Skip to content

המשיך להונות נשים ולגזול את כספן כשיצא לחופשות מהכלא

אסיר היושב במאסר בגין מעשי רמייה הונה שתי נשים כשיצא לחופשות. בית המשפט לא מיהר לרחם עליו כשהבטיח "לפתוח דף חדש בחייו" והוסיף לו שנתיים וחצי למאסרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אסיר היושב במאסר בגין מעשי רמייה הונה שתי נשים כשיצא לחופשות. בית המשפט לא מיהר לרחם עליו כשהבטיח "לפתוח דף חדש בחייו" והוסיף לו שנתיים וחצי למאסרו

מאת אביב סלע

למרות שהיה אמור להשתחרר בעוד כעשרה חודשים, לאחר ריצוי תשע שנות מאסר, יגאל לואי יישאר בבית הסוהר שנתיים וחצי נוספות. לואי, שיושב בבית כלא בגין מעשי רמייה אחרים שביצע, הואשם לאחרונה כי בחופשותיו מהכלא הצליח לבצע שתי הונאות. הוא הציג עצמו כרופא בפני שתי נשים וביקש מהן הלוואות על סך עשרות אלפי שקלים, אותן לא התכוון כמובן להחזיר.

את אחת מהנשים הכיר לואי לפני כשלוש שנים דרך תיבות קוליות ושם הציג עצמו כרופא. בין השניים התפתח קשר, והם נפגשו כשלואי יצא לחופשה. האשה כלל לא ידעה שמדובר באסיר וסברה שמדובר באדם עסוק. באחת ההזדמנויות, לואי ביקש מהאשה שתלווה לו כסף. הוא טען שבידיו שטרות כסף ברזילאי, שבנק ישראל לא מכבד, והבטיח להחזיר לה את הכסף. האשה נתנה לו כ-8,000 שקלים. לאחר שקיבל את הכסף לידיו, הוא פשוט נעלם.

מקרה אחר שנכלל בכתב האישום נגדו מתאר אשה נוספת, שגם בפניה הציג עצמו כרופא בבית חולים. לואי ערך לה מעשה תרמית נוסח העוקץ הניגרי. בהונאה זו, הנפוצה בנוסחים שונים ברחבי האינטרנט, מובטח לקרבן כי הוא עתיד לקבל סכום נכבד אם יעביר למבצע ההונאה סכום קטן יחסית בהשוואה לסכום הצפוי לקבל. במקרה הזה, לואי הבטיח לאשה סכום של 175 אלף שקלים, וכדי לשכנע אותה שלא מדובר בתרמית, אף זייף שני מברקים של בנק ישראל.

בשל פשעיו החוזרים ונשנים, שופט בית משפט השלום בתל אביב, מרדכי פלד, לא מיהר לרחם על לואי, שהבטיח כי הוא יפתח דף חדש בחייו ויפסיק להונות את הסובבים אותו. השופט גזר על לואי שנתיים וחצי שנות מאסר, שיתוספו למאסרו הנוכחי, קנס וכן פיצוי כספי לנשים אותן רימה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן