-80 של המאה ה-20. מספר חברי ילדות מחליטים לעשות מעשה לאחר שהקימו עסק כושל והבנק מסרב להעניק להם עוד הלוואה. הם מחליטים לחטוף את מר פרדי הייניקן המנכ"ל והסמל של אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם המערבי, ולדרוש עבורו דמי כופר גבוהים במיוחד. שחקנים: אנתוני הופקינס, סם וורתינגטון. במאית: דניאל אלפרדסון ("הנערה ששיחקה באש"). בריטניה / הולנד, 2015. הופקינס נרדם אל תוך תפקיד מעייף, בסרט חסר השראה או יוזמה. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן